بهترین لپ تاپ دانشجویی از ۸ تا ۳۰ میلیون تومان درجه | behtarin-laptop

همچنین، سرعت بالا، قابلیت اتصال به اینترنت و باتری با طول عمر بالا، از ویژگی‌های دیگر این دسته از لپ تاپ‌ها هستند. با این دستگاه‌ها، دانشجویان می‌توانند به راحتی در کلاس‌های درس حضور یابند، به اینترنت متصل شوند و با برنامه‌های آموزشی و تحقیقاتی خود کار کنند. این لپ تاپ ۱۵ اینچی جدیدترین مدل در سری ایدیاپد محسوب می‌شود که سال گذشته به بازار معرفی شد.

در بخش پردازش گرافیکی این لپ تاپ، AMD Radeon RX640 را خواهیم داشت که با 2 گیگابایت حافظه GDDR5 یک پردازشگر گرافیکی میان رده محسوب می شود اما در استفاده های عادی نا امیدتان نخواهد کرد. حافظه داخلی هم شامل 1 ترابایت هارد HDD می شود و متاسفانه خبری از حافظه هیبریدی یا SSD نیست. اما همانطور که میدانید در چند سال اخیر قیمت لپ تاپ در بازار ایران افزایش چشمگیری داشته و انتخاب گزینه مناسب چندان کار ساده ای نیست. شرکتهای تولید کننده لپ تاپ یک بدنه می‌سازند و سخت افزارهای بسیار متنوعی را داخل این بدنه می‌چینند و به این ترتیب مدلهای مختلف یک “خانواده یا سری” ساخته می‌شوند، مثلا سری میان رده V15 ار لنوو دارای بیش از 25 مدل است. به همین دلیل ما سعی می‌کنیم در کنار هر لپ تاپ، مدلهای مشابه از همان سری را هم معرفی کنیم که این مدلهای مشابه، به راحتی قابل ارتقا به مدل اصلی هستند.

راهنمای خرید کنسول بازی

از مهم‌ترین قابلیت‌های چنین لپ تاپ‌هایی، داشتن عمر باتری طولانی و عملکرد سریع پردازنده مرکزی است. شما می‌توانید تعداد زیادی از این لپ تاپ‌ها را در ادامه مشاهده کرده و ببینید که انتخاب کدام مورد برای شما مناسب‌تر خواهد بود. پیش‌تر مطلبی در رابطه با بهترین گوشی‌های میان‌رده مناسب برای دانش‌آموزان و دانشجویان منتشر شده است اما در این مطلب به معرفی ۱۱ لپ تاپ خود و کارآمد برای این دسته از افراد می‌پردازیم. قیمت این لپ‌تاپ‌ها حدودا از ۱۰ تا ۴۰ میلیون خواهد بود تا هر شخصی متناسب با نیاز خود، محصول مورد نظر را انتخاب کند. اگر قدرت پردازنده مرکزی لپ تاپ برای شما مهم‌ترین بخش است پس بدون شک به سراغ این مدل از لنوو بروید.

  • اما نبود درایور نوری در لپ تاپ‌های امروزی شاید یک مزیت به حساب بیاید!
  • عملکرد سریع سبب شده است که دیگر مانند لپ تاپ‌های دیگر، شاهد کاهش سرعت هنگام گشت و گذار در اینترنت و باز کردن تب‌های متعدد نباشیم.
  • این لپ تاپ 1.9 کیلوگرمی دارای نمایشگری 15.6 اینچی است که از پنل TN بهره می برد و می تواند رزولوشن 1920×1080 یا فول اچ دی را پخش بهترین لپ تاپ میان رده کند.
  • عموما لپ تاپ های دانشجویی برای انجام کارهای ساده و اجرای یک سری از نرم افزارهای ابتدایی می توان استفاده کرد.

این لپ تاپ از صفحه نمایش ۱۴ اینچی هم استفاده می‌کند که به رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل مجهز شده است. پردازنده گرافیکی Radeon Graphics هم به‌صورت یکپارچه داخل پردازنده قرار گرفته است و در کنار حافظه رم ۸ گیگابایتی، عملکرد سریع و خوبی خواهد داشت. حافظه ذخیره‌سازی لپ تاپ هم ۵۱۲ گیگابایتی است و فضای لازم برای ذخیره‌سازی فایل‌های دانشگاهی و شخصی خود خواهید داشت. این محصول را می‌توانید با پردازنده گرافیکی یکپارچه دریافت کنید که هسته و قدرت‌ بسیار بالایی دارد و کاملا برای ادیت فیلم و عکس و دستیابی به سرعت بالا مناسب است.

لپ تاپ صنعتی چیست + معرفی بهترین گزینه‌ها

بهترین لپ تاپ دانشجویی از ۸ تا ۳۰ میلیون تومان درجه | behtarin-laptop