خرید و فروش پژو صفر و کارکرده به صورت اقساطی در بلوار فردوس شرق تهران شیپور | behtarinyab

همچنین فروش قسطی پژو 207 بی تاثیر بر رونق خرید و فروش این اتومبیل نبوده است. جهت کسب اطلاعات دقیق‌تر از طرح‌های فروش اقساطی پژو ۲۰۷ و مشخصات قرارداد، تماس با ما و مشاوران ما راهنمایی لازم را به شما خواهند کرد. با تماس گرفتن با تیم ما، شما می‌توانید از این فرصت بزرگ بهره‌برداری کنید و خودروی مورد علاقه‌تان را با شرایط اقساطی مناسب به دست آورید. پژو 207 دارای طرح اسپرت، ویژگی های داینامیکی بالا، مصرف بنزین کم، سرعت و شتاب بالا می باشد. با توجه به نبود رقبای قدرتمند هم قیمت با این خودرو، فعلا پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای از بهترین خودروهای هاچبک ایران خودرو به حساب می آید. پژو 207 MC مدلی از سری های پژو 207 است که به آن پژو چند رنگ یا Multi Color نیز گفته می شود.

تغییراتی در نمای جلو خودرو ایجاد شده است که شامل چراغ‌های جلوی بزرگ و کشیده و اضافه شدن دی‌لایت‌ها به مدل‌های ۱۳۹۵ به بعد می‌شود. ابتدا مدارک لازم رو برای ما تهیه و ارسال میکنید ، کارشناسان ما مدارک شمارو به بانک تحویل میدهند، تعیین سقف وام توسط بانک نهایتا بعد از 48 ساعت، خرید 207 توسط کارشناسان دیزلیران، پرداخت پیش پرداخت  و تسویه حساب. این خودرو در سال 2000 موفق شد 4 ستاره ایمنی دریافت کند و از این بابت جزو ماشین های ایمن در سطح شهر است. زمان فعال‌سازی این بخشنامه بر روی سایت esale.ikco.ir بعد از ارسال پیامک از سوی ایران‌خودرو خواهد بود. زیرا شیپور به شما کمک می‌کند تا خودرو یا وسایل نقلیه خود را سریع، شفاف و آسان به فروش برسانید. فروشنده باید برگه استعلام تخلفات رانندگی تسویه‌شده و به‌روز خودرو را به همراه داشته باشد.

وقتی خودرو ۳۰ سال پیش آمریکا از خودروهای فعلی ایران جلوتر است + فیلم

اگر متقاضی خرید اقساطی پژو 207 هستید و عاشق سرعت و هیجانید، 207 میتواند تا حدود زیادی پاسخگوی نیازهای شما باشد. شما با شرکت در طرح فروش اقساطی پژو 207 اتوماتیک، میتوانید با حداکثر سرعت 198 کیلومتر بر ساعت برانید. در طرح فروش اقساطی پژو 207 دنده ای شتاب ۱۱.۶ دهم ثانیه را با خودرو خود تجربه می‌کنید و چنانچه صاحب مدل اتوماتیک شوید، شتاب صفر تا صدی 12.6 را در پژو خود شاهد خواهید بود. همان‌طور که در این مطلب گفته شد، ۲۰۷ یکی از پرطرفدارترین خودروهای ایرانی است. بنابراین عده زیادی هستند که به دنبال خرید نقدی خودرو کارکرده و یا شرکت در طرح‌های فروش اقساطی پژو ۲۰۷ باشند.

پژو 207i دنده مدل 1402 اقساطی تحویل آنی

بنابراین توصیه می کنیم اگر قصد یک رانندگی راحت در داخل شهر را دارید، مدل اتوماتیک را انتخاب نمایید. خودرو پژو 207i به‌عنوان نسخه فیس‌لیفت و مجهزتر پژو 206 شناخته شده و توسط شرکت ایران‌خودرو تولید می‌شود. از نظر سطح ایمنی، پژو 207i مشابه پژو 206 بوده و به همان 4 ستاره ایمنی اروپایی دست یافته که نشان‌دهنده سطح قابل قبول ایمنی است. برخی از ویژگی‌های ظاهری این خودرو مانند چراغ‌های جلو و کاپوت را به‌طور دقیق همانند مدل 207 بوده اما در زمینه‌هایی نظیر خصوصیات فنی و پیشرانه با نسخه‌های پیشین تفاوت‌هایی دارد. بنابراین، اگر به دنبال یک معامله منصفانه و واقعی در فروش قسطی پژو ۲۰۷ هستید، با ما تماس بگیرید و از بهترین فرصت‌ها برای بهره‌برداری از این خودرو لذت ببرید. اما همانطور که به ویژگی های مثبت پژو 207 پرداختیم، باید به جنبه های منفی این خودرو نیز اشاره ای فروش اقساطی پژو پارس tu5 تحویل فوری داشته باشیم.

خرید و فروش پژو صفر و کارکرده به صورت اقساطی در بلوار فردوس شرق تهران شیپور | behtarinyab برای اطلاع دقیق و به روز از قیمت خودروهای داخلی و خارجی به خصوص پژو 207 پاناروما می توانید به وب سایت کیان خودرو مراجعه کنید. متقاضیان فوق می‌توانند طی مدت ۱۰ روز با مراجعه به سایت فروش اینترنتی نسبت به واریز وجه اقدام نمایند. با توجه به نوسانات نرخ بازار نمی‌توان رقم قطعی برای اختلاف قیمت 207 ثبت نامی با بازار بیان کرد، اما معمولا این عدد، قابل توجه و بالاتر از 100 میلیون تومان است. اما تعبیه کنترل کروز در مدل پژو 207i و نمایشگر لمسی 7 اینچی اصلی ترین تفاوت های این خودرو با پژو 206 هستند. بنابراین به طور کلی می توان گفت با وجود شباهت های مشهود، اما طراحی پژو 207 منحصر به فرد میباشد.

  • مطابق چیزی که در جدول زیر مشاهده می‌کنید، در این طرح برای ثبت نام ۲۰۷ پانوراما، دو شیوه تحویل و پیش پرداخت در نظر گرفته شده است.
  • بسته به نیاز و سلیقه شما می‌توانید برای خرید ۲۰۷ اقساطی ایران خودرو اتومات یا دنده‌ای اقدام کنید.
  • شتاب صفر تا صد این خودرو هم برابر با ۱۲ ثانیه است که برای یک خودروی ایرانی مناسب است.
  • قبل از اقدام به سفر به تهران و عقد قرارداد، بهتر است با کارشناسان مجموعه گفتگو کنید تا تمام مدارک مورد نیاز را به همراه داشته باشید.