خرید فرش از فروشگاه آنلاین فرش بهشتی با تنوع بالایی از طراحی فرش های ماشینی و دستبافت-بیا تو فرش

آثار به‌دست‌آمده از مناطقی مانند گورهای مارلیک، قلعهٔ کوتی در دیلمان، و همچنین حسنلو نزدیک ارومیه شاهدهایی بر این ادعا هستند. ۵- وسایل سنگین نظیر مبلمان و کمد را روی فرش قرار ندهید زیرا سبب فشردگی الیاف در یک نقطه می‌شود و در صورت اجبار به این کار، هر چند وقت یکبار نیز جای وسایلی که روی فرش گذاشته‌اید را تغییر دهید. فرش‌هایی که دارای چرم در پشتشان هستند را در اولویت بگذارید!

ده نکته برای نگه‌داری فرش

استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی شهر فرش فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به © شرکت داتیس ایرانیان می‌باشد. ترکیب هنر طراحی و صنعت بافت ماشینی، فرصتی یگانه برای تولید محصولات باکیفیت و زیبای این نوع فرش به‌وجود آورده است. با عضویت در خبرنــامه فرش کاشان می توانید از جدیدترین فرش ها، اخبار و مقالات سایت در ایمیل خود با خبـر شوید… فرش های زمینه تیره فضایی دنج ، گرم و صمیمانه به وجود می آورند.

فرش 700 شانه از پرفروشترین فرش های تولید شده در حال حاظر صنعت فرش ماشینی میباشد که با کیفیت های مختلفی عرضه میشود . الگوهایی که اخیراَ در فرش‌های ماشینی اشتفاده می‌شود، از فرش‌های دستبافی الهام گرفته شده که شامل الگوهای ترنج، لچک و حاشیه هشتند. با گذشت زمان و عوض شدن سلایق مردم و واردات فرش از بلژیک، ترکیه و کشورهای دیگر وهمچنین عوض شدن الگوی فرش‌های ماشینی، نقوش مدرن که شامل اشکال هندسی، اشکال هنری و شخصیت‌های کارتونی می‌شوند، امروزه بسیار معروف هستند. اگرچه فرش‌های ماشینی با طراحی مدرن در حال گسترش است، اما طرح های سنتی، به ویژه طرح های شرقی، هنوز هم مشتریان خود را دارد. فرش‌های ماشینی تا 30 سال هم می‌توانند دوام و ماندگاری داشته باشند، اما تا حدود زیادی به نوع الیافی که در آن استفاده می‌شود و نحوه‌ی نگهداری آن‌ها، بستگی دارد. با دور نگه داشتن این فرش ها از رطوبت و شستن آن‌ها به درستی، باعث افزایش طول عمر آن‌ها می‌شود.

فرش ها و قالی ها نمایی بسیار زیبا به دکوراسیون خانه میبخشند. در خانه های ایرانی که جای جای خانه با فرش و قالی پوشانده شده این موضوع بیش از پیش خودش را نشان می دهد. امروزه انواع فرش مدرن وجود دارد که متناسب با نوع دکوراسیون و سلیقه افراد خریداری میشود. خانه های امروزی و مدرن به نسبت خانه های سنتی کوچکتر هستند به همین سبب تمام لوازم مورد نیاز دکوراسیون های مدرن نیز مجله خبری فرش مطابق آن به وجود آمده است. فرش های مدرن هم از این موضوع مستثنی نیستند و به دلیل اینکه ابعاد کوچکی دارند معمولا در فضاهای مختلف به طوری استفاده می شوند که اطراف آن ها خالی می ماند و سبب می شود خانه بزرگتر دیده شود. در فرش های مدرن معمولا از طرح های پیچیده و شلوغ استفاده نمی شود و به این دلیل است که طرح های پیچیده و شلوغ خانه را کوچک تر از حد معمول نشان می دهد.

فرش ماشینی توسط ماشین آلات مختلفی تولید می‌گردد که می‌توان به دستگاه‌های تکسیما، واندویل، شونهر، Alpha ,CRX, ASR, VTR و… اشاره کرد. جنس هر فرش نیز می‌تواند آکریلیک یا BCF و مخلوطی از این دو، یا الیاف جدید ابریشم مصنوعی (پلی استر) باشد. تراکم فرش‌ها نیز می‌تواند براساس نوع ماشین و شانه بین ۷۰۰ تا ۴۵۰۰ باشد. به این فرش ها در اصطلاح فرش هایبالک یا گل برجسته گفته می شود. این فرش توسط ماشین‌آلات مختلفی تولید می‌شود و به دلیل اینکه از نیروی انسانی کمتری استفاده می‌شود، سرعت تولید بالاتری در تولید نسبت به فرش‌های دستبافت دارد و از قیمت مناسب‌تری نیز برخوردار است.

بیش از 25 سال سابقه در تولید فرش ماشینی و احداث فروشگاهی که متعلق به تولیدگان فرش است و نه واسطه های فروش، سبب شده که مشتریان از خرید خود رضایت کامل داشته باشند. فرش ماشینی همانطور که از اسم آن مشخص است قالی‌ای ست که برخلاف قالی دستبافت با به کارگیری ماشین آلات صنعتی بافته می شود. انواع فرش‌های ماشینی با بیش از صد نقشه از برندهای برتر فرش عرضه می‌شود. در کنار هنر اصیل قالیبافی ایرانی، صنایع بافت فرش ماشینی نیز در چند دهه اخیر رونق گرفته و نگاه‌های مشتاق بسیاری را به‌سوی خود جلب نموده است. همچنین تا 30 روز در صورت وجود مشکل امکان مرجوعی و تعویض آن وجود دارد. (همچنین تراکم طولی با توجه به روش‌های مختلف بافت فرش ماشینی با یکدیگر دارای تفاوت می‌باشد).

فرش پلی‌پروپیلن از الیاف مصنوعی است که مواد اصلی تشکیل‌دهنده آن جزء محصولات پتروشیمی می‌باشد. الیاف آن باعث ایجاد حساسیت افراد نمی‌شود، شست و شوی این نوع فرش‌ها راحت است و به‌راحتی خشک می‌شوند. در برابر نور خورشید به نسبت مقاوم است و رطوبت کمتری را به خود جذب می‌کند. ظاهر این فرش‌ها شباهت زیادی به فرش‌های آکریلیک دارد (با این تفاوت که بعد از مدتی پلی‌پروپیلن نرمی و خواب خود را از دست می‌دهد) ولی قیمت پلی‌پروپیلن ارزان‌تر است. این فرش پیشنهاد خوبی برای کسانی هست که به دنبال فرش ارزان و مناسب هستند.

فرش قیطران طرح ساغر زمینه خاکستری (گل برجسته)

سهم بازار بالایی درزمینهٔ فروش دارند؛ و قیمت آن نیز معمولاً به‌صرفه است. به دلیل تراکم بالا نسبت به مدل‌های قبلی طرح‌هایی با جزئیات بیشتر و متنوع‌تری را داراست. وزن آن تقریباً زیاد است و یکی از مزایای این فرش نرمی و لطافت است. همچنین اگر جزء آن دسته از خانواده‌هایی هستید که علاقه زیادی به شستن فرش‌هایتان دارید این مدل را به شما توصیه می‌کنیم؛ زیرا با شست‌وشو صحیح مشکلی برای آن ایجاد نمی‌شود. این فرش نیز مانند مدل قبلی بیشتر مناسب محیط‌های پر رفت‌وآمد است. برای خرید فرش ماشینی باید چند کار را در الویت خود قرار بدهید.

فرش‌‌های از جنس آکریلیک در برابر رطوبت، کپک و رنگ‌پریدگی مقاوم هستند. اما آنها در برابر مواد شیمیایی قلیایی بسیار حساس‌اند و به رنگ قهوه‌ای در می‌آیند. اهمیت یک فرش، به‌قدری زیاد است که تمام دکوراسیون فضا را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

  • دو عامل مهم دیگر در فرش‌های ماشینی، شانه و تراکم آن می‌باشد.
  • بیشتر فرش‌های بازار از الیاف نایلونی بافته‌شده‌اند و جزء خانواده الیاف مصنوعی هستند.
  • در برابر نور خورشید به نسبت مقاوم است و رطوبت کمتری را به خود جذب می‌کند.
  • شما می‌توانید در سایت دیوار، انواع فرش‌ها را بر اساس طرح، شانه و رنگ مقایسه کرده و مناسب‌ترین آنها را انتخاب کنید.