آدرس آقای فرش تهران جدید ۱۴۰۱ ️ گهر-بیا تو فرش

اولین شعبه در سال 1394 در بازار مبال یافت آباد تهران در مجتمع کاسپین به متراژ 7000 مترمربع افتتاح شد. سپس دومین شعبه در مجتمع پاژ مشهد، و شعبه سوم آقای فرش در بلوار حکیمیه تهران نیز راه‌اندازی شد. فرش ماشینی و فرش دستباف از نظر قیمت تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند.

  • بسیار دروغگو ، بی کیفیت ، گرانفروش ، بد قول و در پاسخگویی جهت پیگیری پس از فروش بعلت بی تعهدی ، بسیار بی ادب هستند .
  • شما می توانید با مراجعه به یکی از شعب بانک پاسارگاد با پر کردن فرم خرید اقساطی فرش و ثبت آن در فروشگاه اینترنتی، فرش خود را به صورت قسطی و به واسطه بانک بپردازید.
  • “مسیریاب نشان” یک اپلیکیشن رایگان و کاربردی است که می‌توانید به وسیله آن بهترین راه رسیدن به مقصد را با توجه به مسافت و ترافیک بدست بیاورید و تا رسیدن به مقصد از راهنمایی سخنگوی فارسی استفاده کنید.
  • اگر فرشی را برای محوطه بیرونی خانه می‌خواهید، بهتر است محیط خارج خانه و میزان آلودگی را در نظر بگیرید تا فرش جلوی در کثیف نمایان نشود.
  • این تخفیف ها از 10 تا 21 درصد تا 33 درصد است که در واقع خریدار یک سوم مبلغ کالا را تخفیف می گیرد.
  • از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند سه راه آذری و بازار مبل ایران شماره ۳ و چهارراه یافت آبادتولیددارو و بیمارستان خیریه غیاثی و بازار مبل کوروش قرار گرفته است.

اینکه می توانید خودتان تعداد اقساط را تبیین کنید، از شرایط اقساطی آقای فرش است. صنعت فرش ماشینی این سال ها از پیشرفت زیادی برخوردار شده است کارخانجات زیادی اقدام به تولید فرش های با کیفیت و طرح و رنگ جدید کرده اند که رقابت بسیار تنگ و پیچیده شده است و تمیتوان در میان این همه بزرگ شخصی را به عنوان بزرگ و لیدر این صنعت شناسایی کرد . مجتمع تجاری نیکامال در فلکه اول گوهردشت کرج عصرجمعه چهاردهم دی ماه 1397 میزبان مراسم افتتاحیه شعبه چهارم فروشگاه‌های آقای فرش بود.

شهر فرش یا آقای فرش کدامیک برای خرید فرش بهتر است؟

با دانستن نکاتی که در ادامه این بخش از اول نظر ارائه می کنیم دیگر فریب زبان بازی فروشنده ها را نخورید و درنهایت با وجود تنوع بسیار ، طراحی و نقشه فرش در بازار دچار سردرگمی نشوید. با گشت و گذار در فروشگاه 2 هزار متر مربعی کرج که با طراحی دکور چشم نواز و نورپردازی زیبا میزبان صدها تخته فرش ماشینی است می توانید انواع محصولات با کیفیت را با شرایط ویژه و استثنایی تهیه کنید. علاوه بر سالنهای فرش ماشینی و فانتزی، گالری های فرش دستبافت و تابلوفرش نیز در نظر گرفته شده است. در این گالری ها محصولات گوناگونی از فرش های دستبافت محصول بافندگان هنرمند سراسر کشور مانند تبریز، کاشان، قم، بیجار، خراسان، زنجان و … متخصصان فرش دستبافت و تابلوفرش با سالها تجربه و دانش، خریداران را با ارائه اطلاعات تکمیلی، راهنمایی می کنند.

ساعت کاری آقای فرش ایران

نهمین شعبه آقای فرش و تنها شعبه غرب تهران این فروشگاه در ایران‌مال راه‌اندازی شد. ماموریت اقای فرش، تامین و عرضه متمرکز و متنوع فرش های ماشینی و دستبافت و … بیش از 81 درصد شرکت کنندگان در پنجمین دوره انتخاب برند محبوب ایران به آقای فرش رای دادند و به این ترتیب، برای سومین سال پیاپی تندیس زرین این جشنواره به آقای فرش تعلق گرفت. استفاده از قرارداد آقای فرش با تعاونی هایی مانند اتما (فرهنگیان)، حکمت کارت (نیروهای مسلح)، حقوق بگیران بانک رفاه، بازنشستگان تامین اجتماعی و بسیاری تعاونی های دیگر. پس نسبت به این شعار و تبلیغات که “اگر قیمت پایین تر پیدا کردید پیش فاکتور بیاورد و ضررو زیان دریافت کنید” نباید دلخوش کرد.

گروه نساجی فرهی برنده تندیس صنعت سبز

اگر فضای کوچکی در خانه دارید و می‌خواهید بزرگ‌تر نمایان شود، بهتر است از فرش‌های ماشینی که دارای رنگ‌های روشن هستند، استفاده کنید. بتوانیم بخریم؟ در واقع در این فروشگاه شما باید ماهانه ۱۵۰ هزار تومان برای خرید قسطی فرش پرداخت کنید که در روز چیزی حدود ۵ هزار تومان برای شما هزینه خواهد داشت. برای خرید قسطی شما می توانید در طولانی مدت از این سری از فروشگاه ها پرداخت را انجام دهید و همین امر سبب می شود که هر قسط برای شما بسیار پایین بماند.

در کلیه شعب آقای فرش شرایط فروش اقساطی برای اقشار مختلف پیش بینی شده است که بخشی از این تسهیلات با مشارکت شبکه بانکی در اختیار مردم قرار دارد و کارمزد تسهیلات بانک توسط آقای فرش تقبل شده است و خریداران هیچ کارمزد یا افزایش را متحمل نخواهند شد. آقای فرش یافت آباد بزرگترین بازار فرش ایران، یکی از بزرگترین مجموعه های تجاری تخصصی در سطح كشور می‌باشد که دارای سالن فرش دستبافت، گالری تابلو فرش دستبافت، سالن مجلل فرش های ماشینی، سالن فرش های مدرن و فانتزی، استودیو فرش، کافی شاپ و فود کورت می باشد. برای انتخاب بهترین فرش ماشینی از شهر فرش یا آقای فرش، باید شیوه استفاده از اتاق و نوع کاربرد آن‌را در نظر داشته‌ باشید. موقعیت آقای فرش ایران در محله یافت آباد تهران را به همراه آدرس تلفن ساعت کاری و نظرات کاربران در نقشه نشان ببینید. کمپین تخفیف های ویژه آقای فرش تحت عنوان «به یک سوم قیمت فکر نکنید» از ابتدای دی ماه 97 به اجرا درآمده است و تا پایان اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

فروشگاه‌های بزرگ فرش یا همان هایپرمارکت های تخصصی فرش از چند سال پیش جای خود را در بازار این کالای پرطرفدار باز کرده‌اند . در زمان خرید فرش ماشینی باید به سبک زندگی‌تان توجه داشته‌باشید، اگر کودکی دارید و یا از حیوانات خانگی نگهداری می‌کنید و یا اینکه اعضای خانواده‌تان ورزشکار هستند، بهتر است از طرح‌ها و نقش‌هایی استفاده کنید که شلوغ و تیره هستند و کثیفی را نمایان نمی‌کنند. قیمت فرش ارزان در شهر فرش به عوامل مختلفی از جمله کارخانه تولید کننده و تراکم فرش بستگی دارد که انوع مختلف تراکم فرش از جمله 1000 شانه و 1200 شانه را می توان نام برد.

«آقای فرش» به عنوان یک مولتی برند، مجموعه‌ای از محصولات 9 برند اختصاصی زیرمجموعه خود (سرمایه، آناهیتا، سپهر، تیتانیوم، فرشواره، پلاتین، آپادانا، پیکاسو، ویکی کارپت) را گرآوری کرده و در آینده باز هم به این برند ها افزوده خواهد شد. شهر فرش تسهیلات فروش اقساطی فرش را فقط برای برخی سازمانها و شرکت ها ارائه می کند که شاید قشر کم درآمد عضو این سازمانها و شرکت ها نباشد که خود این موضوع جای بحث دارد. Los Tweets más recientes de Mr. Carpet | آقای فرش (@iranmrcarpet).

حتما تبلیغات آقای فرش را در تلویزیون و یا رسانه های اجتماعی دیده اید. این مجموعه فروشگاه ها در نظر دارد که با استفاده از تسهیلات ویژه ای که برای مشتریان در نظر گرفته است، آنها را در یک خرید راحت یاری نماید. یه زمانی تمام قدرت فرش ایران بروی فرش های دستباف بود و این کشمکش بین افراد برای انتخاب اقای فرش دستبافت بود که اقایان زیادی بودن که در این زمینه فعالیت داشتن امروزه با تبلیغات زیاد تلویزیونی فرش ماشینی این جمله برای خیلی ها پیش امد که بزرگ و اقای فرش ماشینی ایران کیست . ضمنا محصولات تولیدکنندگان دیگر نیز طی قراردادهای خاصی تحت برند آقای فرش عرضه می شود که این محصولات باید از نظر کیفی دقیقا منطبق با استانداردهای سخت گیرانه کیفی و خدماتی آقای فرش باشند که برگرفته از آخرین استانداردهای روز اروپاست.

انتهای مقاله افرادی که از شهر فرش ، مجله خبری فرش خرید کرده اند نظر و تجربیات خود را منتشر کرده اند که می تواند برای شما نیز مفید باشد. تخفیف های فصلی و مناسبتی در آقای فرش این امکان را برای مشتریان فراهم نموده است تا بتوانند در هر زمان با تخفیف ویژه فرش ماشینی، دستباف و یا صنایع دستی خود را خریداری نمایند. شما می توانید هر محصولی که در این فروشگاه ها دیده می شود را به صورت اقساطی و حتی بدون پیش پرداخت خریداری نمایید.