شهر فرش صادر کننده نمونه کشور شد خبرنامه-بیا تو فرش

شهرستان کاشان دارای شهرک های صنعتی است که ،شهرک های صنعتی شهرستان کاشان به شرح زیر می باشد . بی تردید همانطور که می دانید از گذشته های دور فرش ایرانی مشهور بوده و در جهان مورد استقبال همگان بوده است . برای استفاده از این ویژگی لازم است وارد حساب کاربری خود در «ای استخدام» شوید. تصاویر جدیدترین فرش سورمه ای، کرم، آبی، زرد، سبز، فیلی، بژ، روناسی و …

ساعتهای طولانی کار ؛ قوانین سختگیرانه؛ عدم رعایت حداقل حقوق انسانی پرسنل و سرکوب کوچکترین اعتراض با اخراج و تهدید یک رویه رایج شهر فرش هست. یکی از ادعاهای این فروشگاه ارائه فرش به بهترین قیمت است و برای اثبات ادعای خود برنامه‌ای به نام ضمانت قیمت را راه‌اندازی کرده است. گزینه ای به نام تور مجازی شهر فرش برای مشتریان تدارک دیده شده است تا با استفاده از این گزینه بتوانند با فضای واقعی نمایشگاه های شهر فرش آشنا شوند. در این بخش ما می توانیم در تور مجازی به هر دو شعبه دسترسی داشته باشیم و از نمای کلی آن برای بازدید استفاده کنیم. زیرمجموعه ی استان اصفهان قرار دارد و واقع در مرکز ایران ،در ۲۲۰ کیلومتری جنوب پایتخت، ۹۰ کیلومتری قم و ۲۰۰ کیلومتری مرکز استان واقع است.کاشان مهد تمدن و فرهنگ سنتی ایران می باشد .و مشهور به دارالمومنین است ، این شهر قدمتی 7000 ساله دارد و یکی از زیباترین شهر های ایران است . در سال 1353 خاندان لاجوردی اولین محصول را وارد بازار کردند .و متعاقب ان شرکتهای شهباف ، که بعد ها به فرش گیلان تغییر نام داد و همچنین شرکت های فرش پارس و مولن روژ ( نقش ایران ) و فرش اکباتان تاسیس گشت و به رقابت با سایر رقبای بازار پرداختند.

پرداخت امن

مجله خبری فرش دارای پارکینگ اختصاصی می باشد، همچنین مهد کودک، محل بازی کودکان و کافه از امکاناتی است که در این مجموعه در اختیار مشتریان قرار داده می شود تا با رفاه و آسایش کامل به خرید خود اقدام کنند. برای مثال اگر شما میخواهید به خرید بروید اما بچه کوچک دارید، خیالتان از بابت حضور کودکتان راحت خواهد بود، چرا که به راحتی می تواند در شهر فرش سرگرم باشد. با خرید از محصولات برند لوازم برقی دوگل و محصولات شوینده الاتوم در قرعه کشی ماهانه 1 دستگاه ماشین لباسشویی فروشگاه زنجیره‌ای نجم خاورمیانه (شعبه رشت) شرکت داده خواهید شد. جهت شرکت در قرعه کشی نجم خاورمیانه با جایزه 10 دستگاه چای‌ساز فروشگاه نجم خاورمیانه (شعبه رشت) با خرید هر 100 هزار تومان از محصولات چای بهارنوش 1 امتیاز دریافت نمایید و شانس برنده شدن خود را افزایش دهید. یکی از دلایلی که در طول سال های اخیر شهر فرش را به یکی از پرطرفدارترین فروشگاه های عرضه فرش در سطح کشور تبدیل نموده است، تنوع بالای محصولات و کالاهاست.

دست یافتن به تکنولوژی هیت ست که سبب می شود اکریلیک ، پرز ندهد ، طرح های زیبا ، الیاف مرغوب و با کیفیت از مواردی هستند که باعث بالارفتن کیفیت فرش های ماشینی امروزی شده اند . پس بهتر است که در اینجا بپذیرید و این را به خاطر بسپارید که به فرشی، فرش کاشان می گویند که در کارخانجات این شهر بافته می شود .و فرش کاشان برند نیست .که فقط فرش ان را با یک برند بشناسیم ، بلکه تمام فرش های این خطه تحت نام این شهر ارائه می گردند . شرکت فرش شهر – صدا و سیماے کشورمون،اینها همگے برامون ثابت‌شده و مستدل است البته ریاکارے و دورویے و دروغ پردازےهاشون..لیک خوشحالم از اینکه آقاے پژمان جمشیدے نشان داد که خودش و قرمزپوشان،عمریست که نون فریب ملت ساده را برسفره میبرند و هرروز کلفت‌تر و منفورتر میشن..

مبلمان راحتی دیپلمات

از تولیدی شهر فرش ایرانیان با مدیریت آقای حمید آزمون، به عنوان صادر کننده ی نمونه کشوری در حوزه ی فرش، تقدیر به عمل آمد. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی شهر فرش شاکر فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. سلام منم میخواستم بیام شهر فرش ولی بااین چیزایی که خوندم پشیمون شدم واقعا براتون متاسفم که بخاطر سودهای خودتون مردم مسخره میکنید این همه تبلیغ همش دروغه از همون محل خودمون خرید کنیم خیلی بهتره حداقل میدونیم کلاه سرمون نمیزارن. مگه دیگه حقوق بگیر دسته چک داره که برای خرید اقساطی چک بده؟یا مگه تو این دوران رواج نادرستی کسی هم دسته چک داشته باشه ،برای ضمانت دیگری دسته چک می ذاره .لااقل بگید گواهی کسر حقوق ازمحل کار . شهر فرش همیشه در تلاش بوده تا سبد محصولات کاملی از انواع فرش از دسته‌ها و برندهای مختلف ایرانی و خارجی و وارداتی را داشته باشد.

قیمت فرش در شهر فرش

امروز میخواستم برم شهر فرش ولی با خوندن نظرات جمع کلاً پشیمون شدم. انصافا چه فکری میکنید،صدا و سیما هم نسنجیده تبلیغاتو تکرار میکنه پولشو میگیره ،، تبلیغ با عمل فرق داره، این کارها رو با این مردم نکنید، لطفاً دروغ نگویید، مردم را عوام مپندارید. دوستان من فرش جهیزیه ام رو از اونجا خریدم….نخرید که پول دور ریختنه …الان بعد از ۲ سال همه جاش داره نخ کش میشه… من ۲۰سال توخونه بابام ندیدم فرشی اینطوری بشه واقعا براشون متاسفم. آخه شهر فرش از کجا اعتماد کنه.یه شبه ورشکست میشنبعدشم .آدم عاقل فکر میکنه .که اینایی که تو تی وی میگن همش تبلیغه واسه جلب مشتری. در صورت خرید اینترنتی، هزینه ارسال رایگان می باشد و خریداران عزیز می توانند جهت پیگیری سفارشات خود با بخش پشتیبانی ارتباط برقرار کنند.

  • تضمین قیمت فرش و تضمین کیفیت فرش از ابتدای فعالیت شهرفرش دو اولویت اصلی ما بود اما تماشای استقبال شما هم وطنان عزیز ما رابه اولویت سوم رساند، یعنی فروش اقساطی فرش.
  • چک شهرستان فقط در حالتهای با یک سوم و یک دوم پیش پرداخت قابل دریافت می باشد.
  • شهر فرش تضمین قیمت دارد یعنی شما میتوانید فرش مورد نظر خود را با کمترین قیمت از فروشگاه های شهر فرش تهیه نمایید.
  • یکی از دلایلی که در طول سال های اخیر شهر فرش را به یکی از پرطرفدارترین فروشگاه های عرضه فرش در سطح کشور تبدیل نموده است، تنوع بالای محصولات و کالاهاست.
  • به این ترتیب بسیاری از افراد می توانند با شرایط اعلام شده به شهر فرش رفته و فرش های ماشینی و دستباف خود را به صورت نقد و یا اقساط بلند ملدت خریداری نمایند.
  • هم چنین ضمانت ۵ ساله کیفیت کالا و امکان تعویض فرش تا پنج روز بعد از خرید، امکان ویژه شهرفرش برای راحتی خیال شماست.