مشخصات و تجربیات خرید از فروشگاه آقای فرش ایران ایمالز-بیا تو فرش

برای سومین سال پیاپی، آقای فرش، بزرگترین هایپر مارکت فرش ایران توانست با اکثریت آرا به عنوان برند محبوب ایران انتخاب شود. ماموریت اقای فرش، تامین و عرضه متمرکز و متنوع فرش های ماشینی و دستبافت و سایر محصولات جانبی، از برندهای منتخب مطرح ایرانی و خارجی از طریق ارائه خدمات با کیفیت و نوآورانه در محیطی مطلوب، توام با آرامش و دسترسی مناسب برای مشتریان می باشد. یکی از مهمترین اولویت های آقای فرش، خدمت رسانی در خور هموطنان ایرانی است. بسته ضمانت طلایی، ارسال رایگان درب منزل در سراسر کشور و عودت یا تعویض کالای فروخته شده تا 7 روز از جمله این خدمات است.

شرایط خرید دارندگان کارت اعتباری شاپ کارت (بانک ملت) از آقای فرش

اگر شما از شهر فرش خرید کنید و همان فرش را در فروشگاه دیگری با قیمت پایین تر از شهر فرش پیدا کنید، با ارئه پیش فاکتور مابه التفاوت قیمت فرشی که شما خریده اید به اضافه درصدی بعنوان جریمه، شهر فرش به شما پرداخت خواهد کرد. و با هر قیمتی که خودشان تعیین میکنند میفروشند و به همین دلیل شما نمی توانید دقیقا همان فرش با همان مشخصات از کارخانه تلولید کننده را در فروشگاه دیگری بیابید. آقای فرش ایران (فروشگاه فرش و موکت) در محله یافت آباد تهران و خیابان یافت آباد واقع شده است.

فوق العاده گرون فروشن فرشی…

با توجه به قیمت فرش در آقای فرش، تسهیلات آقای فرش برای مشتریان با عنوان طرح تسهیلات حاتم و “خرید اقساطی فرش روزی 5000 تومان” برای خرید ایجاد می کند. در حال حاضر شهر فرش در سال 1400 شرایط اقساطی جدید ندارد و قیمت ها نیز حدود 20 درصد افزاریش پیدا کرده است. حال باید دید در شرایط اقتصادی فعلی، شرایط فروش اقساطی شهر فرش در سال 1400 چگونه است. استان البرز به خاطر نزدیکی به تهران و همچنین فعال بودن مشاغل در شهرستان های البرز، بسیاری از مردم در این شهر زندگی می کنند و طبیعتا حضور نمایشگاه های فرش به افراد این شهر کمک می کند تا بتوانند به قیمت مناسب فرش بخرند. کرج فلکه اول گوهردشت مجتمع نیکامال آدرس دقیق آقای فرش شعبه کرج می باشد.

نظر مشتریان در مورد خرید فرش از اقای فرش

‏‏‏‏‏‏ارسال رایگان، خدمات پس از فروش، امکان خرید غیر حضوری ۰۲۱۷۵۳۷۵ … محیط داخلی خانه را هم بررسی کنید تا ببینید که بیشتر چه نوع کثیفی شامل آن می‌شود و سپس رنگ شهر فرش را انتخاب مجله خبری فرش کنید. و کلاسیک ماشینی را در کنار انواع دستباف برای منزل و یا محل کار خود خریداری نمایید. ، ۷۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه را مشاهده نمایید و به علاوه به خرید فرش های فانتزی بپردازید.

شما می توانید با مراجعه به یکی از شعب بانک پاسارگاد با پر کردن فرم خرید اقساطی فرش و ثبت آن در فروشگاه اینترنتی، فرش خود را به صورت قسطی و به واسطه بانک بپردازید. همچنین در صورتی که سپرده داشته باشید، سود هم به سپرده شما تعلق خواهد گرفت. بی تردید تلاش و کوشش همکاران آقای فرش و ارائه خدمات متنوع و با کیفیت در کنار علاقه و رضایت مصرف کنندگان به این مجموعه برتر، از دلایلی بود که آقای فرش در این جشنواره نیز سربلند باشد. استخدام مشاغل فروش بازاریابیاستخدام بصورت دورکاریاستخدام برنامه نویساستخدام مشاغل حسابداری مالیاستخدام مشاغل اداری دفتریاستخدام بانواناستخدام مشاغل کامپیوتر نرم‌افزار ITاستخدام مشاغل فنی مهندسی سایر …

در این میان برند های فرش فروشی همچون شهر فرش، آقای فرش، مهد فرش، دنیای فرش و غیره با عرضه محصولات کارخانجات مختلف و تنوع در پرداخت از جمله فروش اقساطی فرش، سعی بر آن دارند تا سهم بیشتری از این بازار بدست آورند. مقایسه 2 برند فرش فروشی از نظر قیمت و کیفیت و مشتری مداری بهمراه نظر کاربران در این مورد.شهر فرش و آقای فرش که حدودا از سال ۱۳۹۵ شروع به تبلیغات گسترده در سطح شهر و رسانه ملی کرده اند و با پیام های تبلیغاتی جذاب توانسته اند خیلی از هموطنان را به سوی فروشگاه های خود بکشانند. اما سوالی که اینجا مطرح می شود این است که کدامیک از این دو برند مطرح ، مشتری مدارتر عمل کرده و تسهیلات بهتر برای خرید فرش به مشتریان ارائه می دهند.دراین مقاله قصد داریم ابتدا به انواع شهر فرش و آقای فرش از نظر کیفیت و قیمت فرش و تفاوت آنها با یکدیگر بپردازیم.

© کلیه حقوق و محتوای این وب‌سایت برای نقشه و مسیریاب نشان محفوظ می‌باشد. “مسیریاب نشان” یک اپلیکیشن رایگان و کاربردی است که می‌توانید به وسیله آن بهترین راه رسیدن به مقصد را با توجه به مسافت و ترافیک بدست بیاورید و تا رسیدن به مقصد از راهنمایی سخنگوی فارسی استفاده کنید.

  • اگر فرشی را برای محوطه بیرونی خانه می‌خواهید، بهتر است محیط خارج خانه و میزان آلودگی را در نظر بگیرید تا فرش جلوی در کثیف نمایان نشود.
  • شما می توانید با مراجعه به یکی از شعب بانک پاسارگاد با پر کردن فرم خرید اقساطی فرش و ثبت آن در فروشگاه اینترنتی، فرش خود را به صورت قسطی و به واسطه بانک بپردازید.
  • فروشگاه‌های بزرگ فرش یا همان هایپرمارکت های تخصصی فرش از چند سال پیش جای خود را در بازار این کالای پرطرفدار باز کرده‌اند .