طرح های فرش 1000 شانه در منزل مشتریان عزیز فرش کاشان-بیا تو فرش

طرح افشان به علت محبوبیت در شانه و تراکم‌های‌ مختلف از ۵۰۰ شانه گرفته تا ۱۵۰۰ شانه بافته می‌شود. در این مطلب با انواع طرح های فرش مخصوص سالن پذیرایی آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید فرش با طرح و رنگی مناسب را برای این بخش از منزل تان انتخاب نمایید. در سالن های پذیرایی با دکوراسیون سنتی و کلاسیک اغلب از فرش دستباف یا فرش ماشینی ایرانی استفاده می شود. می باشد که با نام فرش گل برجسته شناخته می شود و تفاوت آن با فرش معمولی در برجستگی های موجود در گل های سطح فرش می باشد.

هر چند که طرح‌های سه بعدی محدود هستند و تنوع آن‌ها کمتر است؛ اما می‌توانید برای هر محیطی طرحی مناسب پیدا کرده و خریداری کنید. قطعا این طرح فرش، محیط اطراف را زیباتر و چشم‌نوازتر خواهد کرد. یکی از پر سر و صدا‌ترین و جدیدترین مدل فرش ماشینی ۱۴۰۰ که اتفاقاً افراد زیادی هم به سمت آن گرایش پیدا کردند، فرش‌های پتینه یا فرش وینتیج است.

  • زیرا فرش‌هایی به رنگ روشن به سرعت کثیف می‌شوند و تمیز شدنشان داستان‌های خود را دارد.
  • ماهی به دلیل محبوبیتش همواره یکی از مدل های اصلی طراحی و نقاشی فرش محسوب می شود.
  • فرش ماشینی در ایران اوایل دهه‌ی پنجاه و در کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان تولید شد.
  • در وسط این فرش ترنجی بافته‌شده است که مانند فرش‌های دوره عباسیان دیده می‌شود که در ادامه بیشتر به آن می‌پردازیم.
  • بعضی از تولید کنندگان در بافت فرش خود از نخ ۱۰۰% اکریلیک استفاده نمی کنند بلکه نخ ورژن و یا پلی استر را نیز در کنار آن به کار می برند.
  • در حاشیه این فرش ها از نقش های زیبا و بزرگ استفاده می کنند که مانند دو برگ که در دو قسمت شاخه هستند و به همراه چهار برگ کوچکتر که به دو برگ شبیه هستند، می باشد.
از دیگر ویژگی های این فرش می توان به اسلیمی های سفید رنگ در دور ترنج و لچک آن اشاره کرد و همچنین حاشیه های بی نظیر آن از دیگر خصوصیات ظاهری فرش های کاشان می باشد. فرش ماشینی ناردون و بهشت یکی از طرح های پرفروش فرش ماشینی است که با الهام گرفتن از حوض نقره ای طراحی شده است ولی تقریبا از حوض نقاشی بسیار زیبا تر و شکیل تر می باشد. معمولا در زمینه فرش کاشان از گیاهان گل سرخ، برگ های نوک تیز، گل های نیلوفر، اشکال هندسی و برگ خرمایی و … استفاده می کنند که زیبایی خاصی را به فرش می دهد. فرش های کاشان دارای طرح های بسیار زیاد و به روزی هستند که مورد استقبال افراد قرار گرفته است. و به طور کلی دارای دو قسمت هستند که به آن ها ترنج مرکزی و لچک می گویند. کارشناسان بر این باور هستند که این فرش ها از اصیل ترین فرش ها در دنیا می باشند.

گلیم فرش ماشینی ساوین کد 4061

پرداخت هزینه پس از تحویل، تضمین کالا و مشاوره‌ی خرید از دیگر مزیت‌های فروشگاه فرش افرند است. توجه داشته باشید که در صورت تمایل می توانید قسمتی از کف سالن پذیرایی را بپوشانید همچنین می توانید به کمک فرش همه قسمت های کف پذیرایی را پوشش دهید و از این طریق جذابیت مجله خبری فرش دکوراسیون داخلی را افزایش دهید. در طراحی این طرح و مدل فقط نقوش لچک و ترنج به کار برده شده است. انتخاب فرش جهیزیه بستگی به سلیقه و دکوراسیونی داره که انتخاب می کنید. برای نمونه فرش جدبد ارکیده یکی از مدل های پر فروش ماهور است که برای فرش جهیزیه نیز مناسب است.

فرش 500 شانه ارزان

این نمونه از فرش ماشینی 700 شانه می باشد و دارای نقش و نگارهای بسیار به روز است که بهترین چینش را دارد. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با انواع مدل های فرش کاشان و ویژگی های آنها بیشتر آشنا شوید. رنگ دودی و خاکستری از رنگ‌های پرکاربرد در طراحی دکوراسیون داخلی مدرن هستند، چون به راحتی با همه‌ی رنگ‌ها ست می‌شوند. از لحاظ روانشناسی، این رنگ با عقل و دانش و استحکام در ارتباط است.

در فرش ماشینی، طرح جوشقان معمولا با دستگاه های درشت بافت تولید می شود. البته امکان تولید آن با دستگاه هایفرش 700 شانه، نیز وجود دارد. که مسلما بافت فرش 700 شانه به عنوان یکی از انواع فرش ریز بافت، دارای کیفیتی بسیار بالاتر از فرشهای 320 یا 440 شانه است. یکی از ویژگی های مشترکی که در تمام قالی های جوشقان وجود دارد طرح های شکسته است که در این قالی به چشم میخورد.

یک مدل فرش جدید ۱۴۰۱ که مطابق با سلایق خانواده‌های ایرانی است، فرش جدید نقشه ورساچه می‌باشد. این فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه و در تراکم ۳۶۰۰ تولید و به بازار فروش وارد می‌شود. یکی از نکات قابل توجه در رابطه با این فرش این است که از نوع فرش های طلاکوب است که ادغام آن با رنگ سرمه‌ای ترکیب فوق العاده ای به وجود آورده است. فرش ماشینی کودک یا عروسکی به فرش‌هایی گفته می‌شود که برای اتاق یا محل نگهداری نوزادان، خردسالان، کودکان و نوجوانان طراحی و بافته می‌شود. معمولا در این نوع طرح فرش‌ ماشینی از رنگ‌های متنوع، شاد، شارپ و زنده و شخصیت‌ها و کاراکترهای معروف کارتونی چون طرح پرفروش فرش ماشینی انیمیشن شاد ماشین‌ها استفاده می‌شود. توجه داشته باشید که در بین انواع طرح‌ فرش ماشینی کودک، طرح‌هایی با رنگ‌های ملایم و آرامش بخش، مناسب برای خواب و بدون کاراکترهای کارتونی نیز موجود است.