آقای فرش فردیس؛ آدرس، تلفن، ساعت کاری، تصاویر و نظرات کاربران نقشه و مسیریاب بلد-بیا تو فرش

«آقای فرش» به عنوان یک مولتی برند، مجموعه‌ای از محصولات 9 برند اختصاصی زیرمجموعه خود (سرمایه، آناهیتا، سپهر، تیتانیوم، فرشواره، پلاتین، آپادانا، پیکاسو، ویکی کارپت) را گرآوری کرده و در آینده باز هم به این برند ها افزوده خواهد شد. شهر فرش تسهیلات فروش اقساطی فرش را فقط برای برخی سازمانها و شرکت ها ارائه می کند که شاید قشر کم درآمد عضو این سازمانها و شرکت ها نباشد که خود این موضوع جای بحث دارد. Los Tweets más recientes de Mr. Carpet | آقای فرش (@iranmrcarpet).

  • با توجه به قیمت فرش در آقای فرش، تسهیلات آقای فرش برای مشتریان با عنوان طرح تسهیلات حاتم و “خرید اقساطی فرش روزی 5000 تومان” برای خرید ایجاد می کند.
  • طبق نظر کاربران، بسیاری از مشتریان از آقای فرش ناراضی هستند و مشکلات متعددی از جمله کیفیت، نحوه ارسال و مغایرت تبلیغات با آنچه در فروشگاه با آن مواجه شده اند، گزارش شده.
  • استان البرز به خاطر نزدیکی به تهران و همچنین فعال بودن مشاغل در شهرستان های البرز، بسیاری از مردم در این شهر زندگی می کنند و طبیعتا حضور نمایشگاه های فرش به افراد این شهر کمک می کند تا بتوانند به قیمت مناسب فرش بخرند.
  • شهر فرش تسهیلات فروش اقساطی فرش را فقط برای برخی سازمانها و شرکت ها ارائه می کند که شاید قشر کم درآمد عضو این سازمانها و شرکت ها نباشد که خود این موضوع جای بحث دارد.
  • هدف مجموعه آقای فرش، کسب حداکثر رضایت مشتریان محترم و سرویس دهی شایسته به این عزیزان است.
حتما تبلیغات آقای فرش را در تلویزیون و یا رسانه های اجتماعی دیده اید. این مجموعه فروشگاه ها در نظر دارد که با استفاده از تسهیلات ویژه ای که برای مشتریان در نظر گرفته است، آنها را در یک خرید راحت یاری نماید. یه زمانی تمام قدرت فرش ایران بروی فرش های دستباف بود و این کشمکش بین افراد برای انتخاب اقای فرش دستبافت بود که اقایان زیادی بودن که در این زمینه فعالیت داشتن امروزه با تبلیغات زیاد تلویزیونی فرش ماشینی این جمله برای خیلی ها پیش امد که بزرگ و اقای فرش ماشینی ایران کیست . ضمنا محصولات تولیدکنندگان دیگر نیز طی قراردادهای خاصی تحت برند آقای فرش عرضه می شود که این محصولات باید از نظر کیفی دقیقا منطبق با استانداردهای سخت گیرانه کیفی و خدماتی آقای فرش باشند که برگرفته از آخرین استانداردهای روز اروپاست.

اولین شعبه در سال 1394 در بازار مبال یافت آباد تهران در مجتمع کاسپین به متراژ 7000 مترمربع افتتاح شد. سپس دومین شعبه در مجتمع پاژ مشهد، و شعبه سوم مجله خبری فرش در بلوار حکیمیه تهران نیز راه‌اندازی شد. فرش ماشینی و فرش دستباف از نظر قیمت تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند.

معرفی آقای فرش – ای استخدام

در کلیه شعب آقای فرش شرایط فروش اقساطی برای اقشار مختلف پیش بینی شده است که بخشی از این تسهیلات با مشارکت شبکه بانکی در اختیار مردم قرار دارد و کارمزد تسهیلات بانک توسط آقای فرش تقبل شده است و خریداران هیچ کارمزد یا افزایش را متحمل نخواهند شد. آقای فرش یافت آباد بزرگترین بازار فرش ایران، یکی از بزرگترین مجموعه های تجاری تخصصی در سطح كشور می‌باشد که دارای سالن فرش دستبافت، گالری تابلو فرش دستبافت، سالن مجلل فرش های ماشینی، سالن فرش های مدرن و فانتزی، استودیو فرش، کافی شاپ و فود کورت می باشد. برای انتخاب بهترین فرش ماشینی از شهر فرش یا آقای فرش، باید شیوه استفاده از اتاق و نوع کاربرد آن‌را در نظر داشته‌ باشید. موقعیت آقای فرش ایران در محله یافت آباد تهران را به همراه آدرس تلفن ساعت کاری و نظرات کاربران در نقشه نشان ببینید. کمپین تخفیف های ویژه آقای فرش تحت عنوان «به یک سوم قیمت فکر نکنید» از ابتدای دی ماه 97 به اجرا درآمده است و تا پایان اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

اگر فضای کوچکی در خانه دارید و می‌خواهید بزرگ‌تر نمایان شود، بهتر است از فرش‌های ماشینی که دارای رنگ‌های روشن هستند، استفاده کنید. بتوانیم بخریم؟ در واقع در این فروشگاه شما باید ماهانه ۱۵۰ هزار تومان برای خرید قسطی فرش پرداخت کنید که در روز چیزی حدود ۵ هزار تومان برای شما هزینه خواهد داشت. برای خرید قسطی شما می توانید در طولانی مدت از این سری از فروشگاه ها پرداخت را انجام دهید و همین امر سبب می شود که هر قسط برای شما بسیار پایین بماند.

قالی بافی در آقای فرش