اسکیپ‌می اولین مجموعه اتاق فرار و اسکیپ روم | allescape

اسکیپ‌می اولین مجموعه اتاق فرار و اسکیپ روم | allescape

بازی فرار از تنگنا و اتاق فرار تله مرگ با ژانر ترسناک و بازی ذهن تاریک با ژانر دلهره‌آور، همه دارای سختی گرون ترین اتاق فرار متوسط هستند. برای تجربه تله مرگ بهتر است در ابتدا بازی فرار از تنگنا را بازی کرده باشید. اتاق فرار OCEAN’S SIX برگرفته از سری فیلم‌های OCEAN’S ELEVEN است و سبکی ماجراجویانه و هیجان‌انگیز دارد. این بازی متوسط و زیرکانه در یک محیط ۷۰ متر مربعی طراحی شده است. در این اتاق فرار شما در نقش سارقینی باهوش وارد ماجرا می‌شوید و قرار است الماسی ۹ قیراطی به ارزش تقریبی ۱۶ میلیون دلار را بدزدید. اطلاعات دقیقی در خصوص تاریخچه اتاق فرار در شیراز در دسترس نیست، اما قطعا در شیراز اسکیپ روم های با کیفیتی وجود دارند و در عین حال، اتاق فرار های بی کیفیت نیز وجود دارند.

  • بنابراین هرچقدر دیر برسید از تایم بازیتون کم میشه و زمان از دست میدید.
  • این سه مورد (منطق ، جستجو و فیزیکی) همگی برای هر اتاق معماهای اتاق فرار موجود هستند.
  • در این شعبه امکاناتی مثل فضای کافه موجود نیست اما دارای فضای انتظار مناسب قبل از بازی است.
  • پس از گذار از دوران مازهای فرار فیزیکی، در سال ۱۹۸۸ بازی ویدئویی John Wilson’s Behind Closed Doors، چالش فرار را متحول کرد و یک بازی جدید به گیمرها هدیه داد.

شما باید مجموعه‌ای از معماها را حل کنید تا به هم برسید و در نهایت فرار کنید. اتاق فرار کینه با تم ترسناک و دلهره‌آور، یک بازی با درجه سختی ۸۰ درصد است. بازی شبح بازارچه در شهریورماه ۱۳۹۹ توسط تیم اسکیپ روم دات‌آی‌آر طراحی و اجرا شده است. اتاق فرار از محبوب‌ترین مکان‌های تفریحی و سرگرمی سال‌های اخیر در دنیا و ایران است که در بین تمام گروه سنی به‌خصوص جوانان طرفداران زیادی دارد. در این بازی منحصربه‌فرد، شما به‌همراه تیم خود در یک محیط عجیب و گاهی ترسناک قرار می‌گیرید و باید با هم‌فکری، حل کردن معماها و باز کردن قفل‌ها در زمانی مشخص از محیط خارج شوید. تیم شما می‌تواند جمعی از دوستان، همکاران یا هم‌کلاسی‌های شما باشد.

مجموعه اتاق فرار گریت اسکیپ

اگر تجربه بازی کردن در اتاق فرارهای تهران را دارید، در بخش نظرات، تجربیات خود را با ما و دیگر کاربران کجارو به اشتراک بگذارید. اتاق فرار یا اسکیپ روم، تفریحی جدید و هیجان‌انگیز محسوب می‌شود که در سال‌های اخیر طرفداران بسیاری در تهران و دیگر شهرهای ایران پیدا کرده است. بعد از انتخاب سناریو و توضیحات مدیر بازی، شما وارد فضای داستان خواهید شد و درب به روی شما بسته خواهد شد. داخل اتاق پر از سر نخ و معما می باشد.شما بعد از اینکه وارد اتاق شدید باید کل فضای اتاق را بگردید و معماها و سرنخ ها رو کنار هم بگزارید و مرحله به مرحله عبور کنید تا در زمان بازی که معمولا 60 دقیقه است به هدف نهاییتون برسید.

اتاق فرار ردپا

SP اسکیپ روم اولین اتاق فرار در بندرعباس است.تیم SP با هدف ایجاد هیجان به سبکی نو در زمستان 98 در بندرعباس فعالیت خود را شروع کرده و به دنبال ارتقا فرهنگ اجتماعی و تقویت کار گروهی است.هیجان را با ما تجربه کنید. شما عزیزان می توانید برای رزرو اتاقهای بازی از طریق این وب سایت اقدام نمایید و ساعات خوشی را در کنار ما سپری کنید. بازی های ما در مجموعه وست روم اسکیپ طراحی شده بر اساس دو ژانر ترسناک و دلهره آور هستند.

۴. اتاق فرار مالیخولیا

شما در این بازی به‌عنوان تیم سارق حرفه‌ای وار بانک می‌شوید و باید موجودی پنهان بانک را پیدا کنید و آن را سرقت کنید. پازل پارتی یکی از محصولات جدید مجموعه‌ اسکیپ روم دات‌آی‌آر است. در این بازی در منزل شخصی یا هر مکانی که دوست دارید، برای شما یک اسکیپ روم طراحی می‌شود. شما، دوستان‌تان و فردی که قصد سورپرایز کردن آن را دارید، قبل از آغاز مهمانی درگیر یک بازی معمایی می‌شوید و به این ترتیب، خاطره‌ای متفاوت و به‌یادماندنی برای شما باقی خواهد ماند. پازل پارتی در واقع بازی طراحی شده مخصوص شما است و برای سفارش آن باید حداقل از چند هفته قبل اقدام کنید. در پاسخ به شما باید بگوئیم، در انتخاب اتاق فرار در شیراز باید به ژانر، موقعیت مکانی، سناریو، تعداد تجربه بازی و …