جدیدترین مدل فرش ماشینی زیباترین فرش دکوراسیون فروشگاه اینترنتی فرش افرند-بیا تو فرش

معروف ترین این آثار عبارتند از مسجد شیخ لطف الله، محرابی کوفی، مسجد کبود، مقبره شیخ صفی، سردر امام زاده محروق، گنبد قابوس، مسجد شاه اصفهان، تخت جمشید، طاق بستان، طاق کسری(ایوان مدائن)، و زیرخاکی. در خرید اینترنتی فرش و قیمت های ارائه شده در نمایشگاه ها را نشان می دهد. و تفاوت ظاهر آن با فرش های معمولی، محبوبیت این مدل از فرش ماشینی را نزد خریداران به شدت بالا برده است.

طرح زیبا یکی از فرشهای بسیار زیبای سال 98 در دسته بندی رنگهای برایت است این نقشه از فرش کاشان مناسب دکوراسیونهای مدرن است و با رنگهای کرم ، سرمه ای . فیلی بافته شده است که جهت خرید فرش و مشاهده رنگهای دیگر این نقشه میتوانید روی تصویر فوق کلیک کنید. شاید بتوان گفت بیننده یکی از زیباترین و بهترین مدل فرش ماشینی هستید. رنگبندی بسیار قشنگ این مدل فرش را از فرش‌های دیگر جدا کرده است . انتخاب یک فرش گل‌ برجسته با طرح و نقش زیبا‌‌‌، می‌تواند تاثیر قابل توجهی بر جذابیت منزل شما ایجاد کند. در زیر چند نمونه از جدیدترین فرش کلاسیک ماشینی را معرفی می‌کنیم.

  • طرح اصفهان از محصولات دیگری است که چندین سال است با توجه به اصالت طرح که الگوی کامل از نقشه فرش دستبافت است تولید میشود .
  • فرش ماشینی پتينه گل برجسته۷۰۰شانهافرند کد ۶۶۴۰۴۱، از فرش‌های مدرن با کیفیت و بافت بالا فروشگاه افرند می‌باشند.
  • به سبک سالن پذیرایی منزل توجه کنید و متناسب با آن مدل فرش را انتخاب کنید.
  • در چند سال اخیر اگر چرخی در دنیای فـرش‌ها زده باشید، به اصطلاح فرش ترک حتما برخورد کرده اید.
  • توجه داشته باشید که در صورت تمایل می توانید قسمتی از کف سالن پذیرایی را بپوشانید همچنین می توانید به کمک فرش همه قسمت های کف پذیرایی را پوشش دهید و از این طریق جذابیت دکوراسیون داخلی را افزایش دهید.

فرش دلوان۱۲۰۰ شانه گل‌ برجسته ، فرش افشان با طراحی چشمگیر و بی نظیر مورد استقبال بسیاری از مشتریان ماهور است. این فرش طرح افشان از کلکسیون بهاره برند ماهور در دو زمینه رنگ فیلی و نوک مدادی بافته شده است. از مهم ترین نکات در خرید فرش در نظر گرفتن شیوه استفاده از فرش و مکان پهن کردن فرش است. برای مثال فرشی که در سالن پذیرایی پهن شده است به طور معمول رفت و آمد بر روی آن بسیار زیاد است و فرشی که در اتاق خواب یا آشپزخانه پهن شده باشد معمولا رفت و آمد بر روی فرش کم تر است. در انتخاب فرش برای چنین مکان هایی باید فرشی بادوام و مقاوم را برای مکان های پر رفت و آمد ، همچنین فرشی لطیف با رنگ شاد برای فضا های کم رفت و آمد را در نظر گرفت. فرش ماشینی امروزه به جزء جدا نشدنی منازل بسیاری از ما ایرانیان تبدیل شده است.

امروزه با علاقمند شدن افراد به طرح‌های سنتی ایرانی و حتی تلفیق آن با انواع دکوراسیون مدرن، طرح گبه به یکی از کاربردی‌ترین نقش‌ها تبدیل شده که در انواع سبک دکوراسیون کاربرد دارد. از الیاف مورد استفاده در گبه ماشینی می‌توان به پلی پروپیلن اشاره کرد که رطوبت بسیار کمی را به خود جذب می‌کند و به دلیل کیفیت بالا نسبت به دیگر فرش‌ها در معرض نور خورشید کمتر آسیب می‌بیند. گبه‌های ماشینی از انواع بسیار مقاوم فرش هستند که تا سال‌ها زیبایی و جذابیت اولیه خود را حفظ می‌کنند. گبه به دلیل داشتن تراکم بالا و پرزهای بلند، بسیار نرم و راحت است که گبه ماشینی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

عموما این قاب ها به صورت قرینه و تکراری در سراسر فرش به چشم میخورد. همان گونه که از نامش پیداست، طرح بوته بازوبندی نقشی است که از بازو بند یا گردن بند و یا کمربندهایی که در گذشته ایرانیان به پهلوانان هدیه می‌کرده‌اند، الهام گرفته شده است. بوته‌ای که شبیه بادام است را به عنوان طرح بوته بادامی می شناسند. فرش های سروین و دلسا از نمونه فرشهای پرفروش مدرن ماهور هستند. شما می توانید برای انتخاب بهتر از دکوراسیون منزل خود به پیج اینستاگرام ماهور مارکت به نشانی @mahoor.market عکس ارسال کنید کارشناسان ماهور در اسرع وقت راهنمایی می کنند.

فرش ماشینی 1200 شانه هایبالک

همچنین بافندگان فرش قم، فرش های كف ساده، با ترنج بزرگ شش گوشه ای مملو از گل ها و برگ های تیپ هراتی می بافند كه مشابه آن در بیرجند نیز بافته می شود. یکی از ویژگی های این نوع فرش ایرانی، گره نامتقارن است، که اصولا در بین اهل فن به “گره سنه” مشهور است. در طرح درختی گلدانی از نقوش درختان الگو گرفته و نقش مایه اصلی این طرح را ساخته اند.

بعضی از تولید کنندگان در بافت فرش خود از نخ ۱۰۰% اکریلیک استفاده نمی کنند بلکه نخ ورژن و یا پلی استر را نیز در کنار آن به کار می برند. معمولا فرش هایی که در بافت آن ها از نخ های ورژن و یا پلی استر به کار گرفته شده، دارای قیمت بسیار پایین تری نسبت به فرش های باکیفیتی است که از نخ ۱۰۰٪ آکریلیک در بافت آن ها استفاده شده است. فرش ماشینی یکی از عوامل تاثیرگذاری است که می تواند نقش به سزایی در زیبایی دکور… فرش پتینهیا کهنه‌نما که اصطلاحا بهفرش وینتیجنیز معروف است، امروزه بسیار رواج یافته است. پتینه به فرش‌های با ظاهر قدیمی گفته می شود که به معنای عتیقه ، قدیمی و کم‌رنگ است. فرش افرند کلکسیون بسیار زیبایی از فرش پتینه دارد که پیشنهاد می‌کنیم حتما از این مجموعه دیدن کنید.

خرید فرش ماشینی جدید ۱۴۰۱

اسلیمی انواع بسیار زیادی دارد و معمولاً در بیشتر قالب‌ها این طرح تکرار می‌گردد اما در بعضی فرش‌ها این طرح مسلط است. در این نوع اسلیمی انتهای هر شاخه به دو بخش متقارن منشعب می‌گردد و به صورت فکین اژدها نشان داده می‌شود و روی ساقه شاخه‌ها جوانه‌هایی در نقاط مختلف تزئین شده است که بیشتر این جوانه‌ها را اسلیم می‌نامند. شاید کلمه اسلیمی از اسلیم به معنای جوانه باشد و شاید هم این لغت مجله خبری فرش مصغر اسلامی باشد و می‌دانیم که در هنرهای اسلامی از این طرح بسیار استفاده شده است. این طرح نیز به لحاظ تغییرات و دخل و تصرف‌ها به گروه‌های فرعی بسیار تقسیم شده است. مانند اسلیمی، اسلیمی بندی، اسلیمی شکسته، اسلیمی دهان اژدر، اسلیمی لچک ترنج، اسلیمی ترنج دار و اسلیمی ماری. قیمت ارزان‌تر؛ قیمت ارزان‌تر فرش‌های مدرن سبب شده است که مردم بتوانند بیشتر از فرش‌های مدرن خرید کنند.