فرش جدید و تخفیفی پرفروش ترین فرش سال ۱۴۰۱ 10 طرح جدید و جدیدترین فرش سال 1401-بیا تو فرش

در این بخش روزانه تعدادی مدل فرش پذیرایی و نشیمن شیک و زیبا را مشاهده می کنید. این فرش ها به شکل گرد و مستطیل هستند و با توجه به فضای دکوراسیون می توانید انتخاب کنید. فرش باغ ارم سرمه ای یکی از مدل‌های فرش با طرح و نقش فوق‌العاده زیباست که محبوبیت زیادی در بین افراد پیدا کرده است. این فرش با طرحی از گل‌ها و رنگ‌های زیبا و شلوغ در نگاه اول توجه افراد را به خود جلب می‌کند.

  • در بین آن‌ها فرش‌های کاشان، تبریز، مشهد و … شناخته شده‌تر هستند.
  • یکی از ویژگی های این نوع فرش ایرانی، گره نامتقارن است، که اصولا در بین اهل فن به “گره سنه” مشهور است.
  • رنگ دودی و خاکستری از رنگ‌های پرکاربرد در طراحی دکوراسیون داخلی مدرن هستند، چون به راحتی با همه‌ی رنگ‌ها ست می‌شوند.
  • اما در اینجا می خواهیم یک دسته بندی نسبتا کامل و جامع را در رابطه با انواع طرح های فرش ایرانی در قالی کاشان برای شما فراهم آوریم.
  • هریک از این نقوش با طرحی شامل طبیعت، حیوانات، رویداد مذهبی، اشکال هندسی و امثال آن هستند.
شاید شما هم دنبال دیدن عکس فرش جدید و یا آشنایی با پرفروش ترین فرش ماشینی باشید تا بتوانید انتخاب بهتری در خرید فرش ماشینی داشته باشید. البته این فرش‌ها از انواع مختلفی تشکیل شده‌اند که هرکدام دارای تراکم متفاوتی است. مثل فرش‌های ۷۰۰ شانه تبدیلی که با تراکم ۱۵۰۰ بافته می‌شود، فرش‌های طرح ۷۰۰ شانه که با تراکم ۱۰۰۰ بافته می‌شوند و فرش‌های ۱۰۰۰ شانه نما که با تراکم ۳۰۰۰ تولید می‌شوند و در بازار عرضه می‌شوند. از به روزترین و پرفروش­ترین فرش­­ها در سال ۱۴۰۱ می­توان به فرش وینتیج اشاره کرد. این فرش در هر نقطه و فضایی از خانه شما به زیبایی دیده می­شود. کیفیت و جلوه شیکی که این محصول دارد هر مخاطب خوش­ذوقی را مجذوب خود می­کند.

اما قبل از بیان هر نکته ای بهتر است به بررسی مفهوم فرش های کلاسیک بپردازیم. فرش های کلاسیک همان فرش هایی هستند که از قدیم الایام تاکنون طرح های آنان در نظر همگان آشنا بوده و به عنوان طرح های سنتی و قدیمی از آن یاد می شود از این رو دارای بار اصالت بالایی هستند. در فروشگاه دیجی فرش انواع فرش مدرن، مثل فرش شگی، فرش سه‌بعدی، فرش آشپزخانه، فرش اتاق‌خواب، فرش شنل موجود هستند. در این صورت شما می‌توانید هرکدام از انواع فرش‌های مدرن را که می‌خواهید انتخاب کنید. از طرفی این دسته‌بندی تعیین می‌کند برخی فرش‌ها با طراحی سنتی تولید شده‌اند. در این بند از مطلب می‌خواهیم انواع جدیدترین فرش‌های آشپزخانه را برای شما نام ببریم که قطعاً در سال ۱۴۰۰ هم از طرح‌های جدید آن رونمایی خواهد شد.

فرش زمرد مشهد کد 18110 سرمه ای 500 شانه 12 متری

برای اتاق خواب خرید فرش ۷۰۰ شانه و ۱۰۰۰ شانه انتخاب‌های بهتری است.فرش های ۱۰۰۰ شانه رنگ های بیشتری نسبت به فرش های ۷۰۰ شانه دارند. فرش های ۱۲۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه هم رنگارنگ تر و همظریف تر هستند. نقشه چهارفصل که امسال مد روز شده‌استرا می‌توان در قسمت‌های مختلف خانه به کار برد.

در طراحی نقشه‌ فرش‌ خشتی به‌جای یک طرح، از چندین طرح متنوع با ظرافت و جزییات بسیار زیاد استفاده می‌شود و این فرش مجموعه بی‌نظیری از نقوش اصیل ایرانی را به نمایش می‌گذارد. نمونه هایی از فرشهای 1000 شانه با تراکم 3000 خریداری شده توسط مشتریان فرش کاشان در این مطلب قرار گرفته شده است . عزیزانی که از شرکت صنایع فرش کاشان خریداری کرده اند میتوانند با ارسال تصاویر مجله خبری فرش زیبایی از فرش همراه با دکوراسیون ارسال کنند تا در اسرع وقت در این قسمت قرار گیرد . ترکیب رنگ‌ها، نقوش ظریف و چشم‌نواز برجسته و استفاده از زمینه‌ی نقره‌ای که سلیقه‌ی امروزی‌ست موجب شده مشتریان علاقه‌مند به فرش اصیل و مدرن این محصول را به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی خود در نظر بگیرند. یکی از علت‌های شهرت جهانی فرش‌های ایرانی نقوش زیبا و هنرمندانه‌ی آن است.

این محصول یک نمونه از طرح‌های قدیمی و اصیل را به مخاطب خود ارایه می‌دهد که برگرفته از گذشته و مناطق بومی ایران می‌باشد. نقش و نگار متنوعی در این فرش جدید به کار رفته است و جهت تفکیک سازی فضاهای بزرگ گزینه بسیار مناسبی به شمار می‌رود. یکی از بهترین مکان ها برای استفاده از فرش دایره ای، زیر میز ناهارخوری دایره ای است. با این تکریب یک فضای عالی برای غذاخوری ایجاد می کنید که نسبت به باقی اتاق های منزل کاملا جدا و خاص دیده می شود. فقط باید توجه داشته باشید که اندازه فرش به اندازه ای باشد که تمام صندلی ها موقع عقب کشیده شدن و نشستن مهمانان کاملا درون فرش قرار داشته باشند. این مورد یک اصل اساسی برای خرید فرش و قالی زیر میز ناهارخوری است حتما به این نکته باید توجه اساسی داشته باشید.

فرش آشپزخانه (جدید)