استخدام حراست با بیمه، بیمه تکمیلی، پاداش در آقای فرش در تهران «ای استخدام» kmck0c-بیا تو فرش

قبل از اقدام به خرید کالا یا خدمات اطمینان کافی را حاصل نمایید. فرش های وینتیج، فرش های کهنه نما و یا عتیقه دستباف هستند که مناسب برای افرادی است که دوست دارند در دکوراسیون منزل خود از فرش های سن دار و قدیمی استفاده کنند. لطفا اگر برند های خوب و با دوام میشناسید اطلاع رسانی کنید چون واقعا با این گرونی نمیشه در هیچ زمینه ای آزمون خطا انجام داد. و کلاسیک ماشینی را در کنار انواع دستباف برای منزل و یا محل کار خود خریداری نمایید. این آگهی مربوط به ۲۸ روز پیش است و منقضی شده است بنابراین اطلاعات تماس نمایش داده نمیشود. استخدام مشاغل فروش بازاریابیاستخدام بصورت دورکاریاستخدام برنامه نویساستخدام مشاغل حسابداری مالیاستخدام مشاغل اداری دفتریاستخدام بانواناستخدام مشاغل کامپیوتر نرم‌افزار ITاستخدام مشاغل فنی مهندسی سایر …

  • بسته ضمانت طلایی، ارسال رایگان درب منزل در سراسر کشور و عودت یا تعویض کالای فروخته شده تا 7 روز از جمله این خدمات است.
  • حتماً تا به حال چشمتان در شهر به بیلبوردهای تبلیغاتی شهر فرش افتاده است.
  • از مسابقات اینستاگرامی گرفته تا قرعه‌کشی‌ها و جوایز برنامه‌های تلویزیونی، جشنواره‌های فروشگاه‌های اینترنتی، بانک‌ها، شرکت‌های بیمه، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، اپراتورهای تلفن همراه و…
  • تلاش می کنیم بیش از پیش با افزایش کیفیت خدمات، سرویسها و کالاهای خود، نظر مصرف کنندگان همیشگی خود را جلب کنیم.
  • جهت رفاه حال مشتریان آقای فرش، باجه بانک انصار در محل شعب آقای فرش افتتاح شده و به مراجعان محترم خدمات لازم را ارائه می‌دهد.
  • ساعت 24- تازه‌ترین ساخته‌های لاسلو نمش کارگردان مجارستانی و جولین اشنیبل فیلمساز و نقاش آمریکایی در بخش مسابقه بین‌الملل جشنواره ونیز روی پرده رفتند.

عوامل فیلم «قیچی» عباس غزالی را با کیک تولد روی فرش قرمز غافلگیر کردند. مهدی جاوید که بعد از کسب موفقیت های پیاپی در تیم ملی، با گیتی پسند نیز قهرمانی را تجربه کرده و به مقام آقای گلی لیگ دست یافت، می گوید در فوتسال حالش خوش نیست. به گزارش ایسنا، مهدی جاوید یکی از ستاره های حال حاضر فوتسال ایران که از ارکان اصلی موفقیت تیم ملی… مهدی جاوید یکی از ستاره های حال حاضر فوتسال ایران که از ارکان اصلی موفقیت تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا بود و در آخرین دوره لیگ برتر در سال ۹۵ نیز موفق به کسب عنوان آقای گلی و قهرمانی با گیتی پسند اصفهان شد. ، ۷۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه را مشاهده نمایید و به علاوه به خرید فرش های فانتزی بپردازید.

مجموعه آقای فرش واقع در حکیمیه جهت تکمیل کادر خود در استان‌ تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می‌نماید. به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، فروشگاه‌های بزرگ فرش یا همان هایپرمارکت های تخصصی فرش از چند سال پیش جای خود را در بازار این کالای پرطرفدار باز کرده‌اند و برندهای مطرحی همچون «آقای فرش» از پرچمداران اصلی این عرصه به شمار می‌روند. در تازه ترین اتفاق، «آقای فرش» چهارمین شعبه خود را روز جمعه چهاردهم…

تضمین کیفیت و قیمت همراه با 25 درصد تخفیف ویژه!

سنگ بنای برند “آقای فرش” بر تجربه برند خوشنام “فرش فرهی” توسط مهندس علی فرهی گذاشته شد. تجربه راه اندازی 120 فروشگاه فروش فرش در سراسر کشور تحت برند “فرهی”، در ادامه به خلق “مجموعه هایپرمارکتها و بازارهای فرش ماشینی، دستبافت تابلوفرش و محصولات وابسته آقای فرش” انجامید. مهمترین دلیل تاسیس هایپرمارکتهای فرش، درک نیاز زمانه و زندگی در شهرهای بزرگ و کلانشهرها بود. حذف واسطه ها، عرضه انواع محصولات و برندها، ارائه خدمات متمایز و … اولین شعبه در سال 1394 در بازار مبال یافت آباد تهران در مجتمع کاسپین به متراژ 7000 مترمربع افتتاح شد. سپس دومین شعبه در مجتمع پاژ مشهد، و شعبه سوم آقای فرش در بلوار حکیمیه تهران نیز راه‌اندازی شد.

بسته ضمانت طلایی، ارسال رایگان درب منزل در سراسر کشور و عودت یا تعویض کالای فروخته شده تا 7 روز از جمله این خدمات است. تخفیف های فصلی و مناسبتی در آقای فرش این امکان را برای مشتریان فراهم نموده است تا بتوانند در هر زمان با تخفیف ویژه فرش ماشینی، دستباف و یا صنایع دستی خود را خریداری نمایند. حتما تبلیغات آقای فرش را در تلویزیون و یا رسانه های اجتماعی دیده اید. این مجموعه فروشگاه ها در نظر دارد که با استفاده از تسهیلات ویژه ای که برای مشتریان در نظر گرفته است، آنها را در یک خرید راحت یاری نماید. نهمین شعبه آقای فرش و تنها شعبه غرب تهران این فروشگاه در ایران‌مال راه‌اندازی شد. ساعد سهیلی که در جشنواره فیلم فجر امسال با چند فیلم حضور داشت شب گذشته همراه با همسرش بر روی فرش قرمز جشنواره ظاهر شد.

مجتمع تجاری نیکامال در فلکه اول گوهردشت کرج عصرجمعه چهاردهم دی ماه 1397 میزبان مراسم افتتاحیه شعبه چهارم فروشگاه‌های آقای فرش بود. به گزارش تابناک، فروشگاه‌های بزرگ فرش یا همان هایپرمارکت های تخصصی فرش از چند سال پیش جای خود را در بازار این کالای پرطرفدار باز کرده‌اند و برندهای مطرحی همچون «آقای فرش» از… آقای فرش حکیمیه در محله حکیمیه تهران و در بلوار بهار،خیابان بهشت،خیابان ارکیده نهم واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند پمپ بنزین ۱۹۳ پاشایی و سرای محله حکیمیه و مرکز واکسیناسیون خانه بهداشت حکیمیه و بازار میوه و تره بار حکیمیه 1 و فروشگاه شهروند حکیمیه قرار گرفته است. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس دانش می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد. همچنین در برنامه بلد کاربران امتیاز ۴٫۶ از ۵ را به این مکان داده‌اند.

طبق نظر سنجی بین خانواده ودوستان وهمکاران و…که نمونه ای از جامعه کوچک است مردم حس مثبتی به پژمان جمشیدی ندارند وبا تبلیغات شهرفرش این حس منفی را به شهرفرش نیز انتقال داده .اگر مسولان شهرفرش دوست داشته باشند .فکری به حال این مسله بکنند. مستقیم برید بازار مجله خبری فرش تهران خرید کنید و همون لحظه هم تحویل بگیرید ولی مطمئن خرید کنید .چون فرش هرروز جلوی چشم و زیر پاتونه و جنسی نیست که زود عوضش کنید . و خرید اینترنتی و از فروشگاه های زنجیره ای رو اصلا توصیه نمیکنم چون بهتون قناری نشون میدن و دو هفته بعد کلاغ تحویل میدن.

کلکسیون آرمان محصولی از فرش فرهی