خرید فرش ماشینی آنلاین طرح دستبافت فرش ماشینی ارزان قیمت آقای فرش-بیا تو فرش

فرش 700 شانه نوع دیگری از فرش‌های ماشینی می‌باشد که قیمت مناسب‎‌تری نسبت به فرش‌هایی با شانه و تراکم بالاتر دارند. این فرش تراکم پایین تری نسبت به 100 و 1200 شانه دارد، چراکه آن‌ها ریزبافت‌تر است و ضخامت کم‌تری نیز دارد. فرش 1200 شانه از محصولات مجله خبری فرش است که در رج طولی آن 1200 گره در هر متر مکعب خورده است. انواع طرح‌های فرش در بازار موجود است که توسط کارخانه‌های مختلف در سراسر کشور تولید می‌شوند.

خریداران فرش ماشینی می‌توانند با اطمینان کامل از اصل بودن کالا، فرش مورد نظر خود را از فروشگاه تک فرش خریداری کنند.ما در مجموعه‌ی تک فرش جهت رفاه خرید فرش، خرید اقساطی فرش را نیز به مشتریان ارائه می‌دهیم. دو عامل مهم دیگر در فرش‌های ماشینی، شانه و تراکم آن می‌باشد. شانه به تعداد گره‌هایی که در هر متر مکعب از عرض و پهنای فرش بافته می‌شوند، اشاره دارد. به عنوان مثال یک فرش 3 ×4، 3000 هزار گره در عرض آن بافته می‌شود. همچنین تراکم فرش به تعداد گره‌های فرش در هر متر مکعب از طول فرش اشاره می‌کند. در کل، تعداد رج‌های طول فرش بیشتر از رج‌های عرض فرش می‌باشد.

کارخانه‌های مختلفی در کشور، در حال تولید فرش‌های متنوع با کیفیت‌های مختلف هستند. همچنین نسبت به فرش‌های 700 شانه ضخیم‌تر است؛ و به دلیل اینکه مقاومت و ضخامت خوبی دارد در مکان‌های پرتردد بسیار کاربردی است. شست و شوی این نوع فرش‌ها نسبت به انواع ظریف‌تر آن بسیار راحت و کم ریسک است. فرش 350 شانه جزء اولین مدل فرش‌های ماشینی می‌باشد و در حال حاضر طرفدار زیادی ندارد و جای خود را به فرش‌های 500 شانه داده است. همچنین قیمت و ارزش آن نیز در مقابل سایر مدل‌ها بسیار پایین است.

فرش فیلی(طوسی) خوش رنگ

خوشبختانه ما قبلا در یک مطلب مجزا با عنوان « آشنایی با انواع جنس فرش ماشینی » به نخ های موجود در صنعت نساجی و به ویژه فرش ماشینی پرداختیم. شما می توانید روی عنوان این مقاله کلیک کنید و این مطلب را که به زبان ساده برای شما بیان شده مطالعه کنید. نکته دیگری که وابستگی جدی به شانه فرش دارد اندازه خاب یا همان ضخامت فرش است. هر چه تراکم و شانه فرش بالاتر باشد ارتفاع خاب فرش کمتر می‌شود.

فرش‌های ماشینی نیز انتخابی عالی برای کسانی است که کودکان و حیوانات خانگی دارند و ممکن است باعث کثیفی بیشتر در خانه شوند. برخی از فرش‌ها، از جمله فرش‌هایی از الیاف پنبه را می‌توان در ماشین لباس‌شویی قرار داد، در حالی که برخی دیگر فقط باید توسط یک فرد مجرب در این زمینه تمیز شوند. امروزه با گسترش فروش آنلاین و استفاده از سایت ها، کار را برای گشت و گذار بین فروشگاهها و خرید، آسان کرده است. که این می تواند نوید تغییر اساسی در نحوه خرید و تحویل محصول نهایی باشد. ولی دریافت محصول درجه1 هنوز دغدغه کسانی است که خرید اینترنتی انجام می دهند. باید دقت داشت که هر کس ارزان محصولی را ارائه می کند صرفا جنس درجه چند نمی فروشند و کسی که قمیت بالایی برای محصول خود در نظر میگیرد صرفا محصول درجه 1 ندارد.

فرش های اشپزخانه

این موضوع که مستقیما بر کیفیت و قیمت کار موثر است، مسیرهای انتخاب و خرید انواع فرش ماشینی را از هم جدا می‌کند. بر این اساس افراد با توجه به نیاز و الزام خود، مدل‌های گوناگون از این محصولات را انتخاب ودر تراکم وشانه هایی مختلف از جمله فرش 700 شانه، فرش 1200شانه، فرش 1500 شانهخریداری می‌کنند. قطعاً اگر قیمت فرش ماشینی را اصلی ترین ملاک انتخاب فرش ندانیم، اما یکی از ویژگی های اصلی انتخاب اکثر آدمهاسّت. البته این موضوع ربطی به سطح درآمد هم ندارد و آدمهای ثروتمند هم از اینکه یک فرش خوب و با کیفیت را با قیمت کمتر خرید کنند راضی ترند!

  • ماهورمارکت کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت فرش نیمابافت – فرش ماهور می‌باشد.
  • برای نمونه ارتفاع خاب یک فرش 1200 شانه حدود 8 میلی متر است و ارتفاع خاب فرش 700 شانه حدود 11 میلیمتر است.
  • فرش 1000 شانه نسبت به نوع قبلی قیمت بالاتری دارند و همچنین محبوبیت آن‌ها زیاد طول نکشید و جای خود را به فرش‌های 1200 شانه دادند.
  • همچنین تراکم فرش به تعداد گره‌های فرش در هر متر مکعب از طول فرش اشاره می‌کند.
  • فرش 1200 شانه کلاسیک و پتینه را می‌توان یکی از پرفروشترین فرش‌ ماشینی سال در نظر گرفت، این مدل فرش اصلاً مناسب محیط‌های پرتردد نیست.

از نکات مهم هنگام خرید فرش ماشینی می‌توان به توجه الیاف به کار برده اشاره کرد. الیاف اکریلیک مقاومت زیادی در برابر نور، گردوغبار، گرما و… دارند. این نخ‌ها بوی مواد نفتی نمی‌دهند، نسبت به فرش پلی‌استر نرم‌تر و در مقابل اجسام داغ مقاومت دارند؛ این ویژگی ها باعث این نوع از فرش های ماشینی در صدر لیست جستجوی بهترین فرش ماشینی قرار گیرند. بنابراین این فرش نسبت به فرش 700 شانه از تراکم و انسجام بالاتری برخوردار است. پس با همین اطلاعاتی که در این قسمت اشاره کردیم می‌توانید هنگام خرید فرش ماشینی، فرش‌های با تراکم بالاتر را برای محل‌های پر رفت و آمدتر و فرش‌های 700 شانه یا کمتر را برای جاهایی از خانه که رفت و آمد کمتری دارید، انتخاب نمایید. به این ترتیب در قبال هزینه‌ای که کرده‌اید محصول مناسب‌تر و با دوام‌تری را خریداری نموده‌اید.

در سوی دیگر در فضا های آپارتمانی امروزی استفاده از قالیچه مرسوم تر است. از مهم ترین نکات در خرید فرش در نظر گرفتن شیوه استفاده از فرش و مکان پهن کردن فرش است. برای مثال فرشی که در سالن پذیرایی پهن شده است به طور معمول رفت و آمد بر روی آن بسیار زیاد است و فرشی که در اتاق خواب یا آشپزخانه پهن شده باشد معمولا رفت و آمد بر روی فرش کم تر است. در انتخاب فرش برای چنین مکان هایی باید فرشی بادوام و مقاوم را برای مکان های پر رفت و آمد ، همچنین فرشی لطیف با رنگ شاد برای فضا های کم رفت و آمد را در نظر گرفت .