خرید نهال آلو فروش نهال آلو نهال آلو و آلوچه برای کاشت | nahalfa

تحمل سرما آلو یلو آگ 25 تا 35 درجه سانتیگراد در زمستان است. خیلی خوش طعم.منشا اصلی این رقم نهال آلو آمریکایی است که به آن آلو خاکی نیز گفته می شود.یکی از انواع آلو است که در برابر سرما و تشنگی مقاوم است ، برای کشت در مناطق سردسیر مناسب است. کارگردان این نوع نهال به دلیل طعم خاص و میوه فراوان مورد استقبال بیشتر باغداران قرار می گیرد و این نهال از سال دوم کاشت شروع به باردهی می کند.

لیست ارقام نهال

آلو زرد ملین ، صفرا ، رفع کننده تشنگی ، بلغم و تب بر است. آلو زرد برای دفع سموم از بدن ، فشار خون ، چربی خون و دیابت توصیه می شود و بهتر است هر روز قبل از صبحانه میل شود. از خواص آلو زرد می توان به کاهش فشار خون اشاره کرد. آلوهای شیرین سرد و مرطوب هستند ، در حالی که آلوهای خشک سردتر هستند. سایز میوه آن درشت و با کیفیت است و طعم شیرین و ترش ملسی دارد.

نهال آلو زود بارده به چه نهال هایی می گویند:

اطلاعات شخصی شما برای پردازش سفارش شما استفاده می‌شود، و پشتیبانی از تجربه شما در این وبسایت، و برای اهداف دیگری که در privacy policy توضیح داده شده است. آلو برقانی تنها یک میوه خاص، متفاوت و خوشمزه نیست! بلکه این میوه جذاب سرشار از مواد مغذی و ویتامین‌های زیادی است. ارسال دیدگاه به عنوان مهمانثبت نام یا ورورد به نهال فا ناحیه کاربری. لطفا برای استعلام قیمت، مشاوره و یا درخواست خرید، از طریق واتساپ پیام بدهید.

خرید نهال آلو استنلی

برای کاشت آلو خونی نهال ابتدا باید خاک را به خوبی آبیاری کرد سپس با در نظر گرفتن فاصله مناسب (5 تا 7 متر) برای دو درخت، چاله ای به عمق حدود دو متر حفر کرد. برداشت آلو قرمز نهال بسته به نوع و زودرس یا دیررس متفاوت است. آلو خاکی (توسرخ) یا همان خونی ، در سال دوم کاشت میوه می دهد. زمان رسیدن میوه آن از اواسط شهریور تا اواسط مهرماه می باشد. یکی از بهترین ارقام آلو برای کشت در اکثر نقاط کشور نهال آلو بلک دیاموند است.

عطر زیاد و طعم بسیار شیرینی دارد، بومی بلژیک بوده و متوسط نیاز سرمایی ان 600 باعث است. در صورتی که بخواهیم نژاد‌های آلو را بر حسب میزان بازدهی و پر باری مورد بررسی قرار دهیم بهتر است آن را به دو دسته ارقام سرد سیری و گرمسیری تقسیم بندی کنیم زیرا برخی نژاد‌ها در اقلیم سردسیر و برخی دیگر در اقلیم گرمسیری به بالاترین راندمان محصول خود دست می‌یابند. در پاسخ به این سوال می‌توان گفت که هرچه میزان ارتفاع یک منطقه از سطح دریا کم‌تر باشد، میزان بارش سالیانه و در پی آن میزان رطوبت نسبی منطقه بیشتر خواهد بود. این امر برای گونه‌های زود گل نوعی مزیت محسوب می‌شود و بالعکس هرچه میزان ارتفاع منطقه از سطح دریا بیشتر باشد، منطقه سردسیری تر و مناسب برای گونه‌های دیر گل است.

  • آنتی‌اکسیدان در این میوه به وفور وجود دارد و از میوه‌های ضد پیری و ضد سرطان محسوب می‌شود.
  • زیرا محصول این نهال دارای انواع کاربرد های مختلف می باشند.
  • این رقمنهالمقاومت بالایی در مواجهه با آفات دارد.
  • قبل از کاشت باغ آلو (احداث باغ آلو) ، علف های هرز یا بقایای محصولات قبلی باید از زمین خارج شوند.
  • خاک رس متوسط در برابر سرما مقاوم است و رنگ آن زرد و نارنجی و وزن آن 44 گرم می باشد.
  • سومین مرحله یافتن مرکز فروش و یا نهالستانی بزرگ و معتبر است که ارائه کننده نهال‌های آلو مرغوب، سالم و همچنین سازگار با شرایط شما باشد، پس از شناسایی و بررسی تمامی فاکتور‌های گفته شده می‌توانید اقدام به خرید نهال آلو کنید به شرطی که موارد ذیل را هم بررسی کرده باشید.
خرید نهال آلو فروش نهال آلو نهال آلو و آلوچه برای کاشت | nahalfa