قیمت فرش ماشینی و طرح فرش از کارخانه فرش شهر فرش کالا فرش-بیا تو فرش

کارخانه‌های مختلفی در کشور، در حال تولید فرش‌های متنوع با کیفیت‌های مختلف هستند. کارخانجات فرش در اکثر شهرهای کشور وجود دارد ولی می‌توان کاشان را به عنوان پایتخت فرش ماشینی ایران نامید چرا که در این شهر بیشترین واحدهای فعال در امر تولید فرش حضور دارند. نکته دیگری که وابستگی جدی به شانه فرش دارد اندازه خاب یا همان ضخامت فرش است. هر چه تراکم و شانه فرش بالاتر باشد ارتفاع خاب فرش کمتر می‌شود. برای نمونه ارتفاع خاب یک فرش 1200 شانه حدود 8 میلی متر است و ارتفاع خاب فرش 700 شانه حدود 11 میلیمتر است. کاهش خاب فرش به معنی کم شدن ضخامت آن و در نتیجه سبک تر شدن فرش می باشد.

  • اما اگر جزء افرادی هستید که بیشتر روی زمین نشسته و عادت به نشستن روی مبل ندارند، بهتر است فرشی را بخرید که شانه کمتری داشته باشد.
  • فروشگاه ماهور مارکت از جمله هایپرهای بزرگ فرش و نمایندگی مرکزی فرش ماهور است که در شهریور ۹۵ با هدف ارائه مستقیم فرش به مشتریان تاسیس شد.
  • الیاف مصرفی، ثبات رنگ و سهولت نگهداری و نیز تراکم در بافت در این مورد نقش خوبی ایفا کرده و اقبال عمومی به انواع این تولیدات را بیشتر کرده است.

فرش های تک و استوک، فرش ماشینی با طرح های متنوع و زیبا در این مجموعه با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت به فروش می رسد. نقشه زیبا و پرفروش هالیدی که در تمامی بافت ها موجود است این سه رنگبندی نقره ای ، آبی و سرمه ای – بافت 700 شانه تراکم 2700 آن می باشد . فرش ۵۰۰ شانه به علت نرمی و مقاومت بالایی که دارند، جهت گستراندن در مکان های شلوغ و پر رفت و آمد مناسب ترین گزینه میباشند .

فرش 700 شانه نقشه هیوا زمینه گردویی

تنوع طرح، جنس و ابعاد باعث شده تا گزینه‌های زیادی برای انتخاب فرش مورد نظرمان از میان فرش‌های ماشینی داشته باشیم و بتوانیم از آن‌ها در محیط‌های مختلف اداری و یا خانگی با سبک‌های مختلف دکوراسیون استفاده کنیم. این فروشگاه زیباترین طرح ها و جدیدترین رنگ ها و طرح های فرش 1500 شانه، فرش 1200 شانه با گل های برجسته و ساده، فرش 700 شانه، فرش ماشینی مدرن، فرش وینتیج و همچنین فرش اتاق کودک را ارائه می دهد. قیمت فرش ۱۲ متری فرش ۱۲۰۰ شانهنیز به طور محسوسی از فرش های ۷۰۰ و ۱۰۰۰ شانه بیشتر است اما به همان نسبت از قیمت فرش ۱۲ متری ۱۵۰۰ شانه پایین تر می باشد. طی سال‌ها تولید انواع فرش‌های ماشینی، به‌مرور بر کیفیت الیاف مصرفی افزوده شده است.

این مورد سلیقه‌ای است و بنا به سلایق مختلف هر طرح و مدل فرشی طرفداران خاص خودش را دارد؛ بنابراین اگر در فروشگاهی فروشنده سعی داشت به بهانه تفاوت در طرح‌ها، قیمت‌های متفاوتی بدهد آن را قبول نکنید. یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار بر روی مجله خبری فرش‌ ماشینی، نوع دستگاهی است که فرش‌ را با آن می‌بافند. با توجه به تحریم‌هایی که کشور با آن مواجه است و گرانی نرخ ارز، واردات دستگاه‌های بافت فرش با مشکل روبه‌رو است؛ بنابراین فرش‌هایی را که با دستگاه‌های پیشرفته خارجی می‌بافند قیمت نسبتاً بالاتری دارند.

فرش کد ۸۰۲۴، ۱۲۰۰ شانه گل برجسته

به همین دلیل فرش های 1200 شانه در بازار فعلی ازجمله پرطرفدارترین فرشهای ماشینی هستند. امروزه به قالیچه ها به دلیل سایز کوچکی که دارند توجه زیادی شده است. به خصوص در انواع فرش فانتزی مدرن مثل فرش وینتیج و کهنه نما، فرش شگی یا فرش چهل تکه.

پرده 2 عددی آماده ارسال سنتی کد 2476 مخمل