هتل های تهران: قیمت , عکس ها و رزرو هتل تهران تا ۶۰% تخفیف:اقامت24 | ariabooking

اتاق‌های این هتل شامل اتاق دو تخته دبل، دو تخته توئین و اتاق یک تخته با ظرفیت پذیرش 542 مهمان هستند. اتاق‌های این هتل شامل یک نفره استاندارد، دو نفره استاندارد، دو تخته استاندارد، سوئیت جونیور، سوئیت لاکچری، سوئیت پرزیدنت و سوئیت اسپیناس هستند. از ارزان‌ترین هتل آپارتمان های تهران که در سایت اقامت24 قابل رزرو می‌باشند می‌توان به هتل اپارتمان رازی، هتل آپارتمان پارس و هتل آپارتمان خلیج اشاره کرد. هزینه‌ی رزرو در این هتل آپارتمان ها کمتر از 310 هزار تومان خواهد شد و برای افرادی که هزینه و قیمت از سطح خدمات و کیفیت اهمیت بیشتری دارد بسیار مناسب خواهد بود. سامانه اقامت 24 با داشتن قراردادهای بلند مدت با هتل ها و حجم خرید بالا، توانسته با قیمت مناسبی اتاق ها را در اختیار مسافران قرار دهد.

این هتل که به‌عنوان گران‌ترین هتل شمال شناخته می‌‌‌شود، امکانات و سرگرمی‌های متنوعی ازجمله سالن ورزشی، رستوران، کافی شاپ، باشگاه بیلیارد و تنیس روی میز دارد. علاوه بر ساختمان اصلی، یک دهکده جنگلی دارد که شامل 32 کلبه کوچک و بزرگ است که دارای طراحی کلاسیک و نوستالژی هستند. رنگ‌های شاد و متنوع کلبه‌های چوبی که از لابه لای شاخ و برگ درختان دیده می‌شود، منظره‌ای چشم‌‌‌نواز را پدید آورده است که ترکیب آن با مه جنگلی و صدای پرندگان جذابیت آن را دوچندان بهترین هتل های ایران کرده است. اگر می‌خواهید سفری به یاد ماندنی داشته باشید، تجربه اقامت در آن را از دست ندهید. هتل مدینه الرضا یکی از لوکس‌ترین هتل‌های مشهد و از بهترین هتل‌های ایران است که بسیار در بین مسافران و زائران محبوب شده است.

  • جالب است بدانید بیشتر هتل‌ های دیگر نیز تدارک سوپرایز را در محل اقامت برایتان فراهم می‌کنند، تنها کافی است هنگام رزرو واحد خود، هماهنگی لازم را با هتل انجام دهید.
  • حیاط هتل با وجود درخت نارنج، حوض پر از آب و اتاق‌های سنتی با پنجره‌های رنگی رو به حیاط، محیط دلنشینی را برای میهمانان ایجاد می‌کند.
  • اگر قصد دارید هر زمان که خواستید بی‌وقفه به زیارت امام رضا (ع) بروید، هتل‌ های نزدیک حرم را انتخاب کنید در غیر اینصورت هتل‌ هایی که کمی از شهر فاصله دارند با محیطی آرام و بدون هیاهوی شهر برایتان مناسب خواهند بود.
  • شاید به همین خاطر علاقه‌مندان اسکی از ایران و سایز نقاط جهان، به شمشک علاقه‌ی زیادی دارند.
  • این هتل با معماری کاملاً سنتی یادگار به جا مانده از دوره‌ی قاجار است که علاوه بر هتل یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر تاریخی یزد نیز به شمار می‌آید.

هتل داریوش به‌عنوان تنها هتل با نمادهای باستانی ایرانی، دوازده هکتار وسعت دارد و در شمال شرق جزیره زیبای کیش نزدیک به ساحل شرقی واقع است. هتل بزرگ کیش ۱۸۴ اتاق و سوییت مجلل با چشم‌اندازی زیبا به دریا و باغ دارد. غذاخوری‌های آپادانا و پاسارگاد، کافی‌شاپ‌ آتوسا و کافی‌شاپ استخر، سالن تشریفات ویژه یا لانژ، آتلیه، آرایشگاه و ترانسفر رایگان از فرودگاه بین‌المللی کیش به هتل از امکانات این هتل است. مجموعه ورزشی هتل بزرگ شیراز امکانات عالی برای آقایان و بانوان دارد. این مجموعه ۴۹۲ اتاق با به روزترین و مدرن‌ترین امکانات و تجهیزات دارد که اقامتی دلنشین را برای مسافران فراهم می‌کند.

هتل های تهران: قیمت , عکس ها و رزرو هتل تهران تا ۶۰% تخفیف:اقامت24 | ariabooking

اتاق‌های ماه منیر به‌دلیل القای حس نوستالژیک، فاقد تلویزیون است. هتل بزرگ چمران متشکل از ۳۰ طبقه و ۲۵۰ اتاق و سوئیت مجهز به امکانات روز است. انواع رستوران ایرانی، سنتی و ایتالیایی این هتل در طبقات ۲۴ و ۲۵ و کافی‌شاپ با فضای دلنشین و موسیقی زنده در طبقه ۲۳ قرار دارد. سالن‌ زیبایی، سالن ورزشی، استخر، سونا، جکوزی و ماساژ دکتر فیش، حمام مغربی، سالن‌های مهمانی و همایش و آتلیه عکاسی از دیگر امکانات این هتل است. هتل پنچ ستاره اسپیناس پالاس، بزرگترین هتل ایران محسوب می‌شود که در شمال تهران قرار دارد. این هتل زیر نظر گروه هتل‌های اسپیناس اداره می‌شود و در سال ۱۳۹۴ به بهره‌برداری رسیده است.

رزرو هتل های تهران با یک کلیک

فاز دوم هتل ساختمانی ۴ طبقه است که در ساحل دریای زیبای کیش ساخته شده است و دارای اتاق‌های بسیار زیبا و امکانات منحصر به فرد می‌باشد. تهران به‌عنوان پایتخت ایران، که جمعیتی بیش از 10 میلیون نفر را در خود جای داده، هرساله پذیرای تعداد زیای مسافر داخلی و خارجی می‌شود. انتظارات برای وجود هتل‌‌های لوکس و زیبا در پایتخت به مراتب بیش‌تر از سایر شهرها است به همین دلیل یافتن هتلی زیبا در این شهر کار دشواری نیست. رزرو آنلاین هتل های ایران، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افرادی است که سفرهای داخلی انجام می‌دهند. شما بلافاصله پس از رسیدن به شهر مقصد خود، نیاز دارید اقامتگاه یا هتل مناسبی رزرو کنید.

۶- هتل‌آپارتمان پارمیس