انواع چای با طعم های مختلف پوپونیک | OkChay

انواع چای با طعم های مختلف پوپونیک | OkChay بسته به تازگی و رنگ این چای از قیمت بالا‌تری نسبت به چای‌های تولید شده از سایر رویش‌ها دارد. اما در پایان یک مرحله اضافی برای فرآوری برگ‌‌ها دارد که باعث تفاوت و طعم و عطر خاص چای باستانی آن می‌شود. برای خواندن خواص و اطلاعات بیشتر چای زرد به این مقاله مراجعه کنید. این کمپانی در سال ۲۰۰۰ توسط کمپانی Tata Group خریداری شد و بعدها در سال ۲۰۰۶ این چای را با چای tata مخلوط کرده و محصول جدید تولید کرد. برند tetly یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های چای در کشورهایی مانند کانادا و ایالات‌متحده است.

  • در اینجا به ۱۰ برند مطرح چای در دنیا اشاره می‌کنیم که در دنیا شناخته شده و در ایران نیز مردم اگر نخریده باشند، حداقل یک بار اسم این برندها به گوششان خورده است.
  • وقتی حرف از چای سبز در میان انواع چای گیاهی می شود اولین چیزی که به ذهن می آید کمک آن به کاهش وزن و لاغری می باشد و این موضوع به طور علمی نیز ثابت شده است.
  • انواع مختلفی از چای مانند چای سبز، سیاه یا اولونگ وجود دارند.

پلی فنول‌های موجود در چای سیاه با ایجاد پلاک رو دندان مانع رشد آنزیم‌های باکتریایی می‌شوند. البته ایجاد این پلاک‌ها از نظر ظاهری خیلی خوشایند نیست اما بهتر است بدانید که این پلاک‌های ناشی از پلی فنول‌های موجود در چای، روند پوسیدگی دندان را کاهش می‌دهند. این چای همان چای قلم است اما در کارخانه با استفاده از روش های خاص، ساقه ها را از برگ چای حذف می کنند.

چای سبز کیسه ای با طعم لیمو بسته 25 عددی گلستان

این می تواند به دلیل فرآیند اکسیداسیونی باشد که طی کرده است. چای سیاه ممکن است طعم مالت، دودی، تند، خاکی، ادویه دار، آجیلی، فلزی، مرکبات، کارامل، چرم، میوه ای، طعم شیرین و عسل داشته باشد. نوع دیگری از انواع چای سیاه سیلان که در ارتفاعات متوسط کشت می شود پس از دم شدن پررنگ و با طعم گس قوی است. طعم چای سیاه هم باز به نسبت نوع آن میتواند خیلی تلخ تا شیرین باشد.همچنین کافئین آن نسبت به انواع چای سبز بیشتر است.

چون‌که این نوشیدنی حاوی ترکیبات آنتی‌اکسیدانی مختلف مانند تئافلاوین و تئاروبین هست که از بدن در مقابل رادیکال‌های آزاد و استرس محافظت می‌کنه. برداشت بهاره که با نام چای بهاره یا چای چین اول شناخته می‌شود، کیفیت بهتری نسبت به سایر برداشت‌ها دارد. این چای را می‌توان بدون تغییر عطر و مزه تا مدت‌های طولانی نگهداری کرد. قسمت سرگل برگ چای، قسمت قلم برگ چای، قسمت ممتاز برگ چای، قسمت شکسته‌ی برگ چای، بخش موسوم به باروتی برگ چای. این قسمت در «بنگلادش» و «آسام» جزو چای درجه‌ی دو و در «چین» چای درجه‌ی یک محسوب می‌شود و زیرمجموعه‌ای با کیفیتِ بهتر به نام دارد.

چای شهرزاد کله مورچه ای کنیا – 400 گرم