آقای فرش ایران یافت آباد، تهران نقشه نشان-بیا تو فرش

© کلیه حقوق و محتوای این وب‌سایت برای نقشه و مسیریاب نشان محفوظ می‌باشد. “مسیریاب نشان” یک اپلیکیشن رایگان و کاربردی است که می‌توانید به وسیله آن بهترین راه رسیدن به مقصد را با توجه به مسافت و ترافیک بدست بیاورید و تا رسیدن به مقصد از راهنمایی سخنگوی فارسی استفاده کنید.

برای سومین سال پیاپی، آقای فرش، بزرگترین هایپر مارکت فرش ایران توانست با اکثریت آرا به عنوان برند محبوب ایران انتخاب شود. ماموریت اقای فرش، تامین و عرضه متمرکز و متنوع فرش های ماشینی و دستبافت و سایر محصولات جانبی، از برندهای منتخب مطرح ایرانی و خارجی از طریق ارائه خدمات با کیفیت و نوآورانه در محیطی مطلوب، توام با آرامش و دسترسی مناسب برای مشتریان می باشد. یکی از مهمترین اولویت های آقای فرش، خدمت رسانی در خور هموطنان ایرانی است. بسته ضمانت طلایی، ارسال رایگان درب منزل در سراسر کشور و عودت یا تعویض کالای فروخته شده تا 7 روز از جمله این خدمات است.

کلکسیون همایون محصولی از فرش فرهی

سنگ بنای برند “آقای فرش” بر تجربه برند خوشنام “فرش فرهی” توسط مهندس علی فرهی گذاشته شد. تجربه راه اندازی 120 فروشگاه فروش فرش در سراسر کشور تحت برند “فرهی”، در ادامه به خلق “مجموعه هایپرمارکتها و بازارهای فرش ماشینی، دستبافت تابلوفرش و محصولات وابسته آقای فرش” انجامید. مهمترین دلیل تاسیس هایپرمارکتهای فرش، درک نیاز زمانه و زندگی در شهرهای بزرگ و کلانشهرها بود. حذف واسطه ها، عرضه انواع محصولات و برندها، ارائه خدمات متمایز و …

تخفیف‌های ویژه در اولین روزهای سال جدید!!!

این فروشگاه یکی از چهار فروشگاه فرش و موکت در محله یافت آباد تهران می‌باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی بازار مبل ایران شماره 3 و همچنین بازار مبل یافت آباد، بازار مبل خلیج فارس، ایلیا دکور، رستوران سنتی آقاجون و فروشگاه بهکار چوب قرار گرفته است. برای مشاوره خرید از شهر فرش ، آقای فرش باید گفت که در هر خانه ای فرش و قالی جزو مهمترین عناصر زیبایی به حساب می آید. اما انتخاب فرش مناسب فقط منحصر به رنگ و طرح آن نیست و رازهایی درباره جنس فرش ها وجود دارد که آنهارا با هم بررسی خواهیم کرد .

تجربه دوبار خرید بدو

طبق نظر کاربران، بسیاری از مشتریان از مجله خبری فرش ناراضی هستند و مشکلات متعددی از جمله کیفیت، نحوه ارسال و مغایرت تبلیغات با آنچه در فروشگاه با آن مواجه شده اند، گزارش شده. هم‌زمانی راه­‌اندازی آقای فرش ایران‌مال با ایام محرم و صفر، باعث شده تا برگزاری آئین افتتاحیه این مرکز به‌روزهای آینده موکول شود و قرار است تخفیفات و شرایط ویژه‌ خرید نیز در آن مراسم اعلام شود. ، ورودی اول آب‌نوا قرار دارد و با بیش از ۲۰ برند برتر و ­هزار طرح متنوع، میزبان مشتریان و علاقه‌مندان فرش ایرانی، تابلو فرش و محصولات مشابه است. طبق گفته کارشناسان آقای فرش، فرشهای تولید شده آنتی باکتریال، بدون پرز و ضد حساسیت، بدون بو و دیرسوز هستند که گواهینامه سیب سبز سلامت وزارت بهداشت و تاییدیه انستیتو پاستور ایران را دارند. شرایط فروش اقساطی شهر فرش در سال 1400 از طریق هیمن صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.

  • بسیار دروغگو ، بی کیفیت ، گرانفروش ، بد قول و در پاسخگویی جهت پیگیری پس از فروش بعلت بی تعهدی ، بسیار بی ادب هستند .
  • اگر فرشی را برای محوطه بیرونی خانه می‌خواهید، بهتر است محیط خارج خانه و میزان آلودگی را در نظر بگیرید تا فرش جلوی در کثیف نمایان نشود.
  • “مسیریاب نشان” یک اپلیکیشن رایگان و کاربردی است که می‌توانید به وسیله آن بهترین راه رسیدن به مقصد را با توجه به مسافت و ترافیک بدست بیاورید و تا رسیدن به مقصد از راهنمایی سخنگوی فارسی استفاده کنید.