آقای فرش فرش ماشینی و دستباف یافت آباد تهران سایت بازار مبل و مراکز خرید ایران-بیا تو فرش

مجتمع تجاری نیکامال در فلکه اول گوهردشت کرج عصرجمعه چهاردهم دی ماه ۱۳۹۷ میزبان مراسم افتتاحیه شعبه چهارم فروشگاه‌های آقای فرش بود. به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آقای فرش، فروشگاه‌های بزرگ فرش یا همان هایپرمارکت‌های تخصصی فرش از چند سال پیش جای خود را در بازار این کالای پرطرفدار باز کرده‌اند و برندهای مطرحی همچون… من از آقای فرش قسطی خرید کردم اونم غیرحضوری واقعا خیلی خوب بود خدماتشون حتی زودتر از زمانی که گفتن فرشو برام ارسال کردن و بابت فرشها برگه گارانتی ۲ ساله هم دادن، من بازم ازشون خرید میکنم به همه دوستانی هم که قصد خرید دارن پیشنهاد میکنم. من تا به حال چند مرتبه از آقای فرش خرید کرده‎ام و فرش‌هام تا این لحظه مشکلی نداشته‌اند و تا جایی هم که حافظه‌ام یاری می‌کند برای دریافتشان هم مشکلی نداشته‌ام. من فروشگاههای زیادی را گشتم، هرکدوم یکسری ایراداتی دارند یا قیمتشون بالاست، یا تنوع فرشهاشون کمه، ولی فروشگاه digifarsh قیمتهاش خیلی مناسبه و انصافا تنوع فرشهاش زیاده، مزیتش اینه که میتونی اینترنتی خرید کنی و درب منزل تحویل بگیرید. با گشت و گذار در فروشگاه 2 هزار متر مربعی کرج که با طراحی دکور چشم نواز و نورپردازی زیبا میزبان صدها تخته فرش ماشینی است می توانید انواع محصولات با کیفیت را با شرایط ویژه و استثنایی تهیه کنید.

این تخفیف ها از 10 تا 21 درصد تا 33 درصد است که در واقع خریدار یک سوم مبلغ کالا را تخفیف می گیرد. هدف مجموعه آقای فرش، کسب حداکثر رضایت مشتریان محترم و سرویس دهی شایسته به این عزیزان است. فروشگاه‌های بزرگ فرش یا همان هایپرمارکت های تخصصی فرش از چند سال پیش جای خود را در بازار این کالای پرطرفدار باز کرده‌اند .

recycling, jute, stair runner carpet

علاوه بر سالنهای فرش ماشینی و فانتزی، گالری های فرش دستبافت و تابلوفرش نیز در نظر گرفته شده است. در این گالری ها محصولات گوناگونی از فرش های دستبافت محصول بافندگان هنرمند سراسر کشور مانند تبریز، کاشان، قم، بیجار، خراسان، زنجان و … متخصصان فرش دستبافت و تابلوفرش با سالها تجربه و دانش، خریداران را با ارائه اطلاعات تکمیلی، راهنمایی می کنند. مجموعه مجله خبری فرش جهت تکمیل کادر اداری خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

آقای فرش حکیمیه

از مسابقات اینستاگرامی گرفته تا قرعه‌کشی‌ها و جوایز برنامه‌های تلویزیونی، جشنواره‌های فروشگاه‌های اینترنتی، بانک‌ها، شرکت‌های بیمه، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، اپراتورهای تلفن همراه و… همچنین برندها می‌توانند از آمار، ارقام و بازخورد کاربران مطلع شده و کمپین‌های تبلیغی و قرعه‌کشی‌های خود را به نحو احسن و با بازدهی بیشتر برگزار کنند. موقعیت آقای فرش ایران در محله یافت آباد تهران را به همراه آدرس تلفن ساعت کاری و نظرات کاربران در نقشه نشان ببینید. کمپین تخفیف های ویژه آقای فرش تحت عنوان «به یک سوم قیمت فکر نکنید» از ابتدای دی ماه 97 به اجرا درآمده است و تا پایان اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

  • برندهای مطرحی همچون «آقای فرش» از پرچمداران اصلی این عرصه به شمار می‌روند.
  • در تازه ترین اتفاق، «آقای فرش» چهارمین شعبه خود را روز جمعه چهاردهم…
  • علاوه بر سالنهای فرش ماشینی و فانتزی، گالری های فرش دستبافت و تابلوفرش نیز در نظر گرفته شده است.
  • مراجعان محترم می‌توانند با انتخاب از بین 50 برند معتبر داخلی و خارجی، برای فرش کردن خانه خود فرش‌های مدرن و کلاسیک ماشینی و دستبافت را انتخاب کنند یا برای تزیین از تابلوفرش‌های زیبای موجود در شعب استفاده کنند.
فرش‌های اکریلیک اغلب دارای پرز دهی در چند هفته ابتدایی خرید هستند، اما ادامه پرزدهی پس از این مدت نشانه‌ای بر نامرغوب بودن فرش است. در خصوص فرشهای اتاق کودک، پزشکان و کارشناسان توصیه می کند از فرشهای بدون پرز، ضد حساسیت و آنتی باکتریال استفاده کنند چرا که کودکان در معرض حساسیت های تنفسی و پوستی هستند و بر رشد آنها تاثیر می گذارد. تلاش می کنیم بیش از پیش با افزایش کیفیت خدمات، سرویسها و کالاهای خود، نظر مصرف کنندگان همیشگی خود را جلب کنیم. ضمنا محصولات تولیدکنندگان دیگر نیز طی قراردادهای خاصی تحت برند آقای فرش عرضه می شود که این محصولات باید از نظر کیفی دقیقا منطبق با استانداردهای سخت گیرانه کیفی و خدماتی آقای فرش باشند که برگرفته از آخرین استانداردهای روز اروپاست. شما می توانید با مراجعه به یکی از شعب بانک پاسارگاد با پر کردن فرم خرید اقساطی فرش و ثبت آن در فروشگاه اینترنتی، فرش خود را به صورت قسطی و به واسطه بانک بپردازید. همچنین در صورتی که سپرده داشته باشید، سود هم به سپرده شما تعلق خواهد گرفت.

قیمت گوشت در مشهد