آقای فرش فرش ماشینی و دستباف یافت آباد تهران سایت بازار مبل و مراکز خرید ایران-بیا تو فرش

با دانستن نکاتی که در ادامه این بخش از اول نظر ارائه می کنیم دیگر فریب زبان بازی فروشنده ها را نخورید و درنهایت با وجود تنوع بسیار ، طراحی و نقشه فرش در بازار دچار سردرگمی نشوید. با گشت و گذار در فروشگاه 2 هزار متر مربعی کرج که با طراحی دکور چشم نواز و نورپردازی زیبا میزبان صدها تخته فرش ماشینی است می توانید انواع محصولات با کیفیت را با شرایط ویژه و استثنایی تهیه کنید. علاوه بر سالنهای فرش ماشینی و فانتزی، گالری های فرش دستبافت و تابلوفرش نیز در نظر گرفته شده است. در این گالری ها محصولات گوناگونی از فرش های دستبافت محصول بافندگان هنرمند سراسر کشور مانند تبریز، کاشان، قم، بیجار، خراسان، زنجان و … متخصصان فرش دستبافت و تابلوفرش با سالها تجربه و دانش، خریداران را با ارائه اطلاعات تکمیلی، راهنمایی می کنند.

انتهای مقاله افرادی که از شهر فرش ، آقای فرش خرید کرده اند نظر و تجربیات خود را منتشر کرده اند که می تواند برای شما نیز مفید باشد. تخفیف های فصلی و مناسبتی در آقای فرش این امکان را برای مشتریان فراهم نموده است تا بتوانند در هر زمان با تخفیف ویژه فرش ماشینی، دستباف و یا صنایع دستی خود را خریداری نمایند. شما می توانید هر محصولی که در این فروشگاه ها دیده می شود را به صورت اقساطی و حتی بدون پیش پرداخت خریداری نمایید.

کیفیت فرش در آقای فرش

«آقای فرش» به عنوان یک مولتی برند، مجموعه‌ای از محصولات 9 برند اختصاصی زیرمجموعه خود (سرمایه، آناهیتا، سپهر، تیتانیوم، فرشواره، پلاتین، آپادانا، پیکاسو، ویکی کارپت) را گرآوری کرده و در آینده باز هم به این برند ها افزوده خواهد شد. شهر فرش تسهیلات فروش اقساطی فرش را فقط برای برخی سازمانها و شرکت ها ارائه می کند که شاید قشر کم درآمد عضو این سازمانها و شرکت ها نباشد که خود این موضوع جای بحث دارد. Los Tweets más recientes de Mr. Carpet | آقای فرش (@iranmrcarpet).

صنایع تولیدی

حتما تبلیغات آقای فرش را در تلویزیون و یا رسانه های اجتماعی دیده اید. این مجموعه فروشگاه ها در نظر دارد که با استفاده از تسهیلات ویژه ای که برای مشتریان در نظر گرفته است، آنها را در یک خرید راحت یاری نماید. یه زمانی تمام قدرت فرش ایران بروی فرش های دستباف بود و این کشمکش بین افراد برای انتخاب اقای فرش دستبافت بود که اقایان زیادی بودن که در این زمینه فعالیت داشتن امروزه با تبلیغات زیاد تلویزیونی فرش ماشینی این جمله برای خیلی ها پیش امد که بزرگ و اقای فرش ماشینی ایران کیست . ضمنا محصولات تولیدکنندگان دیگر نیز طی قراردادهای خاصی تحت برند آقای فرش عرضه می شود که این محصولات باید از نظر کیفی دقیقا منطبق با استانداردهای سخت گیرانه کیفی و خدماتی آقای فرش باشند که برگرفته از آخرین استانداردهای روز اروپاست.

فروشگاه اینترنتی آلتون ارائه کننده تجهیزات عکاسی و فیلمبردازی شامل انواع دوربینهای عکاسی و فیلمبرداری، انواع لنز، انواع فلاش های استودیویی، انواع کارت های حافظه، تجهیزات… فرش های 1200 شانه کلکسیون رایان برگرفته از طرح مجله خبری فرش های کلاسیک ایرانی با طیفی از رنگهای گرم و زیباست که در هر فضایی می درخشد. توجه کنید که فرش‌های ماشینی که دارای چند رنگ مختلف هستند و یا طرح‌هایی تو در تو دارند، ذرات کوچک، غبار و خاک را کمتر از دیگر فرش‌ها نشان می‌دهند.

  • اولین شعبه در سال 1394 در بازار مبال یافت آباد تهران در مجتمع کاسپین به متراژ 7000 مترمربع افتتاح شد.
  • با توجه به قیمت فرش در آقای فرش، تسهیلات آقای فرش برای مشتریان با عنوان طرح تسهیلات حاتم و “خرید اقساطی فرش روزی 5000 تومان” برای خرید ایجاد می کند.
  • طبق نظر کاربران، بسیاری از مشتریان از آقای فرش ناراضی هستند و مشکلات متعددی از جمله کیفیت، نحوه ارسال و مغایرت تبلیغات با آنچه در فروشگاه با آن مواجه شده اند، گزارش شده.
  • هدف مجموعه آقای فرش، کسب حداکثر رضایت مشتریان محترم و سرویس دهی شایسته به این عزیزان است.

اگر فضای کوچکی در خانه دارید و می‌خواهید بزرگ‌تر نمایان شود، بهتر است از فرش‌های ماشینی که دارای رنگ‌های روشن هستند، استفاده کنید. بتوانیم بخریم؟ در واقع در این فروشگاه شما باید ماهانه ۱۵۰ هزار تومان برای خرید قسطی فرش پرداخت کنید که در روز چیزی حدود ۵ هزار تومان برای شما هزینه خواهد داشت. برای خرید قسطی شما می توانید در طولانی مدت از این سری از فروشگاه ها پرداخت را انجام دهید و همین امر سبب می شود که هر قسط برای شما بسیار پایین بماند.

اولین شعبه در سال 1394 در بازار مبال یافت آباد تهران در مجتمع کاسپین به متراژ 7000 مترمربع افتتاح شد. سپس دومین شعبه در مجتمع پاژ مشهد، و شعبه سوم آقای فرش در بلوار حکیمیه تهران نیز راه‌اندازی شد. فرش ماشینی و فرش دستباف از نظر قیمت تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند.

پروژه های آقای فرش(