لیست کامل بهترین اتاق فرارهای اصفهان + آدرس و تلفن و وبسایت تاج اسکیپ روم | allescape

سناریوی اتاق فرار پادزهر یکی از آن سناریوهایی است که حس کنجکاوی را قلقلک می‌دهد تا با دوستانتان تجربه‌­اش اسکیپ روم جنی روحی کنید. شما و دوستانتان یک تیم کاراگاهی هستید که سعی دارید نسل بشر ادامه‌­دار باشد؛ متاسفانه یک بیماری خطرناک شیوع پیدا کرده و خیلی‌­ها را به کام مرگ کشانده است. اما خوشبختانه پادزهر آن توسط یک دانشمند پیدا شده و شما باید پادزهر را زودتر از قاتل­ آقای دانشمند پیدا کنید و نسل بشر را نجات دهید. از دیگر اتاق فرارهای شیراز می توان به اتاق فرار اسپرلوس اشاره نمود که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ آغاز نموده است. نحوه انجام بازی در اتاق فرارهر یک از اعضای تیم باید بر اساس تخصصی که دارند، قسمتی از معما را حل کنند. در نتیجه باید کار تیمی شما به این شکل باشد که هر معما و سرنخ را به یک نفر واگذار کنید.

  • ژانر این اتاق فرار تخیلی ترسناک بوده و مناسب گروه های ۴ تا ۶ نفره می باشد.
  • اتاق فرار از محبوب‌ترین مکان‌های تفریحی و سرگرمی سال‌های اخیر در دنیا و ایران است که در بین تمام گروه سنی به‌خصوص جوانان طرفداران زیادی دارد.
  • ضمن اینکه امکان حضور در بازی برای آقایان و بانوان در اتاق فرار مشهد هاشمیه مهیا است.
  • در ۷۰ دقیقه باید بتوانید با حل کردن معماهای مختلف از شهر نجات پیدا کنید و خودتان را به آخرین پرواز برسانید.

طراحی دکوراسیون بازی جالب توجه است و می‌توانیم آن را درخور موضوع و مرتبط با آن بدانیم که این شما را بیشتر و بهتر با فضای بازی و سیر داستان هم‌سو می‌کند. اتفاقات و معماهایی هم که در حین بازی وجود دارند، جذابیت آن را دوچندان می‌کنند. البته اگر هنوز متوجه نشده‌اید که اتاق فرار چیست، پیشنهاد می‌کنیم مطلب زیر را بخوانید. مجموعه اتاق فرار دژاوو دارای ۲ اتاق فرار طالع نحس و آخرین نفر در شهر تهران و ژانر هر دو اتاق فرار ترسناک است. طالع نحس در محدوده شریعتی، بالاتر از میرداماد و آخرین نفر در محدوده فلکه دوم صادقیه قرار دارد.

اسکیپ روم کرج (پیشنهاد)

لیست کامل بهترین اتاق فرارهای اصفهان + آدرس و تلفن و وبسایت تاج اسکیپ روم | allescape این بازی با دکور جذاب و خیره کننده ای که دارد، می تواند هر فردی که عاشق از این سبک بازی های اتاق فرار را مجذوب خودش بکند. خیر، برای شرکت در اتاق فرارها به تجربه قبلی از این بازی‌ها نیازی نیست. برای شروع بازی، معمولاً به بازیکنان دستورالعمل‌های لازم اعلام می‌شود و تیم را به راهنمایی و رسیدگی به معماهای بازی کمک می‌کند. بازیکنان نیاز دارند که از خلاقیت، همکاری و دقت استفاده کنند تا چالش‌های بازی را حل کنند و به مراحل بعدی بازی بروند. به همین دلیل، اتاق فرار یک بازی تفننی و مناسب برای همه افراد با هر سطح سنی و تجربه است. بسیاری از بهترین اتاق فرار ها تهران با استفاده از روش های مختلف همچون ارسال پیامک در تهران، ارسال ایمیل و غیره با مشتریان خود ارتباط بر قرار می کنند تا بتوانند آن ها را به مشتری القوه تبدیل کنند.

حالا از این صحبت ها که بگذریم، اگر 200 تا اتاق فرار توی تهران داشته باشیم قطعا 160 بازی ترسناک توی اونا میشه پیدا کرد. اگر تجربه بازی کردن در اتاق فرارهای تهران را دارید، در بخش نظرات، تجربیات خود را با ما و دیگر کاربران کجارو به اشتراک بگذارید. درجه سختی این بازی بالا است و شما در ابتدا روی یک صندلی خواهید نشست؛ آن هم در حالی که پاها، دست‌ها، کمر، گردن و حتی چشم شما بسته خواهد شد. در این بازی نیز مانند دیگر اتاق فرارها باید کار گروهی انجام دهید؛ البته این کار گروهی باید از طریق اعضای بدن شما صورت بگیرد؛ پس هماهنگی بین اعضای بدن شما و از آن مهم‌تر هوش شما است که باعث نجات شما خواهد شد. اتاق فرار از محبوب‌ترین مکان‌های تفریحی و سرگرمی سال‌های اخیر در دنیا و ایران است که در بین تمام گروه سنی به‌خصوص جوانان طرفداران زیادی دارد.

مجموعه اتاق فرار تهرومز امیریه

به همین دلیل عصبانی می‌شوید و می‌خواهید رستوران را ترک کنید اما در همین لحظه متوجه می‌شوید که صاحب رستوران یک قاتل سریالی روانی است. اتاق فرار شام آخر در بلوار آفریقا (جردن)، ضلع شمال شرقی، تقاطع خیابان ظفر، ساختمان شماره 93 و در طبقه پنجم قرار دارد. جالب اینجاست که این اتاق فرار از گزینه‌های سخت است؛ درجه سختی آن 87% تخمین زده شده. اتاق مرتاض که تازگی‌­ها افتتاح شده داستانش راجع به یک آقای مرتاض است که شایعاتی در موردش وجود دارد. شما و هم‌­تیمی‌­هایتان که نهایتا باید ۸ نفر باشید، باید سعی کنید که اصل ماجرا را در مدت زمان ۱ ساعت و ۱۰ دقیقه بفهمید و برای این مدت سرگرم­‌شدنتان در یک جای خفن باید نفری ۹۰ تومان پرداخت کنید. جریان از این قرار است که شما وارد درمانگاهی می‌شوید که اتفاق‌­های خیلی عجیبی در آنجا رخ می‌دهد؛ شما و دوستانتان باید بفهمید آنجا دقیقا چه خبر است؟ تعدادتان باید ۶ تا ۸ نفر باشد و ۲ ساعت فرصت دارید.

مجموعه اتاق فرار گریت اسکیپ تهران