طرح های فرش 1000 شانه در منزل مشتریان عزیز فرش کاشان-بیا تو فرش

این نوع از فرش شامل طرح هایی است که ترنج نداشته و صرفا طرح لچکی در آنها به چشم می خورد. در فرهنگ لغت «طرّه» به رشته مویی گفته می شود که در کنار گوش ها آویزان باشد. بنابر این در اینجا می توانیم بگوییم لچک هایی که در امتداد طولی یا عرضی فرش ادامه پیدا کرده اند را طرح لچکی طره دار می نامند. نخستین گروه از طرح رخ یا چهره، شامل تصویر چهره افراد مشهور صاحب منصب و با نفوذ مانند پادشاهان و حکام است.

  • این فرش در هر نقطه و فضایی از خانه شما به زیبایی دیده می­شود.
  • ضخامت فرش جدید ماشینی با توجه به نوع بافت متفاوت است و کاربرد فرش را متفاوت می کند.
  • جدیدترین مدل های فرش ماشینی 1200 شانه با تراکم 3600 که در کاشان تولید می شوند با قیمت درب کارخانه به سراسر نقاط کشور ارسال می شوند.

در فرش ماشینی نیز، این کالای صنعتی را به شکل شگرفی از دیگر رقبای خود متمایز ساخته است. به گونه ای که اکنون فرش ماشینی ایران، به ویژه فرش کاشان، نیز از شهرت جهانی برخوردار می باشد. از نظر زیبایی و ظرافت مجله خبری فرش نیز این فرش ها با اختلاف فاحشی در رتبه نخست قرار دارند. فرش وینتیج یا فرش کهنه نما یکی از جدیدترین مدلی های فرش فانتزی است که به تازگی مورد استقبال بسیاری از مشتریان فرش ماشینی قرار گرفته است.

محصولات پر تقاضا

فرش‌های‌ ۱۲۰۰ شانه گل برجسته نیز در سال‌های‌ اخیر بخشی از بازار فرش را به تصاحب خود درآورده‌اند و رضایت گروهی از خریداران را جلب کرده‌اند. احتمالاً طرح‌های سه بعدی را می‌شناسید؛ طرح‌هایی که احساس زنده و واقعی بودن آن‌ها بیننده را شگفت‌زده می‌کند. در جدیدترین مدل فرش ماشینی ایرانی، می‌توانید طرح‌های سه بعدی را ببینید که دارای تنوع بالایی هستند. با توجه به طرح این فرش‌ها، می‌توانید آن‌ها را در محیط‌هایی مانند سالن پذیرایی، آشپزخانه، اتاق خواب و … به کار ببرید.

فرش جدید 2021 – مدل فرش امسال

در این فرش ها از طرح ها و نقوش سپیدار، گل انار و بابونه استفاده می شود. در فرش طرح جوشقان نیز که می توان آن را یک طرح لچک ترنج دانست، یک ترنج لوزی شکل در وسط فرش قرار دارد. در سرتاسر فرش جوشقان نقش گل های چهار پر، گل های پر شکوفه و درختهای بید مجنون به شکلی ساده و فاقد جزئیات در قالب اشکال لوزی، بین ارکان مختلف فرش ارتباط ایجاد کرده اند. نامگذاری این طرح بنا نظر بعضی از پژوهشگران بر گرفته از نام شهر «ختا یا ختن» در چین است. این امر می توان تا حدودی نمایانگر نفوذ و تاثیر هنر چین بر هنرنمندان ایرانی باشد.

البته فرش طرح کاشان با رنگ های زمینه کرم و مشکی یا سرمه ای نیز تولید می شود. اما آنچه اغلب به عنوان فرش کاشان شناخته می شود رنگ زمینه قرمز یا لاکی آن است که بیشتر مناسب فضاهای کلاسیک است و با نام قالی کاشان در میان مردم شهرت یافته است. فرش طرح افشار که منسوب به ایل افشار است یک از مشهورترین فرش های عشایر ایران زمین است. طرح افشار طرفداران پر و پا قرص زیادی در داخل و خارج از ایران داشته و دارد. اما در میان طرح های گوناگون آن، 11 طرح بیش بقیه بافت می شوند و شهرت بیشتری نسبت به بقه دارند.

مدل تخت خواب پسرانه یک نفره نوجوان جدید 2023