ثبت نام نیروگاه‌ خورشیدی خانگی فروش برق خورشیدی به شبکه توزیع و کسب درآمد | nnqenergy

خرید و فروش عمده پنل خورشیدی – پنل خورشیدی یکی از تجهیزات پرکاربرد مي‌باشد. پنل خورشیدی برای تامین برق روشنایی ، دوربین مدار بسته، سیستم های امنیتی ، آنتن ها و بسیاری از کاربرد های صنعتی و غیر صنعتی استفاده می‌شود. خرید پنل خورشیدی 12 ولت به منظور استفاده و کابرد در سیستم خورشیدی از سوی مشتریانی که می خواهند از آن برای مصارف مهم و گسترده ای بهره برداری نمایند، صورت مي‌گيرد و فواید بسیار مثبتی را به همراه می آورد. باتری خورشیدی ۱۲ ولت که مناسب برای مصارف بسیار گسترده و عظیمی می باشد، بهترین محصول در حیطه تجهیزات خورشیدی شناخته شده است که در بازار این گونه محصولات مشاهده شده و به فروش می رسد. پیشنهاد فامکو برای ذخیره سازی و هدایت بهتر این انرژی، استفاده از باتری یو پی اس خورشیدی است. اضافه کردن باتری به یو پی اس خورشیدی این امکان را برای شما فراهم می کند که بتوانید تا هر زمان که نیاز داشته باشید، انرژی دریافتی از پنل خورشیدی را ذخیره نمایید.

باتری / پنل خورشیدی 14 ولت 10 وات خورشید به عنوان بزرگترین منبع تامین انرژی از دیرباز مورد توجه ه.. با استفاده از فن ها و سیستم های تهویه خورشیدی می توان مصرف انرژی را به میزان قابل توجهی بهینه کرد و هزینه های جاری ماهانه ساختمان را کاهش داد. اگر توان مصرفی کمتر از توان تولیدی پنل بوده و تنها در هنگام تابش خورشید استفاده شود، می­توان باتری را از سیستم حذف کرد. البته بسیاری از اینورترها نمی­توانند به صورت مستقیم به پنل­ها متصل گردند. این کار مزایایی نظیر کاهش کابل کشی، نصب آسان، کاهش تلفات و افزایش بازده دارد. محاسبه گر زیر برای پکیج های بالاتر از ۱۰۰۰ وات ساعت ارائه شده است.

معایب پنل خورشیدی

ثبت نام نیروگاه‌ خورشیدی خانگی فروش برق خورشیدی به شبکه توزیع و کسب درآمد | nnqenergy شما هر مقدار نیروگاه که بخواهید میتوانید بزنید یک کیلووات یا دو کیلووات و… خوبی این سرمایه گذاری این است که سال به سال با توجه به نرخ تورم و تعدیل میزان سود برداشتی شما بیشتر میشود درحالی که بانک سود ثابتی میدهد. در نظر داشته باشید که این مبلغ را هر دوماه یک بار به حساب مالک واریز میکنند و هر ماه صورت نمیگیرد. این مقادیری که مطرح شد برای سال اول است و در سال‌های بعدی با توجه به نرخ تورم و نرخ تعدیل ،میزان حقوق دریافتی افزایش میابد.

  • همه شهروندان ایرانی میتوانند نیروگاه خورشیدی خانگی احداث کنند.، البته اگر شرایطش را داشته باشند.
  • در حال حاضر خرید آنلاین از طریق سایت مقدور نیست و برای کسب مجوز های لازم برای دریافت درگاه آنلاین پرداخت در حال اقدام هستیم.
  • صفحات خورشیدی در مناطق خنک بیشترین بازده ممکن را دارند زیرا از اتلاف انرژی بخاطر بالا رفتن دما جلوگیری می شود.
  • سلام جناب هنرمندی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.
  • در یک سیستم آفگرید خورشیدی صفحه خورشیدی وظیفه تولید انرژی را بر عهده دارد.این انرژی تولید شده به صورت دی سی تولید میشود (12 ولت ،24ولت،48ولت).
این نوع پنل ها از سیلیکون بلورین ساخته شده اند و با توجه به نوع کریستال و انداره کریستال تشکیل دهنده آنها به سه بخش زیر تقسیم میشوند. از جنس پلیمر ساخته شده است در بیرون پنل قرار دارد و بیرونی ترین محافظ پنل است. این مواد، در پشت و جلو در کنار آند و کاتد (الکترودها) ، روی لایه‌‌ای مانند شیشه یا پلاستیک، به‌منظور تأمین توان خروجی الکتریکی قرار می‌گیرند. شرکت های تولیدکننده پنل در شهر تبریز، با موفقیت این عملیات را به انجام رسانده اند. بسیاری از شرکت های تولیدکننده پنل های در شهر های مختلف وجود دارند که کیفت آن ها با هم متفاوت می باشد.

ساخت پنل های خورشید که به باعث به کار گرفتن و بهره مندی از انرژی خورشید گردید، یکی از اختراعات هوشمندانه انسان بوده است. زیرا منبع این انرژی بی پایان و تولید این انرژی بدون هر گونه آلودگی و ضرر به محیط زیست می باشد. همچنین به جهت رایگان بودن این انرژی می توان به همه مکان و جایی از آن استفاده نمود. تبدیل انرژی خورشیدی به انرژی الکتریکی یکی از تحولات عظیم صد سال گذشته می باشد که انسان توانسته است علاوه بر منابع انرژی فسیلی، از آن بهره برداری نماید. قیمت پنل خورشیدی صنعتی ، بسته به نوع آن یعنی مونو کریستال یا پلی کریستال بودنش و همچنین وات تولیدی متفاوت و متغیر می باشد. سیستم های متصل به شبکه عمدتا برای تولید برق خورشیدی جهت مصارف داخلی یا فروش مازاد برق تولیدی و کسب درآمد، در جاهایی که شبکه برق وجود دارد مورد استفاده قرار می گیرند.

پنل کادمیم تلورید

در این مدل از کنترل کننده های شارژ به علت باز و بسته شدن زیاد کلید مدار، آسیب های جدی به صفحات خورشیدی وارد می پنل خورشیدی نیرونویان کند. گزینه های مختلف یو پی اس های خورشیدی مثل باتری پشتیبان و باتری قابل شارژ، باعث می شوند که این یو پی اس بتواند انرژی مازاد دریافتی از نور خورشید را ذخیره کند و در مصارف مختلف دیگری از آن استفاده نماید. راندمان و بازده یک پنل خورشیدی (صفحه خورشیدی) به میزان و شدت تابش، دما، درجه حرارت و مراقبت های دوره ای بستگی دارد تا بهترین عملکرد ممکن را داشته باشد. صفحات خورشیدی در مناطق خنک بیشترین بازده ممکن را دارند زیرا از اتلاف انرژی بخاطر بالا رفتن دما جلوگیری می شود. هنگام نصب این پنل ها باید شدت تابش محل قرار گیری پنل خورشیدی را اندازه گرفت تا بهترین مکان را انتخاب نمود. همچنین هنگام نصب باید پنل ها را به نوعی قرار داد تا سایه هر پنل بر روی پنل کناری قرار نگیرد تا از ایجاد سایه سوختگی جلوگیری شود.