ژل اسلایم ادامسی خامه ای جنس خوب

ژل اسلایم ادامسی خامه ای جنس خوب کودکان در این بازی بی خطر یاد می گیرند چگونه طرح های ترسیمی ذهن خود را اجرا نمایند و این طرح ها را چگونه در واقعیت خلق تم تولد السا نمایند. شما با خرید این وسیله ی ارزان و مفید به کودکان خود اسباب بازی سرگرم کننده و آموزنده هدیه می دهید. بازی با اسلایم برای گروه‌های سنی بالاتر از 4 سال مناسب است. اگر اسلایم خیلی شل یا سفت بود و به دست می‌چسبید از نوع کم‌ کیفیت آن است. اسلایم باید در ظرف پلمب شود تا از ورود آلودگی و هوا به ظرف جلوگیری شود.

سبد خرید من

یکی از بازی های جذاب و بی خطری که به تقویت ذهن و هوش کمک می کند ژل اسلایم آدامسی است. به دلیل مزایای زیاد ژل اسلایم بسیار روی بازی با ژل به منظور تقویت قوای هوشی کودکان تاکید داشته اند. اما بدلیل آلودگی که ژل های طبیعی داشتند والدین همواره کودکان خود را از بازی با این وسیله ی مفید و سودمند منع می کردند. ژل های بازی محصولی جدیدی است که به بازار عرضه شده تا همه کودکان بدون دغدغه آلودگی بتوانند از مزایای بازی با این وسیله بهره ببرند.

اسلایم کهکشانی

برای تهیه اسلایم مقداری مایع ظرفشویی را با چند قاشق نمک یا شکر (باتوجه‌ به حجم مایع ظرفشویی) مخلوط کنید. این مواد را در یک ظرف دربسته به مدت 72 ساعت در یخچال قرار دهید. یک اسلایم شفاف بی‌رنگ را تصور کنید که با دانه‌های پلاستیکی شبیه برف یا دانه‌های یونولیت تزئین شده است. با فشردن این اسلایم دانه‌های یونولیت به هم برخورد کرده و صدای جالبی را تولید خواهند کرد.

ژل بازی RKB مدل HONEY حجم 700 ( هانی عسل)

در ضمن بچه ها این اسم اسلایمها فقط واسه رنگشون هستشن مثلا اسلام ادامسی هندونه ای بوی هندونه نمیده فقط رنگش قرمزه . اگر بعد از مدتی اسلایم شل بشه شما میتونید با اضافه کردن چند قطره از قطره همراه به اسلایم دوباره اون رو مثل روز اول کنید البته توجه کنید که کم کم به اسلایم اضافه کنید تا اسلایم سفت نشه. ماده ای بسیار نرم، لطیف و کش‌دار است که بازی با آن بسیار سرگرم کننده و لذت بخش است. از اسلایم برای بازی، کاهش استرس و تمیز کردن برخی سطوح استفاده می شود.

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید. این سایت سعی دارد سایت های برتر سراسر ایران را معرفی کند ما با نمایش دادن پیش نمایشی از سایت، کاربران را به دیدن کامل مطالب سایت های معرفی شده دعوت میکنیم فلذا هیچ لینک، عکس، و متنی از سایت های معرفی شده کپی نمیشود. برای آشنایی با تست های ژنتیکی و خرید پکیج های مای اسمارت ژن شماره خود را وارد کنید. اگر اسلایم نرم شد از قطره سفت کننده همراه آن یا از نصف لیوان آب گرم و یک قاشق‌ چای‌خوری جوش شیرین استفاده کنید. اگر کودکان دبستانی و نو آموز به یادگیری ریاضی یا نوشتن علاقه‌ای نداشتند هم می‌شود با اسلایم زیاد سفید و با وسایل خلاقانه‌ای مثل رنگ‌های خوراکی و اشیا دم‌دستی بر روی این تخته حروف و اعداد را نوشت و لذت برد. آموزش اسلایم با شامپو یک روش دیگر نیز دارد که از مخلوط آن با خمیردندان شکل می‌گیرد و بعد از آن به مواد نمک و آرد ذرت بزنید تا یک اسلایم، خوب داشته باشید.

  • وسط بازی به دوستات هم که دستاشونو نشستن هم اجازه نده بهش دست بزنن ، چون باعث میشه زودتر خراب بشه.
  • © تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروشگاه اسباب بازی رنگین کمان می باشد.
  • بازی با اسلایم شب تاب برای کودکان و حتی بزرگسالان جذابیت بیشتری دارد؛ چرا که با خاموش شدن چراغ‌ها رنگ فلورسنت اسلایم مشخص می‌شود و در تاریکی از خود نور می‌تاباند.
  • در این مرحله اسلایم را با دست ورز می‌دهیم و اگر به دست نچسبید آماده است.