کلاسیک جدیدترین مدل فرش پذیرایی + عکس سیب-بیا تو فرش

یک مدل فرش جدید ۱۴۰۱ که مطابق با سلایق خانواده‌های ایرانی است، فرش جدید نقشه ورساچه می‌باشد. این فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه و در تراکم ۳۶۰۰ تولید و به بازار فروش وارد می‌شود. یکی از نکات قابل توجه در رابطه با این فرش این است که از نوع فرش های طلاکوب است که ادغام آن با رنگ سرمه‌ای ترکیب فوق العاده ای به وجود آورده است. فرش ماشینی کودک یا عروسکی به فرش‌هایی گفته می‌شود که برای اتاق یا محل نگهداری نوزادان، خردسالان، کودکان و نوجوانان طراحی و بافته می‌شود. معمولا در این نوع طرح فرش‌ ماشینی از رنگ‌های متنوع، شاد، شارپ و زنده و شخصیت‌ها و کاراکترهای معروف کارتونی چون طرح پرفروش فرش ماشینی انیمیشن شاد ماشین‌ها استفاده می‌شود. توجه داشته باشید که در بین انواع طرح‌ فرش ماشینی کودک، طرح‌هایی با رنگ‌های ملایم و آرامش بخش، مناسب برای خواب و بدون کاراکترهای کارتونی نیز موجود است.

طرح فرش با نقش مایه طبیعت سبز

پرداخت هزینه پس از تحویل، تضمین کالا و مشاوره‌ی خرید از دیگر مزیت‌های فروشگاه فرش افرند است. توجه داشته باشید که در صورت تمایل می توانید قسمتی از کف سالن پذیرایی را بپوشانید همچنین می توانید به کمک فرش همه قسمت های کف پذیرایی را پوشش دهید و از این طریق جذابیت دکوراسیون داخلی را افزایش دهید. در طراحی این طرح و مدل فقط نقوش لچک و ترنج به کار برده شده است. انتخاب فرش جهیزیه بستگی به سلیقه و دکوراسیونی داره که انتخاب می کنید. برای نمونه فرش جدبد ارکیده یکی از مدل های پر فروش ماهور است که برای فرش جهیزیه نیز مناسب است.

فرش کد ۸۰۰۴، ۱۲۰۰ شانه گل برجسته

این طرح و نقشه ها شامل گل و بته ها و شاخه درختان و به ویژه بید مجنون به شکل ابتدایی و ساده است و گاهی از اشکال مختلف نیز در کنار این عناصر استفاده می شود. شکل شطرنجی یا چهار خانه نیز جز نقش مایه ی اصلی و رایج در فرش بلوچی است. از این جهت می توان این فرش را در گروه فرش های طرح خشتی یا قابی قرار داد. ولی این روزها با پیشرفت گلیم بافی گاهی از نقشه نیز استفاده می شود . گلیم های قشقایی نه تنها در ایران که در سطح جهان نیر به واسطه اصالت نقش ها و رنگ های زیبا و کیفیت ممتاز بافت مشهور و مورد تقاضا است. طرح محرابی در حقیقت یکی از نقوش کاربردی و اصلی در فرش ایرانی است.

از دیگر ویژگی های این فرش می توان به اسلیمی های سفید رنگ در دور ترنج و لچک آن اشاره کرد و همچنین حاشیه های بی نظیر آن از دیگر خصوصیات ظاهری فرش های کاشان می باشد. فرش ماشینی ناردون و بهشت یکی از طرح های پرفروش فرش ماشینی است که با الهام گرفتن از حوض نقره ای طراحی شده است ولی تقریبا از حوض نقاشی بسیار زیبا تر و شکیل تر می باشد. معمولا در زمینه فرش کاشان از گیاهان گل سرخ، برگ های نوک تیز، گل های نیلوفر، اشکال هندسی و برگ خرمایی و … استفاده می کنند که زیبایی خاصی را به فرش می دهد. فرش های کاشان دارای طرح های بسیار زیاد و به روزی هستند که مورد استقبال افراد قرار گرفته است. و به طور کلی دارای دو قسمت هستند که به آن ها ترنج مرکزی و لچک می گویند. کارشناسان بر این باور هستند که این فرش ها از اصیل ترین فرش ها در دنیا می باشند.

بنابر این ما در لابه لای معرفی هر یک از این دسته بندی ها، به معرفی طرح و نقشه های مشهور و پر فروش مربوط به آن دسته – چه در فرش ماشینی و چه در فرش دستباف – نیز خواهیم پرداخت. این کار باعث می شود به ویژه در فرش ماشینی شما با طرح های جدید موجود در بازار آشنا شوید. در نتیجه با یک شناخت کامل برای طراحی دکوراسیون فرش خود اقدام نمایید.

ار بهترین الیاف مورد استفاده در فرش ماشینی جدید ۱۴۰۱نخ آکریلیک است. این نخ دو ویژگی اصلی دارد که آن را در میان سازندگان محبوب و در میان خریداران بی­نظیر کرده­است. به همین دلیل با وجود ماشینی بودن مانند فرش­های دستبافت دیده­می­شوند. به صورتی که یک فرش دستبافت ۷۰۰ شاخه دارای ۸ الی ۱۰ نوع رنگ متنوع است همچنین یک فرش ۱۵۰۰ شانه اصیل بیش از ۱۰ رنگ متنوع دارد. نکته قابل توجه در رابطه با این نوع الیاف کیفیت و قابلیت شست­وشوی مکرر آن است.

طرح افشان به علت محبوبیت در شانه و تراکم‌های‌ مختلف از ۵۰۰ شانه گرفته تا ۱۵۰۰ شانه بافته می‌شود. در این مطلب با انواع طرح های فرش مخصوص سالن پذیرایی آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید فرش با طرح و رنگی مناسب را برای این بخش از منزل تان انتخاب نمایید. در سالن های پذیرایی با دکوراسیون سنتی و کلاسیک اغلب از فرش دستباف یا فرش ماشینی ایرانی استفاده می شود. می باشد که با نام فرش گل برجسته شناخته می شود و تفاوت آن با فرش معمولی در برجستگی های موجود در گل های سطح فرش می باشد.

  • فرش ۷۰۰ شانه هم به نسبت مابقی فرش‌ها دارای قیمت مناسب‌تری است و هم طرح‌های معمولاً زیبایی روی آنها نقش می‌بندد.
  • این فرش بسیار زیبا در اندازه های مختلف منتظر خانه های شماست، پس پیشنهاد میکنیم حتما از این فرش دیدن فرمایید.
  • سال 1398 با تمام فرازو نشیب های اقتصادی کشورمان برای صنعت فرش پررونق بوده است و تا به این لحظه تعداد زیادی طرح جدید در صنایع فرش کاشان تولید شده است .نمونه ای از آنها را در زیر مشاهده فرمایید.
  • با گذشت زمان و تغییر سلیقه مردم، همراه با واردات فرش از کشورهایی چون ترکیه و بلژیک، الگوهای فرش ماشینی نیز تغییر کرد و طرح فرش ماشینی مدرن تولید ایران وارد بازار شد.
  • فرش ایل بصری یکی از ایلات فارس استان فارس به نقوش رنگارنگ معروف است.

مورد دیگری که در فرش های کلاسیک جدید دیده می شود، این است که بسیار بر روی رنگبندی حاشیه فرش مانور داده شده است. به این صورت که در برخی از فرش های کلاسیک جدید، رنگ حاشیه تیره تر است یا در برخی دیگر رنگ حاشیه از فضای اصلی روشن تر است. استفاده از برخی از رنگ های نو در فضای فرش های کلاسیک که قبلا کمتر به چشم می خورد یکی دیگر از جدیدترین تحولاتی است که در فرش های کلاسیک اخیر رخ داده است. یکی از برجسته ترین ویژگی های برخی از مجله خبری فرش کلاسیک این است که حاشیه ای دیگر وجود ندارد و طرح زمینه یکدست است. فرش مدرن ۱۴۰۰ دارای ویژگی‌های جدید و خاصی است که توصیه می‌کنیم برای مشاهده آنها به محصولات فرش مدرندر فروشگاه اینترنتی دیجی فرش مراجعه کنید و از طرح‌های جدید و خاص دیدن فرمایید. در بازار امروز قیمت فرش‌ها هم مانند سایر محصولات تولیدی دارای نوساناتی است.

اصول صحیح ست کردن انواع فرش با مبلمان (آپدیت ۱۴۰۰)