چیدانه پر فروش‌ترین طرح فرش ماشینی؛ معرفی مدل‌های محبوب و پرطرفدار بازار-بیا تو فرش

نقوش اسلیمی از دیرباز تاکنون در طراحی فرش ایرانی از ارکان اصلی نقش فرش بوده و هست. با پیچ‌های دلفریب اسلیمی پر شده و طره‌ای زیبا، لچک‌های فرش را از متن آن متمایز می‌کند. این فرش با شانه‌ی ۱۲۵۰ و تراکم طولی ۴۱۰۰ به دلیل وجود یازده رنگ سنتی و درخشان در این فرش آن را به فرش دستباف شبیه کرده است. وجود دو نخ ابریشمی در گل‌های این فرش نیز در این تشابه بی‌مانند دخیل است.

آیا در مورد فرش با ترنج و بدون ترنج چیزی می‌دانید؟

یا رنگ‌های سرد (آبی، طوسی، فسفری و…) آرامش و تعادل را در فضا ایجاد می‌کنند اما پس از مدت طولانی باعث ایجاد حس افسردگی می‌شوند. از نام این طرح پیداست که فضای بوم یا متن فرش با طرح لچک ترنج و دسته گل پوشانده شده است. همانگونه که در تصویر نیز مشخص است تمام متن فرش با دسته های گل و گلهای شاه عباسی قرار دارد که با ترنج میانی و لچک های زیبا آراسته شده است. بر این اساس می توان گفت، اگرچه فرش قم به ویژه در سالهای اخیر، مشتریان زیادی داشته و شهرت جهانی کسب کرده است اما از نظر طرح و نقشه پیرو طرح ها نقوش طراحان فرش دیگر شهرهاست. در قم فرش هایی به تقلید از طرح هندسی جوشقانی بافت می شود که شباهت هایی نیز با فرش های طرح قدیمی کاشان دارد. علاوه بر این در قم طرح درختی را گاهی بدون نقش محراب و گاهی در متن محرابی می بافند.

  • قالی ترکمن دارای بیست شکل مختلف و مخصوص هر ایل و طایفه خاص است.
  • انتخاب جدیدترین مدل فرش پذیرایی متناسب با فضا نیازمند دانستن نکاتی است که در کنار دانستن اطلاعاتی دربارهچیدمان فرش در پذیرایی می‌تواند فضایی لوکس و شیک را ایجاد کند.
  • در فضای سفید فرشی که رنگ قهوه ای روشت دارد مانند رنگ چوب بسیار زیبا خودنمایی می کند.

شما برای سالن پذیرایی از چه مدل فرش استفاده کرده اید؟ نظرات خود را برایمان در کامنت بنویسید. این مدل فرش معمولا به رنگ‌های گرم بافته می‌شود و برای خانه‌هایی به سبک سنتی استفاده می‌شوند. در هنگام انتخاب رنگ فرش برای سالن پذیرایی بهتر است باروانشناسی رنگ فرش آشنا باشید. برای مثال رنگ‌های گرم (قرمز، نارنجی و…) جنب و جوش فضا را زیاد می‌کنند اما در طول زمان حس ناامنی را انتقال می‌کنند.

اگر دکوراسیون منزل شما مدرن و امروزی است می توانید از فرش های دایره ای که بسیار کشیل هستند استفاده کنید. طرح های فانتزی فرش ماشینی برای اتاق کودک از دیگر مدل های پرفروشی است که در رنگ های شاد و طرح های متنوع تولید می شود. بافت نقشه های کودکانه و کارتونی با رنگ های متنوع زرد، قرمز، صورتی و آبی آسمانی از بارزترین ویژگی های این نوع فرش ماشینی کاشان است. جدیدتربن انواع مدل های فرش مدرن و فانتزی، فرش ماشینی سه بعدی است که طی سال های اخیر جایگاه ویژه ای در خانه هایی با سبک دکوراسیون مدرن پیدا کرده است. این مدل ها که طرح های به روزی را با تنوع رنگی بالا شامل می شوند مورد پسند جوانان و نوجوانان برای فرش کردن اتاق های کوچک در آپارتمان ها نیز قرار گرفته اند.

خرید جدیدترین مدل فرش ماشینی ۱۴۰۰

معمولاً پرفروش‌ترین طرح فرش ماشینی طرح‌هایی هستند که جدیدتر بوده و دارای کیفیت بهتری هستند. اگر می‌خواهید جدیدترین مدل فرش پذیرایی ماشینی را ببینید و از بین آن‌ها انتخاب کنید با ما همراه باشید تا در ادامه مدل‌های جدیدی از فرش را که اخیرا وارد بازار شده اند مورد بررسی قرار دهیم. برای خرید فرش ماشینی در انواع مختل با کارشناسان ما تماس بگیرید.

در این طرح از گل های طبیعی به خصوص گل محمدی استفاده شده است ولی از گل های دیگر هم در طراحی این مدل فرش ها هم استفاده می کنند که فرش را بسیار زیبا و چشم نواز می کند. این نوع از فرش 700 شانه است و در سال 1400 با یک ترنج گسترده و وسیع در وسط فرش و حاشیه هایی بی آلایش که زیبایی و جذابیت بسیار زیبایی به فرش داده است که چشم هر بیننده ای را در اولین مجله خبری فرش نگاه مجذوب می نماید. این فرش معمولا در رنگ های سرمه ای، کرم، آبی رنگ کاربنی و فیروزه ای تولید می شود که رنگ بندی بسیار زیبا و شکیل دارد. ترنج یکی از طرح هایی است که تقریبا از آن در اکثر فرش ها جدا از حاشیه فرش و در وسط آن استفاده می شود. ترنج ها معمولا به شکل دایره، لوزی، و بیضی هستند و این طرح ها براساس معماری زیبای باستانی طراحی می شوند.

سایت سوربان در تلاش است تا با جمع آوری اطلاعات مربوط به عروسی، این مسیر زیبا را برای زوج های جوان ساده تر کند. در صورتي که طرح مد نظر شما در سايت موجود نمي باشد با شماره هاي پشتيباني تماس بگيريد … را با سایر فرش ها مقایسه کرده و خریدی لذت بخش را تجربه کنند. فرش­هایی که در ساخت آن از الیاف آکریلیک استفاده می­شود مقاومت بالایی در برابر حرارت و اجسام داغ دارند.

فرش افشان تبریز بهشتی