آموزش کسب درآمد از روبینو جزیره کارآفرینی | نی نی سایت

با خدمات «دفتر شما» استارتاپ ها، کسب و کارهای کوچک و متوسط ، شرکتها و سازمان ها از صرف هزینه و زمان زیاد برای اجاره دفتر کار، استخدام منشی، خرید و نصب سانترال و حتی خرید خط تلفن ثابت بی نیاز جوایز بیشتر می شوند. تولید محتوا کار چندان سختی نیست و شما حتی با همین گوشی موبایل و ابزارهای ابتدایی می‌توانید محتواهای ارزشمندی تولید کنید که مخاطبان شما را ساعت‌ها درگیر کند. به همین دلیل، می‌توانید برای موفقیت در این شبکه، ابزارهای ساخت کلیپ و استوری جذاب در اینستاگرام را به کار برد؛ اما ساخت کلیپ در روبیکا با محدودیت‌های اینستاگرام مواجه نیست. به‌راحتی می‌توانید در مورد تمام موقعیت‌های مذهبی، دینی و ملی کشور محتوا تولید کرده و مخاطب‌های علاقه‌مند به این حوزه را جذب کنید.

  • در ادامه این مطلب قصد داریم در مورد روش‌ های درآمدزایی از روبیکا از طریق تولید محتوا صحبت کنیم.
  • محتواهای دست اول و ارزشمند در هر پلتفرمی که منتشر شوند می توانند نظر کاربران و مخاطبین را جلب کنند.
  • در حالی که برای رها کردن شغل خود و تبدیل شدن به یک گیمر تمام وقت پول کافی به دست نمی آورید، مقداری پول اضافی هرگز به کسی آسیب نمی رساند.
  • اولین نکته ای که باید در آموزش کسب درآمد از روبینو قید شود، این می باشد که صبر پیشه کنید.

خب بهتر است به اصل مطلب یعنی کسب درآمد از روبیکا با سرمایه کم بپردازیم. اول باید بگوییم به دو روش می‌توانید در روبیکا درآمد کسب کنید یعنی مستقیم و غیرمستقیم که در ادامه کامل برایتان توضیح خواهیم داد. به‌طور کلی شما در روبیکا با دو فضا سروکار دارید؛ می‌توانید بخش روبینو را انتخاب کنید و با ایجاد پیج استاندارد در آن مشابه اینستاگرام پست و مطلب منتشر سازید. می‌توانید بخش پیام‌رسان را انتخاب کنید و با ساخت کانال به کسب درآمد مشابه تلگرام مشغول شوید.

آموزش کسب درآمد از روبینو جزیره کارآفرینی | نی نی سایت یکی از راه‌های کسب درامد در شبکه‌های اجتماعی مثل روبیکا تولید محتوا مناسب است. شناخت نوع پلتفرم‌ها و استفاده از ابزارهای مناسب می‌تواند موفقیت را تضمین کند. روبیکا یکی از اپلیکیشن­هایی است که در سال‌های اخیر مخاطبان زیادی را در ایران به خود جذب کرده است. اگر می‌خواهید بدانید ساده‌ترین مسیر برای موفقیت در کسب درآمد از تولید محتوا در روبیکا چگونه است؟ بهتر است تمرکز خود را تنها بر تولید محتوای متنی قرار ندهید؛ زیرا حوصله مخاطب محدود است. این است که برای اینکه بتوانید محتوای تولیدشده را با سایر کاربران روبیکا به اشتراک بگذارید باید از جدیدترین نسخه این برنامه استفاده کنید. درنتیجه، می‌توانید در زمینه‌های مختلف تولید محتوای متنی، تصویری و ویدیویی را انجام دهید.

بنابراین از طریق این مهارت می توانید به راحتی از یوتیوب کسب درآمد کنید. فایل‌های شما باید منطبق با قوانین و مقررات پیام‌رسان و عرف اخلاقی و اجتماعی جامعه باشد، در غیر اینصورت این درآمد هنگام بررسی انتقال وجه مسدود خواهد شد. یا خانه دار هستید و مهارت های خانه داری مثل آشپزی را خوب یاد دارید شما می توانید با تهیه انواع ویدئو های اموزش آشپزی که محبوبت خوبی دارد کسب درآمد کنید. می کنید هم از طریق بازدید و دانلود محتوا شما هم از طریق در خواست کامل فایل آموزشی که در اخیار آن ها قرار می دهید.

کسب درآمد از بازی ایرانی

2 روش کسب درآمد از روبیکا اعم از درآمد از پیامرسان(درآمد از انتشار محتوا) و روبینو (درآمد از اشتراک گذاری عکس و فیلم ) را یادآوری میکند . کسب درآمد از روبیکا تا حدی زیادی شبیه به ایده کسب درآمد از یوتیوب است، هرچقدر محتواهای شما بیشتر مورد استقبال کاربران قرار بگیرند، یعنی بازدید یا دانلود بیشتری داشته باشند، روبیکا درآمد بیشتری به شما پرداخت خواهد کرد. پستهای پیجتان را می توانید به آسانی از اینستاگرام دانلود کنید و در پیج خودتان قرار دهید.

از این افراد دوری کنید!+ اینفوگرافی