خرید از فروشگاه شهر فرش ماندگار تهران دیوار-بیا تو فرش

یکی از ادعاهای این فروشگاه ارائه فرش به بهترین قیمت است و برای اثبات ادعای خود برنامه‌ای به نام ضمانت قیمت را راه‌اندازی کرده است. هم چنین ضمانت ۵ ساله کیفیت کالا و امکان تعویض فرش تا پنج روز بعد از خرید، امکان ویژه شهرفرش برای راحتی خیال شماست. شعب مختلف این فروشگاه در تهران همه روزه با فروش حضوری میزبان شهروندان تهرانی و با پشتیبانی 24 ساعته پاسخگوی سوالات هموطنان از سراسر ایران می‌باشند. در سال 1353 خاندان لاجوردی اولین محصول را وارد بازار کردند .و متعاقب ان شرکتهای شهباف ، که بعد ها به فرش گیلان تغییر نام داد و همچنین شرکت های فرش پارس و مولن روژ ( نقش ایران ) و فرش اکباتان تاسیس گشت و به رقابت با سایر رقبای بازار پرداختند. برند باشد.شهر فرش برند نیست .اعتبار است ، کیفیت است ، نام نیک است ،آبروست ،سرگذشت است ،شناسنامه ی هنرمندان است، روزمرگی های بافندگان است ، عشق بین دست و دار است، تاریخی سربلند و هنری جاودانه است ….

شلوغی خیابان ها، معابر و ترافیک جاده ها معضلی عجیب در تهران است و شما اگر بخواهید به صورت حضوری به فروشگاه های شهر فرش مراجعه کنید، حتما چند ساعتی را باید در این معابر تحمل فرمایید. اما باخرید اینترنتی فرش از کارخانهزیر نظر شهر فرش دیگر نیازی ندارید که ترافیک و شلوغی را تحمل فرمایید. همانطور که خدمتتان عرض کردیم، انواع کیفیت های بافت فرش دستباف در شهر فرش موجود است.

  • در خصوص فرشهای اتاق کودک، پزشکان و کارشناسان توصیه می کند از فرشهای بدون پرز، ضد حساسیت و آنتی باکتریال استفاده کنند چرا که کودکان در معرض حساسیت های تنفسی و پوستی هستند و بر رشد آنها تاثیر می گذارد.
  • کسی که میخواهد اقدام به خرید فرش کند حق مسلم خود می داند که ان را از همه نظر بسنجد و محصولات مختلف را با هم مقایسه کند .
  • اگر به دنبال طرح های جدید و به روز در بازار هستید، شهر فرش سعی دارد که از جدیدترین فرش های ماشینی در ایران و جهان برای عرضه در فروشگاه خود استفاده نماید.
  • اما باخرید اینترنتی فرش از کارخانهزیر نظر شهر فرش دیگر نیازی ندارید که ترافیک و شلوغی را تحمل فرمایید.
  • در صورتي که طرح مد نظر شما در سايت موجود نمي باشد با شماره هاي پشتيباني تماس بگيريد …
ساعتهای طولانی کار ؛ قوانین سختگیرانه؛ عدم رعایت حداقل حقوق انسانی پرسنل و سرکوب کوچکترین اعتراض با اخراج و تهدید یک رویه رایج مجله خبری فرش هست. گزینه ای به نام تور مجازی شهر فرش برای مشتریان تدارک دیده شده است تا با استفاده از این گزینه بتوانند با فضای واقعی نمایشگاه های شهر فرش آشنا شوند. در این بخش ما می توانیم در تور مجازی به هر دو شعبه دسترسی داشته باشیم و از نمای کلی آن برای بازدید استفاده کنیم. شهر کاشان در شمال استان اصفهان و در میان کوه های کرکس نطنز و کویر مرکزی ایران واقع است .

فرش ماشینی 9 متری 500 شانه تراکم 1500

شهرفرش به عنوان بزرگترین و تخصصی‌ترین فروشگاه فرش ایران با بیش از ۸ سال تجربه‌، پیش روی شماست. وجودِ انواع فرش‌ ماشینی، فرش‌ دستبافت، فرش کلاسیک، فرش کودک و تابلو فرش به همراه کامل‌ترین مجموعه فرش فانتزی و وارداتی از کشورهایی مانند ترکیه و هند چشم اندازی تماشایی از هنرِ فرش ایران و جهان را در شهر فرش آفریده است. بازار فرش از سالیان دور تا به امروز صنعتی حرفه ای و قدرتمند در کشورمان بوده است. در بازاری که کارخانه جات مختلف فرش ماشینی و فرش دستباف طرح های متنوع و با سطح کیفیت های مختلف را به بازار عرضه می کنند، نوآوری حرف اول را برای خلق مزیت رقابتی در تولید کنندگان فرش می زند. بسیاری از تولید کنندگان و برندهای فرش در سال های اخیر با در نظر گرفتن نیاز امروز مصرف کننده جهت خرید فرش، اقدام به تولید فرش هایی با طرح های مدرن و امروزی کرده اند. در این میان برند های فرش فروشی همچون شهر فرش، آقای فرش، مهد فرش، دنیای فرش و غیره با عرضه محصولات کارخانجات مختلف و تنوع در پرداخت از جمله فروش اقساطی فرش، سعی بر آن دارند تا سهم بیشتری از این بازار بدست آورند.

فرش ۱۵۰۰ شانه با استقبال قابل قبولی از طرف مشتریان فرش ماشینی روبرو شده است، اما به خاطر تولید کمتر و قیمت بالاتر، هنوز پتانسیل بالایی برای فروش دارد که برآورده نشده است. فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه با تراکم ۴۵۰۰ در شهر فرش عرضه می شود و دارای تضمین قیمت و کیفیت است. زیرا بیش از ۱۲۰۰ واحد بافندگی با بهره‌گیری از مدرن ترین ماشین آلات ، در حال تولید فرش ماشینی و ارسال به تمامی نقاط ایران و خارج از ایران میباشد.

مشاوره خرید از شهر فرش یا آقای فرش با کیفیت و قیمت مناسب

کارخانه فرش و قالی کاشان بزرگترین مجوعه تولید فرش و سایت این بازار فرش بزرگترین فروشگاه اینترنتی فرش ایران است . برای کلیه امور صادرات فرش و خرید عمده فرش می توانید با قسمت پشتیبانی تماس حاصل کنید. شهرفرش به عنوان بزرگترین و تخصصی‌ترین فروشگاه فرش ایران با بیش از 8 سال تجربه‌، پیش روی شماست. وجودِ انواع فرش‌ ماشینی، فرش‌ دستبافت، فرش کلاسیک ، فرش کودک و تابلو فرش به همراه کامل‌ترین مجموعه فرش فانتزی و وارداتی از کشورهایی مانند ترکیه و هند چشم اندازی تماشایی از هنرِ فرش ایران و جهان را در شهر فرش آفریده است. امروزه شهرفرش تنها با محصولاتش شناخته نمی‌شود، تضمین قیمت، تضمین کیفیت و انواع اقساط ، خدماتِ ویژه شهرفرش برای خریدی با مناسب‌ترین قیمت و بهترین کیفیت می‌باشد. همچنین در سایت شهر فرش راحت ترین راه خرید فرش برای هموطنان عزیز فراهم شده است.

هم اکنون شهر فرش دارای ۴ شعبه رسمی در سراسر کشور است که مفتخر به خدمت رسانی به مردم عزیز ایران می باشد. در ابتدا شما را با شهر فرش آشنا خواهیم کرد و سپس راهنمایی های لازم را جهت خرید از شهر فرش ارائه می کنیم. زیرمجموعه ی استان اصفهان قرار دارد و واقع در مرکز ایران ،در ۲۲۰ کیلومتری جنوب پایتخت، ۹۰ کیلومتری قم و ۲۰۰ کیلومتری مرکز استان واقع است.کاشان مهد تمدن و فرهنگ سنتی ایران می باشد .و مشهور به دارالمومنین است ، این شهر قدمتی 7000 ساله دارد و یکی از زیباترین شهر های ایران است . دست یافتن به تکنولوژی هیت ست که سبب می شود اکریلیک ، پرز ندهد ، طرح های زیبا ، الیاف مرغوب و با کیفیت از مواردی هستند که باعث بالارفتن کیفیت فرش های ماشینی امروزی شده اند . پس نسبت به این شعار و تبلیغات که “اگر قیمت پایین تر پیدا کردید پیش فاکتور بیاورد و ضررو زیان دریافت کنید” نباید دلخوش کرد.