بهترین هدفون 2022 + معرفی 9 مدل برتر بازار مقداد آی تی-اصیل بخرید

و اما بهترین انتخاب در بازه قیمتی ۵۰۰ هزار تومان قطعا هدفون بی‌سیم هایلو مدل T15 است که به راحتی می‌توانید هم برای اندروید و هم آیفون استفاده کنید. این هدفون باتری بسیار بزرگی داشته و دارای گواهی IPX5 است که در برابر پاشش آب مقاوم است و می‌توانید بدون آسیب دیدن به دستگاه با آن ورزش کنید. همچنین روی دستگاه چراغ‌های LED به چشم می‌خورد که شارژ کیس را نمایش می‌دهند. این هدفون دارای میکروفون دوم است که صدای اضافه را حذف کرده و مکالمه واضح‌تری را امکان‌پذیر می‌کند.

باتری محصول تنها در ۲ ساعت به صورت کامل شارژ می‌شود و از قابلیت فست شارژ پشتیبانی می‌کند. با یکبار شارژ این باتری می‌توانید تا ۴۰ ساعت از دستگاه استفاده کنید که رقمی بسیار شگفت‌انگیز و منحصر به فرد است. این هدفون دارای طراحی منحصر به فرد و زیبایی است که متناسب با گوش شما طراحی شده و احساس راحتی به شما خواهد داد.

انتخاب اخر در بازه قیمتی ۲۰۰ هزار تومان، هندزفری جی بی ال مدل Tune 110 است. این هندزفری به کمک جک ۳.۵ میلی‌متری به دستگاه متصل شده و صدای حاصل از درایورهای ۹ میلی‌متری آن بسیار واضح و شفاف است. فرکانس پاسخگویی این هندزفری ۲۰ الی ۲۰۰۰۰ هرتز است و محدوده شنوایی انسان را به‌ طور کامل پوشش می‌دهد. همچنین روی کابل هندزفری یک عدد میکروفون تعبیه شده که می‌توانید به راحتی با آن به تماس‌های وب سایت اصیل بخرید خود پاسخ دهید. هدفون بلوتوثی شیائومی مدل Airdots 3 یکی دیگر از بهترین مدلهای این برند است.

بهترین هدفون 2022 + معرفی 9 مدل برتر بازار مقداد آی تی-اصیل بخرید در صورت تمام شدن شارژ نیز به لطف قابلیت شارژ سریع این هدفون، می توان تنها با 15 دقیقه شارژ تا پنج ساعت آینده را با آن موسیقی گوش داد. وقتی صحبت از بهترین ها در تجهیزات صوتی می شود، انتظار داریم نام برند JBL را بشنویم و حالا یکی از بهترین هدفون برای موسیقی، متعلق به برند با کیفیت جی بی ال است که هدفون 710 Everest توانسته است انتظارات مخاطبان خود را برآورده کند. هدفون 710 JBL Everest از همه نظر یک هدفون ایده آل مخصوص موسیقی است زیرا وجود اسپیکر قدرتمند JBL Pro Audio و طراحی ارگونومیک این هدفون، تجربه راحتی بسیار خوبی را به شما ارائه می دهد. علاوه بر این وجود فناوری Share Me 2.0 به شما امکان می دهد موسیقی خود را از طریق بلوتوث با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

همچنین با استفاده از درگاه کارت حافظه نیز می توان با اتصال کارت حافظه Micro SD بدون نیاز به موبایل و لپ تاپ به گوش دادن به موسیقی پرداخت. علاوه بر این در هدفون Koluman K2 قابلیت دریافت فرکانس رادیویی نیز وجود دارد و می توان روی هدفون به انواع شبکه های رادیویی نیز دسترسی داشت. در این بازه قیمتی برندها برای افزایش کیفیت محصولات خود از پردازنده استفاده می‌کنند که صدا را پردازش کرده و به بهترین و بالاترین کیفیت ارائه می‌کند. هدفون بی‌سیم QCY مدل T18 نیز از این قاعده مستثنی نبوده و هدفون‌های این محصول به درایور ۱۰ میلی‌متری با پردازنده QCC3050 اسنپدراگون مجهز شده‌اند که صدای خروجی آن به صورت ۲۴ بیت است که در سطح کیفیت استودیو قرار می‌گیرد. همچنین هر یک از گوشی‌ها به میکروفون دوم مجهز شده‌اند که می‌تواند نویز و صدای محیط را هنگام مکالمه از بین ببرد و صدای بسیار شفاف و واضحی به شما ارائه کند.

بهترین بازی های آفلاین اندروید؛ معرفی 9 بازی پرطرفدار

امکان اتصالی بی‌سیم ازطریق بلوتوث ۵ و اتصالی سیمی با جک ۳٫۵ میلی‌متری، طراحی ظریف و امکان تا کردن هدفون و بهره‌مندی از دکمه‌های کنترل محتوای درحال پخش و دستیار صوتی از امکانات هدفون انکر Q10 است. درنهایت، یکی از بخش‌های جذاب‌ این هدفون، شارژدهی فوق‌العاده آن است که با یک‌ بار شارژ کامل، می‌تواند حداکثر ۶۰ ساعت مداوم موسیقی پخش کند. علاوه‌برآن امکان استفاده ۳۰۰ دقیقه‌ای را تنها با ۵ دقیقه شارژ فراهم می‌کند؛ البته کیفیت میکروفون آن برای مکالمه در مکان‌های خلوت ناامیدتان نخواهد کرد. U2 life انکر، ‌بهترین هندزفری بی‌سیم تا یک میلیون تومان است که برای گوش دادن به موسیقی و مکالمه می‌توان یافت دو ویژگی محبوبی که انکر آن‌ها را فدای قیمت نسبتاً مناسب آن نکرده است.

آموزش تعمیر هدفون بلوتوثی نیا (NIA) + ویدئو

سامسونگ، این محصول را با در نظر گرفتن ارگونومی و راحتی با چیدمان تمام اجزای هدفون به صورت افقی در کنار یکدیگر طراحی کرده است. این هدست دارای فناوری بلوتوث نسخه 5.0 و سازگار با پروفایل‌های A2DP، AVRCP و HFP است. این حفاظت از طریق کاهش اصوات محیط و شنیدن بهتر موسیقی داخل هدفون، بدون نیاز به افزایش حجم صدا انجام می‌گیرد.

  • بهترین هدفون 2022 علاوه بر اینکه با کیفیت پخش بالا، لذت و هیجان بیشتری را به ارمغان می‌آورد؛ راحتی و سلامتی بیشتری نیز به کاربر ارائه می‌کند.
  • یکی از مشکلات این هدفون عدم خم شدن گوشی ها به داخل است که حمل و قرار گرفتن آن در کیف و کوله را سخت می کند، در نتیجه احتمالا اگر یک کیف نسبتا بزرگ نداشته باشید مجبور خواهید شد که در مواقعی که از هدفون استفاده نمی کنید آن را در دستتان بگیرید.
  • این هدفون برای گوش دادن به انواع سبک‌های موسیقی در شرایط مختلف گزینه خوبی است.

با هدفون بی‌سیم «سامسونگ» مدل «Level U» هم از شنیدن موسیقی لذت ببرید و هم به‌راحتی تماس‌هایتان را مدیریت کنید. سرگوشی‌های آهنربایی، قابلیت کنترل صدا و موسیقی، راهنمای صوتی و کاهش نویز، از ویژگی‌های برجسته در آن هستند. این قسمت خمیده روی گردن قرار می‌گیرد اما به‌قدری سبک است که نگهداری آن هیچ‌گونه اثری از خستگی به دنبال ندارد. بنابراین در صورت عدم استفاده می‌توانید اسپیکرها را از گوش خارج کرد و به دور گردن بیاویزید. به لطف خاصیت آهنربایی اسپیکرها، می‌توان آن‌ها را به هم متصل کرد و از برخورد آن‌ها به همدیگر در هنگام راه رفتن جلوگیری کرد. میکروفن دوتایی این محصول خاصیت کاهش نویز دارد و مانع از تداخل سروصداهای ناخواسته در مکالمات می‌شود.

هدفون بی سیم کینگ استار مدل KBH74 با جنس بدنه‌ای از پلاستیک ABS دارای وزن 180 گرمی است که تقریبا حضور آن بر روی گوش‌های خود را احساس نخواهد کرد. استفاده از پلاستیک ABS در ساخت این هدفون، علاوه بر مقاومت بالا، ظاهر مخملی زیبایی به آن داده است. وقتی ۶ سال پیش اپل جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری را از آیفون 7 حذف کرد، موجی از اعتراض‌ها و نگرانی‌ها شکل گرفت.

بهترین هدفون ورزشی تا ۴ میلیون تومان