فرش ماشینی قیمت فرش ماشینی خرید فرش ماشینی از کارخانه-بیا تو فرش

فرش پلی‌پروپیلن از الیاف مصنوعی است که مواد اصلی تشکیل‌دهنده آن جزء محصولات پتروشیمی می‌باشد. الیاف آن باعث ایجاد حساسیت افراد نمی‌شود، شست و شوی این نوع فرش‌ها راحت است و به‌راحتی خشک می‌شوند. در برابر نور خورشید به نسبت مقاوم است و رطوبت کمتری را به خود جذب می‌کند. ظاهر این فرش‌ها شباهت زیادی به فرش‌های آکریلیک دارد (با این تفاوت که بعد از مدتی پلی‌پروپیلن نرمی و خواب خود را از دست می‌دهد) ولی قیمت پلی‌پروپیلن ارزان‌تر است. این فرش پیشنهاد خوبی برای کسانی هست که به دنبال فرش ارزان و مناسب هستند.

فرش 700 شانه از پرفروشترین فرش های تولید شده در حال حاظر صنعت فرش ماشینی میباشد که با کیفیت های مختلفی عرضه میشود . الگوهایی که اخیراَ در فرش‌های ماشینی اشتفاده می‌شود، از فرش‌های دستبافی الهام گرفته شده که شامل الگوهای ترنج، لچک و حاشیه هشتند. با گذشت زمان و عوض شدن سلایق مردم و واردات فرش از بلژیک، ترکیه و کشورهای دیگر وهمچنین عوض شدن الگوی فرش‌های ماشینی، نقوش مدرن که شامل اشکال هندسی، اشکال هنری و شخصیت‌های کارتونی می‌شوند، امروزه بسیار معروف هستند. اگرچه فرش‌های ماشینی با طراحی مدرن در حال گسترش است، اما طرح های سنتی، به ویژه طرح های شرقی، هنوز هم مشتریان خود را دارد. فرش‌های ماشینی تا 30 سال هم می‌توانند دوام و ماندگاری داشته باشند، اما تا حدود زیادی به نوع الیافی که در آن استفاده می‌شود و نحوه‌ی نگهداری آن‌ها، بستگی دارد. با دور نگه داشتن این فرش ها از رطوبت و شستن آن‌ها به درستی، باعث افزایش طول عمر آن‌ها می‌شود.

  • فرش‌های ماشینی صدها طرح متنوع دارد که پرفروش‌ترین آن‌ها می‌توان به چیچک، ‌ترنج، ‌افشان،‌ هندسی‌، ورساچه، مراکشی و کهنه‎‌نما که در شانه‌ها و ترام یا رنگ و اندازه‌های متنوعی توسط دستگاه‌های فئق پیشرفته بافته میشود.
  • آشپزخانه، ورودی و دیگر قسمت‌های خانه نیاز به حداقل یک فرش دارد، اما ممکن است شما نخواهید فرش دستباف گران قیمت را در معرض کثیفی‌ها قرار دهید.
  • همچنین قیمت و ارزش آن نیز در مقابل سایر مدل‌ها بسیار پایین است.
  • شانه به تعداد گره‌هایی که در هر متر مکعب از عرض و پهنای فرش بافته می‌شوند، اشاره دارد.

هر چند قیمت یه فاکتور مهم برای خرید فرش کاشان به شمار می آید، اما این موضوع مشروط به این است که کیفیت فدای قیمت نشود. بنابر این ما فکر میکنیم که این کیفیت است که همیشه حرف اول را می زند و ارزان بودن فرش یا هر کالای دیگر بعد از کیفیت خوب آن معنی پیدا میکند! وگرنه همه ما می دانیم که پیدا کردن یک فرش یا کالای ارزان و بی کیفیت، کار خیلی آسانتری است!! در اینجا ما قصد داریم، همه موضوعات مهمی که بر قیمت فرش ماشینی موثر است را، بیان کنیم. فرش ۷۰۰ شانه از فرش‌های پر طرفدار و نسبتا ارزان در میان فرش‌های ماشینی است.

فرش طرح لیلیان کد 6127

سهم بازار بالایی درزمینهٔ فروش دارند؛ و قیمت آن نیز معمولاً به‌صرفه است. به دلیل تراکم بالا نسبت به مدل‌های قبلی طرح‌هایی با جزئیات بیشتر و متنوع‌تری را داراست. وزن آن تقریباً زیاد است و یکی از مزایای این فرش نرمی و لطافت است. همچنین اگر جزء آن دسته از خانواده‌هایی هستید که علاقه زیادی به شستن فرش‌هایتان دارید این مدل را به شما توصیه می‌کنیم؛ زیرا با شست‌وشو صحیح مشکلی برای آن ایجاد نمی‌شود. این فرش نیز مانند مدل قبلی بیشتر مناسب محیط‌های پر رفت‌وآمد است. برای خرید فرش ماشینی باید چند کار را در الویت خود قرار بدهید.

فرش های اشپزخانه

با خرید از کارخانه با قیمت مناسب تری میتونید فرش تهیه کنید و خرید از نمایندگی ها برای افرادی مناسب هست که علاقه دارند حتما فرش رو از نزدیک رویت کنند و مسافرت به کاشان براشون سخته. به عبارت روشن تر، قیمت یک فرش با شانه و تراکم بالاتر (مثل فرش 1000شانه) اما با جنس نامرغوب می تواند از یک فرش با شانه و تراکم پایین تر (مثل فرش 700 شانه) اما با کیفیت، کمتر باشد. در میان انواع برندهای فرش کاشان، فرش ماهور این افتخار را دارد که از طرف اداره استاندارد به عنوان واحد نمونه استاندارد استان اصفهان انتخاب شود. کلیه فرش های ماهور برای مشتریان داخلی با همان کیفیت صادراتی به مشتریان عرضه می‎شود.

مجله خبری فرش توسط ماشین آلات مختلفی تولید می‌گردد که می‌توان به دستگاه‌های تکسیما، واندویل، شونهر، Alpha ,CRX, ASR, VTR و… اشاره کرد. جنس هر فرش نیز می‌تواند آکریلیک یا BCF و مخلوطی از این دو، یا الیاف جدید ابریشم مصنوعی (پلی استر) باشد. تراکم فرش‌ها نیز می‌تواند براساس نوع ماشین و شانه بین ۷۰۰ تا ۴۵۰۰ باشد. به این فرش ها در اصطلاح فرش هایبالک یا گل برجسته گفته می شود. این فرش توسط ماشین‌آلات مختلفی تولید می‌شود و به دلیل اینکه از نیروی انسانی کمتری استفاده می‌شود، سرعت تولید بالاتری در تولید نسبت به فرش‌های دستبافت دارد و از قیمت مناسب‌تری نیز برخوردار است.

فرش 1200 شانه طرح الماس زمینه نقره ای کاشان – گل برجسته