خرید و قیمت دستگاه لوله بازکن فنری برقی 300 وات کد 3209 ترب

کارگاه تولیدی سهند با مدیریت حسینی سازنده دستگاه های ژنراتور لوله بازکنی با 30سال سابقه کار دستگاهای تولیدی در دو سایز کوچک و بزرگ هستند دستگاه کوچک داری دینام نیم اسب و سه نظام قابل تنظیم برا استفاده فنر های 14میل قطر تا 20میل… دستگاه سایز بزرگ با دینام یک اسب و سه نظام قابل تنظیم جهت فنرهای 18میل قطر تا 28میل قطر… کلیه ی دستگاهها و ملحقات لوله بازکنی شرکت پیاتیک ژنراتور دارای یکسال گارانتی قطعات لوله بازکنی ارزان تهران مکانیکی می باشد. شرکت مهندسی خدماتی مجریان امین راهبر فعال در زمینه خدمات فنی مهندسی… لوله بازکنی و…) آماده هرگونه همکاری با مشتریان، صاحبان کارخانه ها، سازمان ها، ادارات، برج ها… دستگاه ها و ماشین های پیشرفته در اختیار شما قرار خواهیم گذاشت.

دستگاه لوله باز کنی دریلی

راندنو امکان مشاهده لیست قیمت دستگاه لوله بازکن و برقراری ارتباطی بدون واسطه با فروشندگان را برای شما فراهم می سازد. توان مصرفی بالا در کنار عملکرد و قدرت بی نظیر این دستگاه ها باعث شده است تا امروزه در مقیاس های صنعتی و بزرگ نیز از این دستگاه ها استفاده شود. یکی از ویژگی های اصلی دستگاه لوله بازکن دریلی این است که وزن بسیار مناسبی دارد و به راحتی می توان آن را جا به جا کرد. کیفیت ساخت بالا و همینطور قدرت موتور فوق العاده دستگاه های لوله باز کن دریلی نیز از دیگر ویژگی های این محصول به شمار می آید که در زمان خرید باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. یکی دیگر از انواع دستگاه های لوله باز کن که امروزه از محبوبیت زیادی برخوردار است دستگاه لوله بازکن دریلی می باشد.

استفاده مکرر از محلول های لوله بازکن باعث نشت و سوراخ شدن لوله های آب و فاضلاب می شود. تقریبا قیمت تمام فنرهای دستگاه لوله باز کن در حدود 150 هزار تومان می باشد. دستگاه های لوله باز کن دارای انواع مختلفی می باشند و هر یک از آنها نیز دارای کاربردهای خاص خود هستند. با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود.

معرفی دستگاه لوله بازکنی

به این صورت که فنر لوله باز کنی را بر سر دریل می بستند و اقدام به باز کردن لوله می کردند. دستگاه لوله بازکن 750 میلاد ، جهت بازکردن لوله های فاضلاب درمصارف خانگی وصنعتی و بیمارستانی و تاسیسات فاضلابی که نیازبه اپراتور و تکنسین حرفه ای دارد کاربرد دارد. این لوله بازکن دارای یک کلید چپ گرد و راست گرد بوده که جهت پیش روی فنر به لوله فاضلاب و بلعکس ( خارج کردن فنر لوله بازکن ) کاربرد دارد. شرکت جی سی بی یک شرکت انگلیسی است که تولید کننده تجهیزات ساخت و ساز، ماشین آلات کشاورزی، موتورهای دیزل و تجهیزات تخریب است. دستگاه لوله بازکن جی سی بی دارای فنر از جنس فولاد است درنتیجه فنرعلاوه بر انعطاف پذیری بالا از مقاومت خوبی در برابر کشش و ارتعاش توسط دستگاه برخوردار است. کارکرد دستگاه خانگی لوله بازکنی میلاد ژنراتور بسیار بهداشتی ، بی خطروآسان است.

قدرت موتور این دستگاه ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که شما متناسب با کاربرد مد نظر خود باید بهترین قدرت موتور را انتخاب کنید. علاوه بر این قدرت موتور، ابعاد، وزن و همینطور قطر فنر این دستگاه ها نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. دستگاه لوله باز کنی مناسب ترین وسیله برای باز کردن لوله های گرفته شده می باشد. این دستگاه با با ساختار مناسب خود این کار را بسیار ساده کرده است.

  • ما تمامی دستگاه های صنعتی کوچک و بزرگ را به صورت دست اول و مستقیم به قیمت عالی ارائه می نماییم.
  • مشکلی در دریافت اطلاعات رخ داده است، لطفا صفحه را دوباره بارگذاری کنید.
  • ابزار دات‌کام فروشگاه ابزار و يراق آلات و لوازم ايمنی می‌باشد که در حوزه فروش انواع ابزار آلات صنعتی فعاليت می‌کند.
  • برای خرید دستگاه لوله بازکن می توانید از بخش بالای همین صفحه، کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید و مشخصات فنی کالا را مشاهده نمایید.
خرید و قیمت دستگاه لوله بازکن فنری برقی 300 وات کد 3209 ترب

وی آی پی فرصتی است تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید . عملکرد دستگاه ها نسبت به مشابه خارجی آن حداقل دارای50% کارایی بالاتر و همچنین قیمت مناسب تر و ضمنا خدمات پس از فروش می باشد . یک تقسیم بندی دیگر برای دستگاه های لوله باز کن تقسیم بندی آنها به دو گروه قابل حمل و غیر قابل حمل می باشد. موتور را روی سرعت های بالا تنظیم نکنید زیرا ممکن است باعث پیچ خوردگی فنر شود و با کاربر یا اشیای اطراف خود برخورد کند. از سرفنرهای نوک تیز برای رفع گرفتگی های سخت و از سرفنرهای نوک پهن برای رفع گرفتگی هایی مانند مو و پارچه استفاده می شود.

از این دستگاه برای مصارفی چون فاضلاب سینک ظرفشویی، فاضلاب حمام، فاضلاب توات و سرویس بهداشتی، فاضلاب پارکینگ و… فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. با عضویت در خبرنامه گروه صنعتی شمس از جدیدترین محصولات و فروش های ویژه سایت مطلع شوید. برای به کار گرفتن قابلیت این وب‌سایت، باید JavaScript در مرورگرتان ممکن‌شده باشد. کلیه حقوق برای فروشگاه ابزار دات‌کام محفوظ بوده و هرگونه کپی برداری غیرمجاز می باشد. گارانتی این محصول 1 سال می باشد که هر مشکلی به وجود اومد میتونید بیارید فروشگاه تا تعویض بشه و از نظر کیفیت و دووام خیالتون راحت باشه .

حال کلید “روشن” دستگاه را زده تا موتور دستگاه شروع به حرکت کند. دستگاه لوله بازکن فنری، بهترین و معروف ترین وسیله برای رفع گرفتگی و باز کردن چاه فاضلاب می باشد. می توانید برای تأثیر بیشتر دستگاه لوله بازکنی از کلید چپ گرد و راست گرد استفاده نمایید.

گروه صنعتی میلاد ژنراتور ازسال1370 کارطراحی و نمونه سازی اولین دستگاه لوله بازکنی را شروع نموده و به تدریج با تنوع دستگاه ها وپیشرفت درنوع عملکرد آن ها تا سال 1378 سهم قابل توجهی از بازار ایران را به خود اختصاص داد . و همچنین میلاد ژنراتور در سال 87 موفق به اخذ تاییدیه سازمان پژوهش های علمی وصنعتی ایران گردید . در سایت راندنو هزاران کالای متفاوت توسط فروشندگان قیمت‌گذاری می‌شود.

همچنین خریداران می‌توانند به آسانی به آدرس، مشخصات، شماره تماس، لوکیشن، آدرس وبسایت و شبکه‌های اجتماعی فروشندگان دسترسی داشته و با آنان بدون واسطه در تماس باشند. سایت راندنو در موضوعات کالاهای برقی، لوازم دیجیتال، لوازم خانگی برقی، ابزار یراق و تولید کارگاهی اقدام به جذب فروشندگان می‌کند. همچنین خریداران می‌توانند به صورت رایگان، استعلام و درخواست خود را ثبت و از چندین فروشگاه پیش‌فاکتور دریافت نمایند. درسایت راندنو امکان مقایسه قیمت کالاها، مقایسه کالا با کالا و مقایسه فروشگاه‌های عضو با یکدیگر میسر می‌باشد. خریداران به جای حضور در ترافیک بازار، می‌توانند فروشندگان و کالاهایشان را درخیابان‌های لاله‌زار، جمهوری، ولیعصر، امین حضور، حسن آباد، میدان قزوین و سایر نقاط تهران در یک قاب نظاره کرده و خرید خود را انجام دهند. دستگاه لوله بازکن را در زمان خرید باید به خوبی از نظر مشخصات فنی مورد بررسی قرار دهید.