معرفی کتاب‌های کودک و نوجوان به تفکیک گروه سنی

او از طریق داستان های سرگرم کننده و کلام طنزآمیزش آنها را با مفاهیم برجسته ای چون برابری، نوع دوستی، طبیعت دوستی، جسارت و شجاعت و… آلیس در سرزمین عجایب را می‌توان از جمله مشهورترین و بهترین رمان های جهان برای کودکان نام برد. این کتاب که قدمتی تاریخی دارد حدود 150 سال پیش برای و اولین بار منتشر شد و تاکنون مورد تشویق و تحسین افراد بزرگی همچون ملکه ویکتوریا و منتقدین بسیاری از سراسر جهان قرار گرفته است.

کتاب تله بازی 4: بازگشت به جزیره‌ی نابودی

در phonics 5 و Phonics 6 ترکيب برخي حروف صدادار و بی‌صدا و ترکيب برخي حروف بی‌صدا در ابتدا و انتهاي کلمات همراه با تلفظ صحيح آن‌ها آموزش داده می‌شود. حروف A تا M در يک جلد و حروف N تا Z در جلد ديگر آموزش داده می‌شود. از ویژگی‌های اين مجموعه آشنايي با دانش صدا و پژواک، آزمون و تمرین‌های مشخص براي تعيين سطح زبان‌آموز است. » درباره‌ی سگی است که ماموریت دارد کسی را که محصولات مزرعه را می‌دزد، پیدا کند. بعضی از کتاب‌ها به راحتی در قلب آدم جا باز می‌کنند و خواندن این کتاب‌ها قطعا تجربهٔ زیبایی را برایمان رقم خواهد زد. اگر بدنبال کتابی برای هدیه دادن به کودکانی هستید که دنبال هیجان هستند، این کتاب گزینه خوبی است.

آموزش زبان انگلیسی به کودکان در منزل کمی مشکل است؛ چراکه باید کتاب‌هایی تهیه کنید که برای کودکتان جذاب و سرگرم‌کننده باشد. مجموعه کتاب‌های phonics for kids یک دوره سه سطحی از انتشارات آکسفورد برای آموزش صداها، لغات و الفبای زبان انگلیسی به کودکان دوره ابتدایی‌ست که براي دوره خردسالان (سنين 5 تا 8 سال) در نظر گرفته شده‌اند. کتاب‌های Family and friends، یکی از کامل‌ترین مجموعه‌های آموزش زبان انگلیسی ویژه کودکان هستند.

قیمت کتاب کودک باهوش من آمادگی برای نوشتن الفبا 5 سالگی اثر داریوش صادقی نشر کتاب پرنده

اگر کودکان در محیط سالم و پویا و به صورت مناسب تربیت شوند در آینده انسان‌های بسیار موفقی خواهند بود به همین دلیل در این قسمت به معرفی مطالبی پرداخته‌ام که به ما کمک خواهد کرد که کودکان خود را به صورت سالم تربیت faraketab.ir کنیم. همچنین در لیست زیر به معرفی کتاب‌ها بر اساس اینکه کودک شما در چه مرحله‌ٔ تحصیلی قرار دارد پرداخته‌ایم. این نویسنده برای نوشتن این مجموعه جایزه‌ای از یونسکو دریافت کرد و بعدها هم جایزه سلطنتی کتاب سال را از آن خود کرد. چند جلد از این مجموعه هم از آثار برگزیده در شورای کتاب کودک هستند.

  • بیل در طول صبح تا شبی که پیراهن صورتی را بر تن داشت، همه اتفاقات را تجربه کرد.
  • برای معرفی بهترین کتاب ها برای کودک و نوجواناگر شما هم کتاب خوبی می‌شناسید، حتماً در قسمت نظرات برای ما بنویسید.
  • فرزند دلبند شما در ۳ سالگی می‌آموزد که چگونه کتاب را در دست بگیرد.
  • تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند.
معرفی کتاب‌های کودک و نوجوان به تفکیک گروه سنی

داستان سگ باوفا و گرگ ناقلا یکی از قصه‌هایی است که در پرورش خلاقیت کودکان بسیار باارزش و گران‌بها است و به دلیل نثر کودکانه بسیار دلنشین و زیبا، به یکی از بهترین کتاب‌های داستان کودکانه ایرانی تبدیل شده است. بعید به نظر می‌رسد کسی در دوران کودکی و نوجوانی میان کتاب داستان‌هایی که خوانده، اسم تن‌تن را نشنیده باشد؛‌ تن‌تن شخصیت اصلی یکی از مشهورترین کتاب‌های کمیک‌های جهان است که کودکان نسل‌های مختلف را با حرفه خبرنگاری آشنا کرده است. ماجراهای تن‌تن و میلو از مشهور‌ترین داستان‌های مصور نویسنده و کارتونیست بلژیکی با نام مستعار هرژه است. تن‌تن خبرنگاری کاوشگر، ماجراجو و زیرک است که به همراه میلو، سگ باهوش و وفادار خود اغلب به‌صورت تصادفی در مسیر اتفاقاتی عجیب قرار می‌گیرد و سعی می‌کند توطئه‌های پی‌درپی را کشف نماید. البته تن‌تن و میلو در این ماجراها تنها نیستند و دوستان دیگری را نیز همراه خود می‌بینند. ترجمه مجموعه داستان‌های تن‌تن به بیش از ۷۰ زبان دنیا و فروش بیش از ۲۰۰ میلیون نسخه از آن در سراسر جهان مهر تأییدی برای قرارگیری این کتاب قصه، در میان بهترین کتاب داستان‌های کودکانه است.

داغ‌ترین‌های کودک

بخش Letters to parents این امکان را برای مربیان فراهم کرده تا در مورد فرایند آموزشی کودکان در هر یونیت اطلاع‌رسانی انجام دهند. برنامه‌های درسی را گام‌به‌گام همراه با صفحات کامل کتاب دانش‌آموز پیش می‌برد و مرور کلی روی محتوای پیش‌رو و موارد آموزشی مورد نیاز دارد. از ویژگی‌های مفید این مجموعه آشنایی با تلفظ حروف و کلمات و چگونگی روان خواندن متون است. اين کتاب‌ها به‌گونه‌ای طراحی شدند که نيازی به آموزش نکات گرامری نداشته و زبان‌آموزان کلمات و جملات را تنها با تمرين و تکرار ياد می‌گیرند. تمرین‌های مربوطه در خود کتاب ارائه شده و زبان‌آموز نياز به تهيه کتاب کار جداگانه ندارد.