قیمت هیتر برقی انرژی مدل EH0045-اخگرتابش

فضای قابل گرمایش بخاری الکتریکی به تعداد المنت ها و ظرفیت گرمایشی آن بستگی دارد. به عنوان مثال بخاری برقی فن دار به دلیل داشتن فن پخش کننده گرما، فضای بیشتری را گرم می کند. جت هیتر برقی 15 کیلووات که دارای 10 المنت است، برای یک سالن بزرگ کاربرد دارد. استفاده از تجهیزات گرمایشی مدرن به دلیل راحتی کار و تولید گرمای مطلوب بسیار پرطرفدار می باشد. این هیترها با استفاده از انرژی پاک برق می توانند گرمای مورد نیاز شما را فراهم نمایند. هیتر صنعتی برقی 9 کیلو وات که از تولیدات شرکت صنعتی بازرگانی هیمورا می باشد، نمونه ای از هیترهای برقی است که با امکانات به روز جهت کاربری در محیط های مسکونی، تولیدی، صنعتی، کارگاه ها و کارخانجات ساخته شده است.

قیمت بخاری برقی به کیفیت تولید محصول ، ویژگی های جانبی و کیفیت خدمات تولید سایت اخگرتابش کننده بستگی دارد. توجه داشته باشید که در خرید دستگاه های گرمایشی توجه ویژه ای به سیستم های امنیتی کنید و به خاطر قیمت کمتر دستگاهی با ایمنی پایینتر خریداری نکنید . هیتر یا بخاری برقی ابزاری است که با استفاده از نیروی برق اقدام به تولید گرما می کند.

  • بسیاری از آنها به صورت ایستاده قابل استفاده بوده و برخی نیز امکان قرار گیری بر روی میز و نصب بر روی دیوار را دارا می باشند.
  • استفاده از المنت های شیشه ای در هیترهای تابشی نیز تا حد زیادی به کم مصرف شدن بخاری کمک می کند.
  • استفاده از بدنه های مقاوم و بخصوص بدنه هایی که در مقابل زنگ زدگی مقاومت بالایی دارند در افزایش طول عمر دستگاه بسیار موثر می باشد.
  • امکان نصب این سیستم در دو حالت کفپوش و دال بتنی وجود دارد و نصاب برحسب محیط و شرایط ساختمان یکی از روش های فوق را جهت نصب سیستم گرمایش از کف لحاظ خواهد کرد.
  • گرمای ایجاد شده در کویل‌ها به سرعت در اتاق پخش می‌شود و محیط را گرم می‌کند.

از دیگر بخش های مهم در جت هیترهای برقی، منبع تامین کننده ی حرارت در آنها است که به دلیل تغذیه از انرژی الکتریکی مجهز به المنت هستند که با گذر جریان الکتریکی داغ شده و بدین روش گرمای لازم برای محیط تامین می گردد. اندیشه سبز به سال 1368 تاسیس گردید و از سال 1372 بصورت رسمی وارد فعالیت های صنفی و تولیدی گردید. فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز جهت معرفی و فروش آنلاین محصولات تولیدی این کارخانه قدیمی و معتبر فعالیت مینماید. علاوه بر این موارد آبسردکن های ارزان اداری و آبسردکن های فلزی و استیل و آبسردکن های مرکزی از دیگر محصولات ارائه شده توسط این فروشگاه میباشد. این محصولات در کنار تجهیزات دام و طیور ، لوازم مرغداری و گلخانه ، لوازم تخصصی سالن های پرورش قارچ مانند هواساز ، رطوبت ساز ، مهپاش توسط فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز که دارای نماد اعتماد از طرف وزارت صنعت و معدن و تجارت میباشد به فروش میرسد.

این امر ضمن محافظت از المنت های دستگاه در برابر افزایش ناگهانی گرما، سبب مصرف بهینه انرژی می گردد. ورق های گالوانیزه خاصیت ضد زنگ داشته و در برابر عوامل آسیب رسان محیطی همانند ضربه، سایش، رطوبت و پوسیدگی مقاوم می باشند. انواع سیستم های گرمایشی گاوداری | روش های گرم کردن محل پرورش دامادامه مطلب…

هیتر اسکندری

اما شاید این سوال برایتان پیش بیاید که ملاک انتخاب بخاری برقی کم مصرف چیست. کم مصرف یا پر مصرف بودن بخاری‌های برقی را بر اساس رده‌ی انرژی مشخص می‌کنند. این مجموعه با هدف همراهی در انتخاب، ارائه مشاوره تخصصی و فروش محصولات متنوع با بهترین قیمت بازار شکل گرفته است. حضور 30 ساله در لاله زار، شناخت کامل بازار و برندهای معتبر به همراه تیم پشتیبانی قوی و متخصص به ما این امکان را داده است که علاوه بر فروش محصولات با بهترین قیمت بازار با ارائه مشاوره در تمامی مراحل قبل و بعد از خرید همراه شما باشیم. این نوع بخاری همانطور که از نام آن مشخص است؛ برای محیط‌های مرطوب حمام و یا دستشویی طراحی شده است. اساسا کارکرد آن مانند بخاری‌های برقی تابشی یا فن‌دار و یا ترکیبی از آن‌ها است و باید حتما در هنگام نصب آن، برای جلوگیری از برق گرفتگی، از سیم‌های ضد برق استفاده شود.

مدل 4004

قیمت هیتر برقی انرژی مدل EH0045-اخگرتابش

مطمئناً اندکی وقت گذاشتن برای خواندن این مقاله در انتخاب صحیح شما بسیار تاثیرگذار خواهد بود. مشتریان و بازدیدکنندگان عزیز ما امروزه برحسب نیازهای جامعه انواع هیترهای برقی را در ظرفیت های متعددی تولید کردیم و شما می توانید برحسب اندازه ای که دارند و میزان برق مصرفی، آنها را خریداری کنید. اغلب افرادی که قصد خرید بخاری برقی را دارند، ممکن است این سوال برایشان به وجود آید که چه عواملی می تواند بر روی قیمت بخاری برقی تاثیر بگذارد. هر چقدر وات دستگاه بیش تر باشد، قیمت بخاری برقی نیز افزایش پیدا می کند.

اصولا از یک فن موتوری و سیم‌پیچ‌های گرم‌کن برقی، مانند بخاری‌های برقی فن‌دار، برای انتقال هوای گرم به داخل فضا استفاده می‌کند. البته استفاده از کلمه کم‌مصرف برای بخاری‌های برقی اساساً کار اشتباهی است، اما می‌توان گفت نمونه‌های استاندارد برق کمتری در مقایسه با نمونه‌های قدیمی مصرف می‌کنند اما گرمای یکسانی ایجاد می‌کنند. وسایلی که با سوخت‌های قابل احتراق (نفت سفید، گاز طبیعی، بنزین و…) کار می‌کنند، برای خروج گازهای سمی تولیدی به یک دریچه نیاز دارند. اگر محیطی که قصد گرم کردن آن را دارید سیستم تهویه مناسبی ندارد، بخاری‌های گازی و نفتی دیگر ایمن نیستند و باید از بخاری‌های الکتریکی قابل حمل استفاده کنید.